Jump to content
Piotr

Kubica w F1

Recommended Posts

15 godzin temu, carfit napisał:

Miał uszkodzoną tylną podłogę /dyfuzor od przejechania po częściach z przedniego skrzydła . 

 

Lewa strona dostała trochę już wcześniej :(

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wieszaliśmy psy na Paddym, a tu widać on jest tylko częścią tego bałaganu. Bo wątpię, żeby i on był odpowiedzialny za przygotowanie materiałów promocyjnych/reklamowych, takich jak odzież itp. Raczej wątpię, żeby i on był odpowiedzialny za opóźnienia w produkcji części (tu prędzej, bo spina część techniczną).

Bałagan wynika ze złych założeń, braku mapy przygotowań, braku prawdziwego szefa i systemu delegowania zadań. Czyli...są w du...

 

36 minut temu, Bosman napisał:

Niemniej niech te negatywy nie przesłonią nam najważniejszego. Wrócił do ścigania w F1

 To wielka rzecz, widać po reakcjach: nas kibiców, zawodników, aż wreszcie nawet prowadzących Grand Tour. 

Są oklaski, wiwatu, oddechy podziwu, słusznie. Tylko zbliża się tzw. proza, gdyby tylko życia, to pół biedy. Ale obawiam się, że to proza porażki zespołu, z którym związał się Robert. 

Wiedział na co się pisze i zaryzykował. Słusznie wg mnie. Niech wyniesie z tego maksymalnie co może i niech podąża dalej....gdzie szybkość mu na to pozwoli.

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mając do wyboru fotel w Williamsie i symulator w Ferrari wybrał Williamsa.

Po zeszłym roku musiał wiedzieć, że szansa na sukces Williamsa jest mała, dlatego jak sam podkreśla 6 tygodni się zastanawiał zanim podjął tę decyzję.

No ale że będzie aż tak źle, to się pewnie nie spodziewał.

 

Jak ktoś słusznie zauważył, Williams to ostatni zespół który nie jest ani wielkim koncernem ani zespołem "satelickim".

Może w dzisiejszej F1 zwyczajnie nie ma miejsca na taki model funkcjonowania, a może raczej Claire Williams nie jest Frankiem Williamsem. 

Naprawdę przykro się oglądało tę żenadę z Barcelony czy kilkukrotne dublowanie w Melbourne :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Bosman napisał:

Mając do wyboru fotel w Williamsie i symulator w Ferrari wybrał Williamsa.

Po zeszłym roku musiał wiedzieć, że szansa na sukces Williamsa jest mała, dlatego jak sam podkreśla 6 tygodni się zastanawiał zanim podjął tę decyzję.

No ale że będzie aż tak źle, to się pewnie nie spodziewał.

 

Jak ktoś słusznie zauważył, Williams to ostatni zespół który nie jest ani wielkim koncernem ani zespołem "satelickim".

Może w dzisiejszej F1 zwyczajnie nie ma miejsca na taki model funkcjonowania, a może raczej Claire Williams nie jest Frankiem Williamsem. 

Naprawdę przykro się oglądało tę żenadę z Barcelony czy kilkukrotne dublowanie w Melbourne :-(

 

Tam gdzie rządzą bardzo duże pieniądze kończy się romantyzm i sentymenty niestety. 

 

Taki zespól to też niezła gadka dla kogoś kto szuka wejścia do F1, a jak wiemy zespoły nie zgodziły się na rozszerzenie stawki. 

 

Im gorszy stan zespołu tym łatwiej go przejąć. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Ralf Schumacher, który był kierowcą Williamsa w latach 1999-2004, przyznał, że obecna ekipa ma problemy ze swoimi strukturami, co jest główną przyczyną słabszych wyników. Po utracie kilku dni zimowych testów, George Russell i Robert Kubica zamknęli stawkę GP Australii.

- Williams ma specyficzne struktury zarządzania. Tak długo, jak w zespole był Patrick Head, wszystko było zrównoważone, ale przy obecnej strukturze Williams nie jest w stanie w pełni wykorzystać swoich pracowników. Nic nie jest spójne. Inżynierowie pracują wręcz przeciwko sobie. Claire niestety zachowała nawyki ojca i można zastanawiać się, czy to jest dla niej odpowiednie stanowisko. Może Williams wymaga restrukturyzacji - mówił Schumacher w podcaście Starting Grid.

Schumacher przytoczył także fakt, że gdy do zespołu w 1999 roku dołączył Sam Michael, który miał wnieść powiew świeżości w ekipie, nie poprawił wyników kierowców i porównuje tę sytuację do zatrudnienia Paddy'ego Lowe'a.

- Mają styl dowodzenia, który pochodzi z lat 70. i 80. To trochę panowanie strachu i terroru. Szkoda, ponieważ ludzie muszą być zmotywowani, by rozwijać się, a tak muszą tylko ciężko pracować od rana do późnego wieczora. W Williamsie przyjemność i wolność słowa nie mają żadnej roli. Człowiek, który właśnie został zwolniony, odnosił wielkie sukcesy z innymi zespołami, ale nawet on nie zdołał wprowadzić Williamsa na właściwe tory - dodał.

