Jump to content
Piotr

Kubica w F1

Recommended Posts

Chyba nie było jeszcze, 

https://powrotroberta.pl/2019/03/kubica-okrazenie-zjazdowe-zapamietam-do-konca-zycia.html

22 minuty temu, kamilgt napisał:

W tym samym czasie, chwile przed przytarciem Kubucy, pojawił się komunikat chyba u Hamiltona, że przyczepność poprawia się w niezwykłym tempie, ciekawe dlaczego. 

temperatura ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyliście jedną dziwną rzecz z przednimi skrzydłami u Roberta i Daniela? Zazwyczaj po uszkodzeniu skrzydła, bądź ich fragmenty zostają na miejscu. Zdarzało się, że bolid kończy wyścig z uszkodzonym. A tym razem w obu przypadkach skrzydło zostało wciągnięte momentalnie pod samochód. 

Czy to różnica wynikająca z konstrukcji, czy przypadek? Ciekawe. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawostka, chociaż nie lubię wklejać linków do takich bzdur.

 

Nie czytam artykułów ani komentarzy pod artykułami na portalach, które nie znają się na temacie i ich jedynym zadaniem jest żerowanie na nieświadomych czytelnikach, wykorzystując clickbaity, ale takiego ataku na portal w komentarzach to chyba dawno nie było. Byłem przekonany, że nasze piekiełko ma tendencję wzrostową, a tu miła niespodzianka. 

 

 

 

Przepraszam za ten śmietnik. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.03.2019 o 13:01, Szokers napisał:

CG:

 

"Pełen weekend słowami RK. Zapraszam do lektury. Naprawdę warto!

Jonathan Noble: Jak było?
RK: Zgodnie z oczekiwaniami nie było najłatwiej. Myślę, że byłem jedynym, który startował na twardych oponach, więc był to dla nas bardziej test – żeby zdobyć więcej danych. Start miałem całkiem dobry, dobrze ruszyłem z miejsca, ale niestety na twardych oponach koła potem mocno buksowały. Do pierwszego zakrętu podszedłem bardzo bezpiecznie. W zasadzie przesunąłem się do mocno wewnętrznej, co tarki. W momencie, w którym pomyślałem: OK, przejechałem przez pierwszy zakręt, Gasly – z tego, co widziałem z auta – przesunął się mocno do prawej. Chyba był tam kontakt z Sainzem. Widziałem potem na powtórce wideo, że dość mocno pojechał w prawo i uszkodził moje przednie skrzydło, ale nie zdawałem sobie sprawy, dopiero sto metrów dalej, że straciłem całe skrzydło. Myślałem, że straciłem połowę. To skrzydło spowodowało inne uszkodzenia w samochodzie. Musiałem więc zjechać na pit stop. Samochód nie sprawował się wspaniale. A jeszcze na trzecim okrążeniu straciłem jedno lusterko, co sprawiło, że przy niebieskich flagach było jeszcze trudniej. Było dość ciężko. Gdy miałem przed sobą czysty tor, powiedziano mi, że tempo nie jest złe. Tak naprawdę było dobre, jak na stan samochodu, którym jechałem (śmiech). Prawie zacząłem się śmiać, ponieważ z kokpitu czułem, że jest bardzo źle. Są pewne pozytywy. Wczoraj nie mogłem być zadowolony, ale był to skomplikowany dzień. Dziś był prawdopodobnie jeszcze bardziej skomplikowany, ale biorąc pod uwagę te rzeczy, które były pod moją kontrolą uważam, że wykonałem dość dobrą robotę. Byłem dość pewny, że mi się uda, w co prawdopodobnie większość ludzi wątpiła. Chodzi o aspekt fizyczny, pierwszy zakręt, start...
Tak naprawdę był to mój pierwszy start zatrzymany od ośmiu lat i czterech miesięcy. Od Grand Prix Abu Zabi w 2010 roku nigdy nie ruszałem z prostej startowej. I start wyszedł dość dobrze. Przyznam, że początkowo byłem trochę spanikowany. Gdy zatrzymałem się (po okrążeniu zapoznawczym - przyp. red.) - nie widziałem świateł startowych. 

