Yoshii 10 Posted April 14, 2019 Share Posted April 14, 2019 Big drama show. RUS sam sobie ustala ilość pitstopów więc jego pozycja w teamie jest jasna. Zobaczymy jak będzie sobie radził z HAM w przyszłym roku. Link to post Share on other sites
niebieskiultras 2903 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 1 Link to post Share on other sites
chojny 7235 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Przed sezonem pisałem że będzie dramat... szkoda że miałem aż tak bardzo racje. Wiedziałem że są w dupie ale nie wiedziałem, że im tam dobrze i nie zanosi się aby mieli się z niej wygrzebać. Williams zrujnował powrót Roberta do F1. 1 Link to post Share on other sites
antikos 181 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Po wczorajszym wyścigu się załamałem. To jest dramat, dramat. Link to post Share on other sites
Adi 1243 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Widzę, że większość z nas zakładało: do trzech razy sztuka. Ewentualnie, ta trzecia porażka to nasz kres. Ja nie miałem nadziei już podczas testów, mało tego, jako jeden z niewielu nie cieszyłem się z powrotu Roberta do F1...do tego zespołu oczywiście. Ale...no właśnie ale, łudziłem się trochę i działałem na tzw. wyparciu. Już na nie, nie ma miejsca. Wszystkie karty są na stole i to jest pewne: 24 minuty temu, chojny napisał: Williams zrujnował powrót Roberta do F1. Link to post Share on other sites
Kukson 1778 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Ja nie spodziewałem się fajerwerków po tym sezonie ale myślałem, że chociaż kierowca nie będzie musiał podczas jazdy martwić się takimi głupotami jak jazda prawidłową linią toru bo mu się auto może rozpaść i nie ma części zamiennych 2 Link to post Share on other sites
turdziGT 1350 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Lepiej zobrazować się tego nie da ...... 1 Link to post Share on other sites
Kukson 1778 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Jak tak patrze na sytuacje z 30 sekundy to lepiej może ten bolid w takim setupie wysłać na Drift Masters bo ma potencjał do jazdy bokiem, a nie bawić się w F1. 1 Link to post Share on other sites
wezyr 39 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Miałem właśnie to wkleić. Jedzie się tym tak, jak jakimś tylnonapędowym monstrum na slikach po lodzie. Masakra. Link to post Share on other sites
pablonas 568 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Ja sobie równolegle z wyścigiem oglądałem onboard RK w F1 pro. Te auto co zakręt potrafi się zachować inaczej. Raz jest mocno nadsterowny, za chwilę potwornie podsterowny. Były momenty, że w jednym łuku Robert robił po 4 - 5 szybkich korekt żeby zmusić przód do skrętu. Biorąc to pod uwagę i fakt, że za plecami siedzi jakiś 1000 KM Mercedesa cudem jest, że ten bolid jeszcze przypomina bolid, a nie kupkę gruzu. Z jednej strony czekam na Azerbejdżan bo RK zawsze lubił tory uliczne. Ale z drugiej strony chyba najbardziej tego GP się obawiam Link to post Share on other sites
matros1 1591 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Małe podsumowanie wczorajszego dnia z mojej strony. Na tor przyjechaliśmy około godziny 10:00, czyli jakieś 4h przed startem F1. Należą się spore brawa dla organizatorów, bo mimo tysięcy ludzi, nie staliśmy w kolejce dłużej jak 10-15 min. Toalet też było pod dostatkiem i nikt nie musiał stać w kilometrowych kolejkach. Wszystko zorganizowane naprawdę sprawnie. Jak już przeszliśmy przez bramki to mieliśmy sporo czasu na zwiedzanie "straganów", a było co oglądać. Przede wszystkim kilka historycznych bolidów Miejscówkę mieliśmy naprawdę dobrą. Widzieliśmy większość toru, w tym prostą startową, pierwszą sekcję zakrętów i co chyba najciekawsze dla kibica z Polski, garaż Roberta. Coś tam próbowali zaklinać bolid Roberta i chłopaków podczas treningu zmiany kół, ale jak wiemy na niewiele się to zdało W garażu obok Roberta parkowały samochód bezpieczeństwa i medyczny. Jak dla mnie najlepiej brzmiące maszyny tego dnia Sam wyścig F1 był poprzedzony Porsche CUP. W sumie nic specjalnego do oglądania. Taki trochę zabijacz czasu. Poza jednym "dzwonem" nic się nie działo Po Porsche najpierw była prezentacja kierowców a potem na