Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

F1: Grand Prix Chin. Robert Kubica przed Georgem Russellem. Poranny trening dla Sebastiana Vettela

 

Wyniki 1. treningu przed Grand Prix Chin:
Pozycja    Kierowca.    Zespół    Czas/strata
1.    Sebastian Vettel    Ferrari    1:33.911
2.    Lewis Hamilton    Mercedes    +0.207
3.    Charles Leclerc    Ferrari    +0.256
4.    Max Verstappen    Red Bull Racing    +0.423
5.    Valtteri Bottas    Mercedes    +0.742
6.    Daniel Ricciardo    Renault    +1.328
7.    Pierre Gasly    Red Bull Racing    +1.517
8.    Daniił Kwiat    Toro Rosso    +1.536
9.    Lance Stroll    Racing Point    +1.555
10.    Romain Grosjean    Haas    +1.596
11.    Kevin Magnussen    Haas    +1.606
12.    Nico Hulkenberg    Renault    +1.680
13.    Lando Norris    McLaren    +1.720
14.    Alexander Albon    Toro Rosso    +1.784
15.    Kimi Raikkonen    Alfa Romeo    +1.818
16.    Carlos Sainz    McLaren    +1.845
17.    Sergio Perez    Racing Point    +1.909
18.    Robert Kubica    Williams    +2.936
19.    George Russell    Williams    +3.708
20.    Antonio Giovinazzi    Alfa Romeo    bez czasu

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liderzy są i pozostaną nieosiągalni. 

Gorsza statystyka, to strata do poprzedzających ich zawodników w stawce. Poza panami G, którzy mieli problemy z samochodami,  strata do następnych to prawie półtorej sekundy. Jednocześnie zwróćmy uwagą, że cały środek stawki to różnice pół sekundy.

Zatem w niedzielę oglądamy trzeci odcinek serialu bez suspensów, z dobrze już nam znanym zakończeniem.

 

Lekko pocieszające jest to, że Robert otworzył pozytywny bilans "rywalizacji" z Russelem. Teraz jest 10:2 dla Anglika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do różnic w bolidach Williamsa.

 

„Różnice pomiędzy samochodami zostały ujawnione jako 8 procent w balansie aerodynamicznym podczas dohamowań i to mimo tych samych ustawień. Balans aero Kubicy był przesunięty znacznie bardziej do przodu niż u Russella, co sprawiało, że auto było bardziej nadsterowne pomiędzy wejściem w zakręt a jego szczytem. Może być wiele powodów na to, jednak sugeruje różnice w sztywności pomiędzy konstrukcjami. Budowa samochodów w pośpiechu mogła odgrywać w tym rolę. Znamienne jest to, że podczas testów po Grand Prix Bahraju, Russell w monokoku Kubicy był nieznacznie wolniejszy od Polaka” – pisze Hughes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Kukson napisał:

Co do różnic w bolidach Williamsa.

 

„Różnice pomiędzy samochodami zostały ujawnione jako 8 procent w balansie aerodynamicznym podczas dohamowań i to mimo tych samych ustawień. Balans aero Kubicy był przesunięty znacznie bardziej do przodu niż u Russella, co sprawiało, że auto było bardziej nadsterowne pomiędzy wejściem w zakręt a jego szczytem. Może być wiele powodów na to, jednak sugeruje różnice w sztywności pomiędzy konstrukcjami. Budowa samochodów w pośpiechu mogła odgrywać w tym rolę. Znamienne jest to, że podczas testów po Grand Prix Bahraju, Russell w monokoku Kubicy był nieznacznie wolniejszy od Polaka” – pisze Hughes.

 

Wychodzi na to że bolid Rusella jest "well done" a Roberta trochę niedosmażony ;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, chojny napisał:

Wychodzi na to że bolid Rusella jest "well done" a Roberta trochę niedosmażony

 

To akurat kiepskie porównanie. Wskazywałoby, że bolid Russela jest "niejadalny", a Kubicy całkiem znośny ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Adi napisał:

 

To akurat kiepskie porównanie. Wskazywałoby, że bolid Russela jest "niejadalny", a Kubicy całkiem znośny ;)

 

 

Miałem na myśli pieczenie monocoque w piecu, gdzie Russela bolid jest sztywniejszy, czyli dopalony a Kubicy się gnie czyli surowy ;) 

 

19 minut temu, chojny napisał:

Może być wiele powodów na to, jednak sugeruje różnice w sztywności pomiędzy konstrukcjami. Budowa samochodów w pośpiechu mogła odgrywać w tym rolę. Znamienne jest to, że podczas testów po Grand Prix Bahraju, Russell w monokoku Kubicy był nieznacznie wolniejszy od Polaka”

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, chojny napisał:

F1: Grand Prix Chin. Robert Kubica przed Georgem Russellem. Poranny trening dla Sebastiana Vettela

 

Wyniki 1. treningu przed Grand Prix Chin:
Pozycja    Kierowca.    Zespół    Czas/strata
1.    Sebastian Vettel    Ferrari    1:33.911
2.    Lewis Hamilton    Mercedes    +0.207
3.    Charles Leclerc    Ferrari    +0.256
4.    Max Verstappen    Red Bull Racing    +0.423
5.    Valtteri Bottas    Mercedes    +0.742
6.    Daniel Ricciardo    Renault    +1.328
7.    Pierre Gasly    Red Bull Racing    +1.517
8.    Daniił Kwiat    Toro Rosso    +1.536
9.    Lance Stroll    Racing Point    +1.555
10.    Romain Grosjean    Haas    +1.596
11.    Kevin Magnussen    Haas    +1.606
12.    Nico Hulkenberg    Renault    +1.680
13.    Lando Norris    McLaren    +1.720
14.    Alexander Albon    Toro Rosso    +1.784
15.    Kimi Raikkonen    Alfa Romeo    +1.818
16.    Carlos Sainz    McLaren    +1.845
17.    Sergio Perez    Racing Point    +1.909
18.    Robert Kubica    Williams    +2.936
19.    George Russell    Williams    +3.708
20.    Antonio Giovinazzi    Alfa Romeo    bez czasu

 

Urwali 1 sek do liderów to tak jakby jakiś siedmiomilowy krok zrobili .........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś obliczył , że bolid Roberta w tym sezonie ma już na stukane 5500km , Russela ok 1500 km :) , oczywiscie że to o niczym nie świadczy ale .... ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ponoc jest aż 8% różnicy w dociski z przodu co moze wynikać ze sztywności nadwozia a wiec masz racje przebieg o niczym nie musi świadczyć  :) 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Ktoś obliczył , że bolid Roberta w tym sezonie ma już na stukane 5500km , Russela ok 1500 km :) , oczywiście że to o niczym nie świadczy ale .... ;) 

 Ja mam w Imprezie 301045 km i na tylnym spoilerze cały czas tyle samo docisku co od nowości, czyli 0  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Intakwrx napisał:

 Ja mam w Imprezie 301045 km i na tylnym spoilerze cały czas tyle samo docisku co od nowości, czyli 0  :D

napewno spręzyny już siadły , i zamiast 140kg docisku , masz 138 kg , nie czujesz tego ? :o;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, carfit napisał:

To pojedziemy na Bialoruś :D

No tam ci powiem .... można robić żniwa ....

Tylko że pojedziemy, ale nie na Plejadach :-P

Urzędnicy tam to ćwierć inteligentne kukły. Nie ma opcji cokolwiek z nimi załatwić co nie jest standardowe !

No chyba że Ojciec Dyrektor zna ... Бацьку... tego Бацьку

Edytowane przez Intakwrx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...