JN: Byłeś za daleko...
Tylne skrzydło McLarena je zasłaniało. Widziałem pierwszy segment, ale reszty nie. Musiałem przesunąć głowę w lewo. Były tam dodatkowe światła... Moment małej paniki, ale ogólnie, jak mówiłem, dziś opuszczam Australię definitywnie bardziej doświadczony i względnie zadowolony, choć nigdy nie pomyślałbym, że mógłbym powiedzieć coś takiego, gdy jechałem takim tempem i dojechałem tak daleko z tyłu. Ale jest jak jest. Wczoraj byłem rozczarowany kilkoma rzeczami. Prawdopodobnie trochę udawałem... Za bardzo koncentrowałem się na pewnych rzeczach tak, jakbym miał się ścigać z innymi. Trochę podejście, jak kiedyś, ale jesteśmy w innej fazie. Musimy zrozumieć, że sytuacja nie jest łatwa i musimy wykorzystywać weekendy wyścigowe jako rodzaj testów. Także dziś poszedłem w kierunku wyznaczonym przez team – abym wystartował na twardych oponach, co nie dawało mi poczucia pewności, ponieważ nigdy na nich nie startowałem. Wiele się działo, ale mówiąc szczerze, jestem dość zadowolony. Myślę, że nieźle się spisałem także pod względem zarządzania oponami. Samochód był bardzo trudny w prowadzeniu ze wszystkimi uszkodzeniami...

JN: Tak wiele lat pracowałeś, aby wrócić. Czy czułeś się normalnie?
RK: Nie czułem się normalnie, jest tu dużo nowych rzeczy. Podczas weekendu wyścigowego przechodzisz przez różne warunki. Kwalifikacje to coś innego, niż przygotowania. Nie był to gładki początek roku dla nas i dla mnie. Wiedziałem, że nie będzie łatwo i wyzwanie jest duże, ale rzeczy, które prawdopodobnie wyszły dobrze – choć ciężko to zobaczyć po wynikach – to te, o których zupełnie nie myślałem. Przyszły naturalnie. A to dobrze. Oczywiście jest jeszcze wiele aspektów, nad którymi należy popracować i należy je poprawić, ale to normalne, gdy nie ma cię przez osiem i pół roku, a Formuła 1 mocno się zmieniła. Także tegoroczny samochód kompletnie różni się od zeszłorocznego. Na przykład wczoraj i przedwczoraj... Miałem względnie dobry początek w pierwszym treningu, a potem w trzecim treningu wszystko to trochę się zagubiło. Jest to jednak rodzaj testowania, szukania kierunków rozwoju. Myślę, że i wczoraj, i dziś były pozytywne rzeczy. Oczywiście z dnia na dzień nie znajdziemy dwóch sekund, ale przynajmniej zwiększyło to mój optymizm, że po jakimś czasie mogę się uporać z tym wszystkim, co potrafiłem robić osiem lat temu. 

Cezary Gutowski: Po ponad ośmiu latach zaliczyłeś cały weekend wyścigowy. Narady z inżynierami, sesje zdjęciowe, treningi, kwalifikacje, wyścig... Jak się teraz czujesz?
RK: Cóż czuję się, jak zawsze. Podoba mi się to, co podobało mi się w przeszłości... nie mogę powiedzieć, że lubię inne rzeczy, ale... mniej ich nie lubię, niż osiem-dziewięć lat temu...

JN: ...rozmawianie z nami...
RK: Ja tego nie powiedziałem! Rozumiem to lepiej, bo po prostu człowiek się starzeje i zaczyna rozumieć różne sprawy. Myślę, że pomógł także mój etap rajdowy, ponieważ sam zarządzałem własnym zespołem. Pomogło mi to zrozumieć pewne trudności, przez jakie przechodzi menedżer czy szef zespołu. Ponieważ wówczas pełniłem trzy funkcje, jako jedna osoba. Czasami cztery. Byłem szefem zespołu, właścicielem zespołu, kierowcą i czasami zajmowałem się logistyką, więc daje mi to lepsze rozeznanie. Ale to też przychodzi z wiekiem. Dlatego po tym powrocie czuję się... normalnie. Jedna rzecz się różni. Dla mnie to wielkie osiągnięcie. Ostatecznie mam za sobą daleką drogę. Było ekstremalnie ciężko i będzie bardzo ciężko, ale tak już jest, ale ostatecznie... nigdy się nie spodziewałem, że Australię opuszczę szczęśliwy. Nie jestem w pełni zadowolony, ponieważ nie mogę być, ale mówiąc szczerze – po tym ciężkim starcie, trudnościach w testach zimowych, w ten weekend napotkałem tak wiele nowości a część rzeczy musiałem robić po długiej przerwie. Na koniec tego weekendu jestem w dobrej formie mentalnej, a to było ważne.