torze pojawił się historyczny bolid Lotusa z wcześniejszej foki. Potem Damon Hill zrobił nim rundkę dookoła toru. Następnie zaczęły się wolne przejazdy I w końcu cała ceremonia startu I start Sam wyścig to już wiadomo jak było. Forma Williamsa jest fatalna Nieszczęsny pitstop Ale były też momenty że Robert był przed Ferrari i Red Bull'em ... choć trzy zakręty później już był z tyłu Co było do przewidzenia szampana pił znowu kierowca Mercedesa. Dominowały w Szanghaju bez dwóch zdań. Ferrari nie miało do nich podejścia. Kilka fotek innych samochodów Był to mój czwarty wyścig F1 na żywo i pierwszy z dobrym miejscem. Poprzednio miałem miejscówki gdzieś przy jednym zakręcie i brak widoczności na cały tor. Tym razem można było obserwować całą akcję. Do tego seria zakrętów po prostej startowej była miejscem kilku efektownych wyprzedzeń. Do tego widok na pitstop był wisienką na torcie. Co do samego wyścigu to: 1. Mercedes zdominował wczorajszy dzień. Ferrari nie miały podejścia. 2. Williams gra w słabszej lidze. Nie jedzie w zakrętach i na prostej. McLaren'y po dzwonie i przymusowym pitstopie, odrobiły straty i wyprzydziły Williamsa. 3. Robert niestety jest wolniejszy od Rusella i to sporo 4. Niestety widać też kto gra w tym duecie drugie skrzypce. Bolid Roberta jest zdecydowanie bardziej eksploatowany. Trening zmiany kół trenowali też na jego samochodzie. 5. Loga Orlenu nie widać na tym malowaniu. Jest bardzo słabo wyeksponowane. 23 1 5 Link to post Share on other sites
pablonas 568 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Super relacja! Link to post Share on other sites
wezyr 39 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Dzięki za fotorelację. Link to post Share on other sites
Pawlo20 51 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 2 godziny temu, Adi napisał: Widzę, że większość z nas zakładało: do trzech razy sztuka. Ewentualnie, ta trzecia porażka to nasz kres. Ja nie miałem nadziei już podczas testów, mało tego, jako jeden z niewielu nie cieszyłem się z powrotu Roberta do F1...do tego zespołu oczywiście. Ale...no właśnie ale, łudziłem się trochę i działałem na tzw. wyparciu. Już na nie, nie ma miejsca. Wszystkie karty są na stole i to jest pewne: Link to post Share on other sites
Jacky X 81 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 (edited) Czyli co ? podłoga i przednie skrzydło jest .... złe? https://powrotroberta.pl/2019/04/hughes-williams-probowal-namierzyc-anomalie-w-bolidzie-kubicy.html https://sport.onet.pl/formula-1/williams-walczy-z-bolidem-roberta-kubicy/b5enjb3 A wszystko i tak wina Tuska Edited April 15, 2019 by Jacky X Link to post Share on other sites
xemir 55 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 (edited) 32 minuty temu, Jacky X napisał: Czyli co ? podłoga i przednie skrzydło jest .... złe? https://powrotroberta.pl/2019/04/hughes-williams-probowal-namierzyc-anomalie-w-bolidzie-kubicy.html https://sport.onet.pl/formula-1/williams-walczy-z-bolidem-roberta-kubicy/b5enjb3 A wszystko i tak wina Tuska Taka refleksja mnie naszła po tym wyścigu , jeszcze trochę a pojawi się nowe określenie - zająć w wyścigu miejsce Kubicy (tak jak było kiedyś z definicją czasu - 1 Gołota). Ciekawe kiedy buki zaczną przyjmować zakłady czy RK nie będzie ostatni. Edited April 15, 2019 by xemir Link to post Share on other sites
miki_mi2 66 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 (edited) Po wyścigu w Chinach już wiemy , że kierowcą nr 1 w Willimasie jest GR - nie ma w tym nic dziwnego. Jest młody i pod skrzydłami Mercedesa, do tego bardzo zdolny - na równi z Kubicą. Tylko, żę Russel jeszcze nie osiągnął szczytu możliwości w przeciwieństwie do RK. Poza tym uważam, wszystko co najlepsze, nowe i stabilne pchają w auto GR. Nie zdziwi mnie jeśli wyjdzie, że RK ma bolid poskładany z wszystkiego co zostało pod ręką. Wiliams nie ma kasy żeby postawić dwa równe auta. Może ClaireW liczyła na doświadczenie RK, iż ten przyjdzie i powie : to i to jest do zmiany, zróbmy tak i tak. Sytuacja chyba wszystkich przerosła i jadą dalej na tym samym wózku co rok temu. Natomiast to co się dzieje w komentarzach pod różnymi artykułami o powrocie Roberta... Ręce opadają ile w ludziach jest złośliwości, jadu i braku szacunku. Masakra. Edited April 15, 2019 by miki_mi2 Link to post Share on other sites