- Ich sytuacja finansowa też nie jest łatwa, a cały czas odbijają się od muru. Ostatnie lata mieli naprawdę złe, a ostatecznie ich wyniki nie poprawią sytuacji - zakończył.

 

http://f1.autoklub.pl/news/schumacher-w-williamsie-panuja-rzady-terroru,91815?fbclid=IwAR3WevuZKTLULauz6RKjVoEqlT-yA0uGiU-fJGgFgt1ln4VICqYHRakI2ek

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

Jest oficjalny komentarz w sprawie.

Czekam jeszcze na wypowiedz p. Magdy Gessler.

 

Normalnie poplakalem się że śmiechu :biglol::troll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla tych co nie widzieli serialu Netflix to pojawił się na zalukaj ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, chojny napisał:

Bottas ma jednak jaja 

 

Siedział tyle cicho, z misiowatą miną, a widać w środku się gotowało ;)

 

Oby ta forma nie była tylko wypadkiem przy pracy....

....raczej w to nie wierzę, Ham w Bahrajnie wróci na swoje P1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Adi napisał:

 

Siedział tyle cicho, z misiowatą miną, a widać w środku się gotowało ;)

 

Oby ta forma nie była tylko wypadkiem przy pracy....

....raczej w to nie wierzę, Ham w Bahrajnie wróci na swoje P1

 

Po cichu liczę na Bottasa, w tym sezonie to jest zupełnie inny facet. Może być gorąco w Mercedesie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatni rok kontraktu. Co ma do stracenia? Nic. A do zyskania? Mistrzostwo.

 

Ocon juz czeka na jego miejsce wiec teraz albo nigdy.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Jumpman napisał:

Ostatni rok kontraktu. Co ma do stracenia? Nic. A do zyskania? Mistrzostwo.

 

Ocon juz czeka na jego miejsce wiec teraz albo nigdy.

 

Właśnie szukałem info o kontrakcie. Czyli jak go zespół nie poskromi to walczy o wszystko!

 

I brawo, tak powinno być! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, -=nikon=- napisał:

Dla tych co nie widzieli serialu Netflix to pojawił się na zalukaj ;)

O kurde. Naprawdę macie problem z zapłaceniem 3,40 zeta za odcinek (zakładając, że przez miesiąc obejrzycie tylko i wyłącznie ten serial)? :facepalm::facepalm::facepalm:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Zyzol napisał:

O kurde. Naprawdę macie problem z zapłaceniem 3,40 zeta za odcinek (zakładając, że przez miesiąc obejrzycie tylko i wyłącznie ten serial)? :facepalm::facepalm::facepalm:

wiesz jak to jest https://polskatimes.pl/netflix-wycofuje-darmowy-miesiac-probny-dla-polakow-nawet-50-tys-fejkowych-kont/ar/13980781?fbclid=IwAR0Dqepx9-6aa1ubtZufATrfkLdb76DdPHqBwWi0kgA1UdNR9OyrwR02g1E

ale wstyd :toobad::facepalm: 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Paddy już wyleciał ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, miki_mi2 napisał:

To Paddy już wyleciał ?

 

Urlopuje się ale raczej tak. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To była by cudowna historia ale jest jedno ale, żeby ta furmanka wkońcu przyspieszała. Powrót Kubicy to była by wręcz epicka opowieść ale brakuje happy endu. Nurtuje mnie pytanie czy Kubica zostanie w zespole na dłużej i czy Wiliams wkońcu zacznie się ścigać z kimkolwiek.

 

PS. A swoją drogą to chyba Libert Media powinno zależeć żeby Mercedes i Ferrari zwolnić. Bo nie służy to widowisku jeśli mają zbyt dużą przewagę. IMHO właśnie aero powinno być ustandaryzowane.

 

PS2.

Coś chyba pokręcili z tłumaczeniami . Waga problemem bolidu Wiliamsa ? Rozumiem nie ma tam nic zbędnego zatem jak waga może być problemem skoro minimalna i maksymalna waga określona jest przepisami. Sugerowano, że problemem jest "rozkład masy" i to ,że na pusto np. w kwalifikacjach bolid jest "zły jak tory" z postu powyżej. Cóż z tego skoro zatankowany do pełna w wyścigu wcale dużo lepszy nie był .

Edited by Jacky X

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Jacky X napisał:

PS. A swoją drogą to chyba Libert Media powinno zależeć żeby Mercedes i Ferrari zwolnić. Bo nie służy to widowisku jeśli mają zbyt dużą przewagę. IMHO właśnie aero powinno b ustandaryzowane.

Można też wyłonić zwycięzcę w losowaniu ;) Każdy będzie miał szansę, niezależnie od posiadanego bolidu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Zyzol napisał:

Można też wyłonić zwycięzcę w losowaniu ;) Każdy będzie miał szansę, niezależnie od posiadanego bolidu.

Albo nawet bez posiadania:thumbup::dance:

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, -=nikon=- napisał:

 

 

To jest gra czy w realu bo zgłupiałem :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W realu Robert musi omijać tarki :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...