JN: Gdy startowałeś na końcu stawki, czy choć przez moment żałowałeś? Zastanawiałeś się: Czemu to robię? Nie potrzebuję tego!
RK: Cóż... Nie. Nie, ponieważ... Ostatecznie decyzję w zeszłym roku podjąłem po ponad sześciotygodniowych przemyśleniach. Wiedziałem, że nie będzie łatwo, choć nie oczekiwałem, że będzie tak trudno. Wiedziałem, że dla mnie powrót do sportu na tak wysokim poziomie będzie ekstremalnie ciężki. Wiedziałem, że trudności może mieć Williams, ale nie spodziewałem się, że przyjadę do Australii tak nieprzygotowany. Nie z punktu widzenia przygotowania fizycznego, tylko z powodu braku przebiegu (w testach). Przed Barceloną czułem, te testy będą dla mnie najważniejszymi dniami od ośmiu lat - jako kierowcy. Nie jako człowieka, bo byłem w szpitalu i nie mogłem nic zrobić. Ale jako kierowcy. Nie spotkały mnie w życiu ważniejsze dni testowe, niż Barcelona. Niestety zupełnie się to nie udało, więc znalazłem się na trudnej pozycji, ale jakoś musiałem przejść przez te rzeczy tu i będę musiał w Bahrajnie i prawdopodobnie w kilku kolejnych wyścigach, ale mam nadzieję, i z tego, co widzę, nie mam czego żałować. Nawet, jeśli miałem dziś problemy, wciąż miałem też frajdę. To ogromna różnica w porównaniu z tym, co przechodziłem już dawno temu. Duża różnica (śmiech)! Po prostu wiem, z jakiej sytuacji wyszedłem i... Nie jestem facetem, który daje się ponieść emocjom, ale ostatecznie, po tym wyścigu czułem, że to wielkie osiągnięcie. 

CG: A co sądzisz o swojej powtarzalności, czasach okrążeń w wyścigu. Jak ci się podobały?
RK: Gdy miałem czysty tor, bo przez większość okrążeń byłem dublowany, a bez lusterka było jeszcze trudniej, szczególnie na oponach kwalifikacyjnych, czyli najmiększych, dobrze się spisywałem, kontrolując ich zużycie. Jak wspomniałem, samochód był dość mocno uszkodzony, więc nie było łatwo. Jechało się jeszcze gorzej, niż przez cały weekend, więc miałem jeszcze bardziej utrudnione życie. Nauczyłem się kilku nowych rzeczy. Zobaczyłem, jak poprawiają się poprawiają się opony od piątku, do dziś, z powodu zmiany warunków na torze i innych temperatur powietrza. To wszystko są rzeczy, których się uczysz. Czułem się dość pewnie, że jakoś rzeczy, które zdaniem ludzi będą dla mnie najtrudniejsze, prawdopodobnie będą najłatwiejsze. I dla mnie to coś dobrego, ale oczywiście, jak wcześniej powiedziałem, są jeszcze rzeczy, których wyczucie musisz odzyskać. Szczególnie że w naszej sytuacji czasami nie pomaga, że musimy trochę eksperymentować i zrozumieć różne sprawy. Choć wczoraj były to inne odczucia, zrozumieliśmy wiele ważnych spraw, co miało wielki wpływ na moją pewność siebie i wyczucie oraz generalną przyczepność samochodu. 

JN: Czyli?
RK: W kwalifikacjach nie możesz za wiele zrobić z samochodem. W zasadzie jest bardzo mało obszarów, które mają wpływ (na prędkość). Wiedzieliśmy, że one ten wpływ będą miały, ale musieliśmy zrozumieć, jakie są tego przyczyny. Wiedzieliśmy, że jest takie prawdopodobieństwo, ale okazało się, że efekt był potężny. Zbyt wielki. To naprawdę coś, nad czym musimy zapanować.