Jacky X 81 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 3 minuty temu, miki_mi2 napisał: Po wyścigu w Chinach już wiemy , że kierowcą nr 1 w Willimasie jest GR - nie ma w tym nic dziwnego. Jest młody i pod skrzydłami Mercedesa, do tego bardzo zdolny - na równi z Kubicą. Tylko, żę Russel jeszcze nie osiągnął szczytu możliwości w przeciwieństwie do RK. Poza tym uważam, wszystko co najlepsze, nowe i stabilne pchają w auto GR. Nie zdziwi mnie jeśli wyjdzie, że RK ma bolid poskładany z wszystkiego co zostało pod ręką. Wiliams nie ma kasy żeby postawić dwa równe auta. Może ClaireW liczyła na doświadczenie RK, iż ten przyjdzie i powie : to i to jest do zmiany, zróbmy tak i tak. Sytuacja chyba wszystkich przerosła i jadą dalej na tym samym wózku co rok temu. Wszystko bym zrozumiał oprócz tego. Jak Kubica nie będzie jeździł takim samym bolidem to niewiele pomoże w rozwoju. Link to post Share on other sites
miki_mi2 66 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 w sensie bolid RK jest "poligonem doświadczalnym" Link to post Share on other sites
Jacky X 81 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Godzinę temu, miki_mi2 napisał: w sensie bolid RK jest "poligonem doświadczalnym" Nie wygląda Robert na zadowolonego pilota doświadczalnego. Link to post Share on other sites
Kukson 1778 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Patrząc na to, że jedzie złomem bez nowych części to ciężko aby jego bolid był poligonem doświadczalnym! no chyba, że Williams ma w planach start w wyścigu wraków. Link to post Share on other sites
Korton 280 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 "-To nie jest już zespół wyścigowy - krytykuje Williamsa Villeneuve. - To firma, która musi składać raporty na koniec roku i musi wykazać zysk, co właśnie zrobili. Więc wszystko dla nich jest w porządku. Ale jeśli firma zyskała 16 milionów dolarów w 2018 roku, oznacza to, że nie zainwestowali wystarczająco w zespół wyścigowy. Właściciel nie chce wygrywać w Formule 1, tylko osiągnąć najlepsze wyniki dla akcjonariuszy - powiedział Kanadyjczyk." http://www.sport.pl/F1/7,96296,24660426,f1-byly-mistrz-swiata-krytykuje-williamsa-nie-sa-juz-zespolem.html Link to post Share on other sites
Jacky X 81 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 No cóż, chyba nadchodzi czas , żeby Claire zwrolniła ........ siebie samą ? Link to post Share on other sites
Sikor44 71 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 (edited) 4 minuty temu, Korton napisał: "-To nie jest już zespół wyścigowy - krytykuje Williamsa Villeneuve. - To firma, która musi składać raporty na koniec roku i musi wykazać zysk, co właśnie zrobili. Więc wszystko dla nich jest w porządku. Ale jeśli firma zyskała 16 milionów dolarów w 2018 roku, oznacza to, że nie zainwestowali wystarczająco w zespół wyścigowy. Właściciel nie chce wygrywać w Formule 1, tylko osiągnąć najlepsze wyniki dla akcjonariuszy - powiedział Kanadyjczyk." http://www.sport.pl/F1/7,96296,24660426,f1-byly-mistrz-swiata-krytykuje-williamsa-nie-sa-juz-zespolem.html Ale to tak działa od dawien dawna, F1, MotoGP, a nawet piłeczka to nie "sport", to showbiz - bilety, koszulki, czapeczki, sprzedaż samochodów, moto, subskrypcje na live konta f1/motogp, imprezy w Monaco itd itp. Mamy takie czasy że trzeba się grubo napocić, żeby się dogrzebać do bazowych specyfikacji technicznych bolidów F1/MotoGP. bo już po prostu mało kogo to interesuje z oglądaczy Edited April 15, 2019 by Sikor44 Link to post Share on other sites
Pawlo20 51 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 3 godziny temu, Sikor44 napisał: Ale to tak działa od dawien dawna, F1, MotoGP, a nawet piłeczka to nie "sport", to showbiz - bilety, koszulki, czapeczki, sprzedaż samochodów, moto, subskrypcje na live konta f1/motogp, imprezy w Monaco itd itp. Mamy takie czasy że trzeba się grubo napocić, żeby się dogrzebać do bazowych specyfikacji technicznych bolidów F1/MotoGP. bo już po prostu mało kogo to interesuje z oglądaczy Odnośnie ubrań, to taką chinszczyzne napotkałem Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now