Ktoś, kogo nie znam ;): Wracając do kwestii nieprzygotowania po testach. Czy po tym weekendzie wiesz już, że są rzeczy, których jeszcze musisz się nauczyć?
RK: Oczywiście, ale jestem dość szczery. Muszę się uczyć i muszę się uczyć większości tych rzeczy lub odnaleźć je na nowo. Dopasować do innej Formuły 1. Poza tym w tym zespole jestem już od szesnastu miesięcy, więc wiem, jakie są trudności. Jakoś korzystam z tego weekendu, aby znaleźć swoje limity, choć normalnie takich rzeczy nigdy byś nie robił podczas weekendu wyścigowego, ale nie mamy nic do stracenia. Szczerze. Kończenie wyścigu na 19., czy 17. pozycji... Wiem, że wszyscy na to patrzą, ale jak na pierwszy weekend po ponad ośmiu latach, bez jazd w Barcelonie... Miałem tam wielkiego pecha, ponieważ wykonałem tylko trzy przejazdy, gdy samochód nadawał się do jazdy. Wszystkie te rzeczy sprawiają, że ryzykujesz bardziej, aby odkrywać, więcej się nauczyć - także z mojej strony. Chodzi także o inżynierów. Pracując nad ustawieniami obraliśmy drogę, która bazowała na tym, co działo się w zeszłym roku, ponieważ (w Barcelonie) brakowało nam czasu na torze. I był to zły kierunek. Ale to zrozumieliśmy dopiero w kwalifikacjach, w trzecim przejeździe – co było kolejnym pozytywem. Gdy tracisz czas na torze, a nie było cię przez osiem i pół roku, to normalne, że zawsze chcesz wyprzedzać plan, a nie być spóźniony. Myślę, że większość osób zlekceważyła to, gdy powiedziałem, że po testach czuję się przygotowany w dwudziestu procentach. Nie chodziło o moje przygotowanie fizyczne. Chodziło o to, że sprawdziłem 20 procent rzeczy, które powinienem był sprawdzić. Są to także drobne rzeczy, jak komfort w samochodzie, który musimy wciąż poprawić. Bo kiedy jesteś opóźniony z częściami, których potrzebujesz, aby móc jeździć, nie masz czasu na to, aby zająć się wszystkim. A ważne jest to, abyś dobrze czuł się w samochodzie, aby nie mieć takich problemów. Musisz przejść przez procedury. Jest wiele rzeczy, których ludzie nie widzą, a które twój weekend wyścigowy albo ułatwiają, albo utrudniają. Na przykład, przed Barceloną mówiłem to naszym chłopakom, że w moim ostatnim sezonie startów nawet raz nie wyjechałem poza tor. A będzie taki moment, gdy będę musiał spróbować, jak to jest. Prawdopodobnie z tego wynikał mój błąd w kwalifikacjach - nie z naciskania, ale z tego, że źle oceniłem pewne sprawy. To wszystko są rzeczy, których musisz się nauczyć. Gdy debiutanci sobie jeździli, ja walczyłem o przetrwanie. To sprawia większą różnicę w podejściu do weekendu wyścigowego. Biorąc pod uwagę mój punkt wyjścia, jestem szczery przed samym sobą. Wczoraj byłem niezadowolony, nie tyle z wyników, bo znałem ich powody, ale nie mogłem zabrać się za pewne sprawy w taki sposób, jak bym chciał. Jednak dziś, będąc w jeszcze trudniejszej sytuacji, myślę, że nauczyłem się ich właściwie. 

Aldona Marciniak: Czy można powiedzieć, że mając za sobą pierwszy weekend wyścigowy, gdy pewne oczekiwania i presja już minęły, możesz w końcu zabrać się za swoją pracę, mając większy spokój od tego, co na zewnątrz?
RK: Nie wiem, co przychodzi z zewnątrz. Z powodu moich ograniczeń wygląda to tak, że zawsze muszę pokazać więcej, niż pozostali, ponieważ ludzie zawsze mają z tego powodu wątpliwości. Jedyne, co mogę zrobić, to starać się wykonać swoją pracę najlepiej, jak potrafię. Starać kończyć weekendy wyścigowe widząc wszystkie rzeczy pozytywne i negatywne. Ponieważ nie może być wszystko zawsze pozytywne. Pewne rzeczy zawsze da się zrobić lepiej nawet, gdy wygrywasz wyścigi. Zawsze możesz się poprawić. Oczywiście ja wiem, gdzie muszę się poprawić. Nie oczekiwałem pewnych rzeczy, które wyszły pozytywnie i przyszły naturalnie. Większości trudności się spodziewałem, bo byłem tu w przeszłości i wiem, jak zmieniła się Formuła 1, a jestem wystarczająco szczery wobec siebie, aby ocenić właściwie, czego muszę się nauczyć i co muszę poprawić. Myślę, że tylko dzięki takiemu podejściu wróciłem do Formuły 1. Dzięki niemu walczyłem. Inaczej łatwiej byłoby mi sześć lat temu przyjąć szanse, jakie miałem w GT3 albo w DTM. Miałbym frajdę i mniej stresów – więcej frajdy z jazdy, bo z pewnością walczyłbym o lepsze pozycje, niż teraz. Ale jakoś jest powód, dla którego się tu znalazłem. Może być tak, że na koniec roku będę czegoś żałował, ale jedno, czego nie będę żałował to to, że spróbowałem. To bardzo proste."

 

 

 

Gutowski naprawdę ma czelność przepisywać wywiady innych dziennikarzy i podpisywać swoim nazwiskiem? Jeszcze pewnie trzepie na tym bułę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.03.2019 o 08:04, matros1 napisał:

Mnie cieszy że Leclerc będzie naciskał na Vetela i robił mu ciśnienie. W tym roku to właśnie jemu kibicuję.

Oby tak było. Na tym wyścigu nie miał do Vettela żadnych szans - dopiero gdy u Vettela zaszwankowało elektryczne wspomaganie był szybszy.

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, Dyrekcja napisał:

Oby tak było. Na tym wyścigu nie miał do Vettela żadnych szans - dopiero gdy u Vettela zaszwankowało elektryczne wspomaganie był szybszy.

 

Pozdrowienia

Nie zmienia to faktu, że mogli to zrobić inaczej i zawalczyć o 1 punkt za najlepszy czas - ściągnąć Leclerca na Pit-stop i dać mu Świerże gumy. Po Pit-stop i tak byłby za Vetelem i przed Magnusem, a przynajmniej nie wyglądało by jak Team Orders. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Slawskip napisał:

Nie zmienia to faktu, że mogli to zrobić inaczej i zawalczyć o 1 punkt za najlepszy czas

W/g RTL to właśnie zrobili - dlatego Leclerc w pewnym momencie został nieco dalej za Vettelem. Co do decyzji o ew. wizycie w boksie - nie potrafię ocenić. Każda wizyta to jakieś tam ryzyko ( nawet jeżeli niewielkie ). Być może ważniejsze było uzyskanie tych punktów, które mieli niejako pewne, niż podejmowanie takiego dodatkowego ryzyka dla uzyskania potencjalnie jeszcze jednego. A być może Ferrari nie wierzyło, że Leclerc już jest w stanie realnie zagrozić czasowi uzyskanemu najpierw przez Verstappena, a później poprawionemu ponownie przez Bottasa. Po prostu za mało na te tematy wiem, aby sobie pozwolić krytykę podjętych przez team decyzji :)

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się. Dodatkowo nie wiemy czy mieli jakiś świeży komplet miękich opon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było wcześniej.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, tamer9 napisał:

takie tam dywagacje o historii i przyszłości Williamsa

Obejrzałem na Netflixie dokument o Williamsie (nie wiem, czy było poruszane). Od razu widać, że Pani Claire nie ogarnie tematu,  bo najwyraźniej nie kuma o co w tym chodzi oraz nie ma jakiejkolwiek charyzmy, a żyje jedynie historią i sukcesami z przeszłości. Ś.p. mama nie widziała jej na tym stanowisku i również nie została zgłoszona przez Franka. Jeżeli dodamy do tego braciszków, którym też ten układ jest nie w smak, to przepis na porażkę gotowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem ile w tym prawdy ale podobnież Wiliams ma skrzynię biegów niekonkurencyjną do innych zespołów tak pisali w mediach. M.in stosuje aluminiową obudowę a reszta z włókna węglowego ??? Szkoda, że nie udało im się pozyskać skrzyni biegów od mercedesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://wrc.net.pl/robert-kubica-statystyki-polaka-po-gp-australii

Godzinę temu, Jacky X napisał:

Nie wiem ile w tym prawdy ale podobnież Wiliams ma skrzynię biegów niekonkurencyjną do innych zespołów tak pisali w mediach. M.in stosuje aluminiową obudowę a reszta z włókna węglowego ??? Szkoda, że nie udało im się pozyskać skrzyni biegów od mercedesa.

Daj lepiej link do artykułu bo jego treść jest zdecydowanie inna i mówi o przyszlości Wiliamsa a treść o skrzyni to trochę wyrwałeś z kontekstu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tymczasem Honda po udanym debiucie obiecuje więcej mocy dla RedBulla ;) 

 

Honda obiecuje zniwelować stratę 10-20 KM do jednostki Mercedesa.

 

- Przedstawiciele zarządu, którzy byli obecni w Melbourne, obiecali nam, że wkrótce będziemy dysponowali większą mocą - przekazał. - Jeśli jej wzrost będzie znaczący, nie będziemy czekali z wprowadzeniem tego do ósmego wyścigu. W takim przypadku przyjmiemy karę cofnięcia na polach startowych. Od nas natomiast zależy rozwój podwozia, aby dogonić rywali.

 

http://f1.autoklub.pl/news/jeszcze-lepszy-silnik-hondy,91782?fbclid=IwAR3kN-UhtaNJ7k8FfL_Nj7ql5X_stLbbYvsIIItdGRZXjaRN2MSonxC1bNc

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, chojny napisał:

A tymczasem Honda po udanym debiucie obiecuje więcej mocy dla RedBulla ;) 

 

Honda obiecuje zniwelować stratę 10-20 KM do jednostki Mercedesa.

 

- Przedstawiciele zarządu, którzy byli obecni w Melbourne, obiecali nam, że wkrótce będziemy dysponowali większą mocą - przekazał. - Jeśli jej wzrost będzie znaczący, nie będziemy czekali z wprowadzeniem tego do ósmego wyścigu. W takim przypadku przyjmiemy karę cofnięcia na polach startowych. Od nas natomiast zależy rozwój podwozia, aby dogonić rywali.

 

http://f1.autoklub.pl/news/jeszcze-lepszy-silnik-hondy,91782?fbclid=IwAR3kN-UhtaNJ7k8FfL_Nj7ql5X_stLbbYvsIIItdGRZXjaRN2MSonxC1bNc

 

 

Ciekawe o jakim przyroście %% mowa. Skoro chcą na klatę przyjąć cofniecie na PS to musi im zapewniać przewagę i to sporą. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, -=nikon=- napisał:

Ciekawe o jakim przyroście %% mowa. Skoro chcą na klatę przyjąć cofniecie na PS to musi im zapewniać przewagę i to sporą. 

 

Nie wiem ile teraz maja w Mercu mocy ale Honda walczy o dodatkowe 10-20 koni aby dorównać. 

 

 

BTW, Williams chyba mocno zbiera na nowe części. 

 

 

54518948_1159165730929628_6747522020063313920_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

to cena specjalna, outlet?, nie widzę logo ROKIT

zespół chodzi już w nowszej wersji, ciekawe po ile będzie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Bernard napisał:

to cena specjalna, outlet?, nie widzę logo ROKIT

zespół chodzi już w nowszej wersji, ciekawe po ile będzie...

 

Najaktualniejsza kolekcja, a brak logo sponsora tytularnego to kolejny, ciekawy temat. 

 

Cenke masz podaną. 225€. ;)

 

 

https://shop.williamsf1.com/stores/williams/en/c/teamwear?portal=SGSWBQOP&CMP=SOC-SGSWBQOP&fbclid=IwAR3XRBtokfrPQoG0qa6gJbX-iaHD_ZR3b7Wp3wAd-1bJGX1PEeyrkZjVGwY

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, chojny napisał:

a brak logo sponsora tytularnego to kolejny, ciekawy temat.

W zeszłym roku odszedł, w trakcie sezonu rozczarowany papa Stroll. Czyżby w tym roku też odwrót rozczarowanego sponsora? hmmm...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, chojny napisał:

 

Nie wiem ile teraz maja w Mercu mocy ale Honda walczy o dodatkowe 10-20 koni aby dorównać. 

 

 

BTW, Williams chyba mocno zbiera na nowe części. 

 

 

54518948_1159165730929628_6747522020063313920_n.jpg

To lekka przesada :D 1K PLN :D 

 

9 minut temu, Adi napisał:

W zeszłym roku odszedł, w trakcie sezonu rozczarowany papa Stroll. Czyżby w tym roku też odwrót rozczarowanego sponsora? hmmm...

Oby nie :th_dash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceny mają sympatyczne :D ciekawe czy w Polsce będzie gdzieś jakaś dystrybucja np. na Orlenie albo coś ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, kubanow napisał:

prędzej na aliexpres

E tam :D akurat tu sobie sam poradzę i zrobię takie coś bez problemu :D po co czekać 2 miesiące. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...