matros1 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 O prawdziwej niezawodności tej konstrukcji to się dowiemy jak ją kierowcy będą cisnęli na max. Teraz większość czasu to raczej była jazda na 3/4 gwizdka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Ja chyba poproszę miłą panią na infolinii, żeby mi obcięła Eleven. Zwyczajnie nie chcę na to patrzeć. Jak mojego bohatera, kogoś na kogo patrzę jak w święty obrazek, tak wgniata w podłogę firma, z która się w nadziejach związał. Ciężko znaleźć kategorię osądów Williamsa. Najbardziej pasuje tu komedia, ta z czarnym odcieniem. -Nie przyjeżdżają na pierwsze dni testów, bo dostawcy nie dowieźli części. -okazuje się, że sami je produkują i problem leży wewnątrz, ale nie będą szukali winnych -zaczynają testy niekompletnym bolidem, Claire oświadcza, że sama leżała pod samochodem i pomagała go przygotować. -do końca nie wiemy, czy bolid jest kompletny, na testach sprawdzają wyłączne pracę samochodu, a nie ustawiają kierowcę pod rywalizację. -wychodzi na jaw, że nie mają części zamiennych. Dostawca zawalił? Nie, to oni je produkują. Co to oznacza? Postanowili ich nie wyprodukować do testów, czy nie wiedzieli, że będą potrzebne? -Paddy pytany, jak z realizacją programu, mówi, że cieszy się, że zużyją wszystkie opony przeznaczone na testy. Mówi tez pierdoły w stylu:porażka ich umacnia, motywuje itp. -Najnowsze informacje są takie, że bolid należy oszczędzać, nie eksploatować nadmiernie na testach, bo ma starczyć na wyścig. Kierowcy nie mogą wjeżdżać na tarki...ob się rozleci. Z takim nastawieniem nie da się pojechać na maksa. Wszak bolid już jest zmęczony. -I na koniec Williams z nikim nie dzieli ostatniego miejsca, jest daleko za konkurencją, która jest powszechnie chwalona na testach, przede wszystkim za postęp i za wyrównanie stawki. Williams nie dokończył testów, nie zrealizował programu, nie skompletował samochodu, nie dał potrenować kierowcom, wkurzył ich do czerwoności, wkurzył też całą swoją ekipę, odbierając resztki motywacji, wkurzył sponsorów (nie wiem czy w zapisach umowy nie ma możliwości wycofania sponsoringu, przy tak rażących zaniedbaniach) i wreszcie wkurzył nas, wiernych fanów. Przed testami były przypuszczenia i trochę nadziei. Teraz wiemy, że najlepsi będą ścigali się o podium, reszta ciasno o punkty.... ....a Kubica...., z Russelem. Od połowy wyścigu będzie komunikat, żeby oszczędzali bolid, żeby starczył na następne GP. A po wyścigu komunikat, że cieszą się, że wykorzystali wszystkie przygotowane mieszanki i ta porażka pokazuje im gdzie są i w którą stronę mają iść, a ekipa jest zmotywowana w tej drodze. - to powinno być logo Williamsa 2 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 A ja sie tak zastanawiam jaki to musi byc ból dla samego Franka czy choć by Patrica Head patrzeć na to wszystko. Mistrzowie konstruktorów jeździli dla nich takie gwiazdy jak Prost , Senna , Mansell zbudowali chyba najbardziej zaawansowany technicznie bolid F1 w histori czyli FW16 a tu kurna nawet testów nie potrafią przeprowadzić .Przeciez Frank tez zaczynał jako podrzędny sprzedawca samochodów na cienkim budżecie a mimo wszystko potrafili to robić profesjonalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawa Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Najbardziej zaawansowany technicznie to był chyba model wczesniejszy czyli FW15 który miał m.in aktywne zawieszenie, którego juz FW16 nie miało bo przepisy go zabraniały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Faktycznie sezon 1993 a nie 1994.Pamietam jak dziś zdjęcia z garażu jak robił symulację.To był statek kosmiczny A teraz........:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 7 godzin temu, Adi napisał: Ja chyba poproszę miłą panią na infolinii, żeby mi obcięła Eleven. Zwyczajnie nie chcę na to patrzeć. Jak mojego bohatera, kogoś na kogo patrzę jak w święty obrazek, tak wgniata w podłogę firma, z która się w nadziejach związał. Ciężko znaleźć kategorię osądów Williamsa. Najbardziej pasuje tu komedia, ta z czarnym odcieniem. -Nie przyjeżdżają na pierwsze dni testów, bo dostawcy nie dowieźli części. -okazuje się, że sami je produkują i problem leży wewnątrz, ale nie będą szukali winnych -zaczynają testy niekompletnym bolidem, Claire oświadcza, że sama leżała pod samochodem i pomagała go przygotować. -do końca nie wiemy, czy bolid jest kompletny, na testach sprawdzają wyłączne pracę samochodu, a nie ustawiają kierowcę pod rywalizację. -wychodzi na jaw, że nie mają części zamiennych. Dostawca zawalił? Nie, to oni je produkują. Co to oznacza? Postanowili ich nie wyprodukować do testów, czy nie wiedzieli, że będą potrzebne? -Paddy pytany, jak z realizacją programu, mówi, że cieszy się, że zużyją wszystkie opony przeznaczone na testy. Mówi tez pierdoły w stylu:porażka ich umacnia, motywuje itp. -Najnowsze informacje są takie, że bolid należy oszczędzać, nie eksploatować nadmiernie na testach, bo ma starczyć na wyścig. Kierowcy nie mogą wjeżdżać na tarki...ob się rozleci. Z takim nastawieniem nie da się pojechać na maksa. Wszak bolid już jest zmęczony. -I na koniec Williams z nikim nie dzieli ostatniego miejsca, jest daleko za konkurencją, która jest powszechnie chwalona na testach, przede wszystkim za postęp i za wyrównanie stawki. Williams nie dokończył testów, nie zrealizował programu, nie skompletował samochodu, nie dał potrenować kierowcom, wkurzył ich do czerwoności, wkurzył też całą swoją ekipę, odbierając resztki motywacji, wkurzył sponsorów (nie wiem czy w zapisach umowy nie ma możliwości wycofania sponsoringu, przy tak rażących zaniedbaniach) i wreszcie wkurzył nas, wiernych fanów. Przed testami były przypuszczenia i trochę nadziei. Teraz wiemy, że najlepsi będą ścigali się o podium, reszta ciasno o punkty.... ....a Kubica...., z Russelem. Od połowy wyścigu będzie komunikat, żeby oszczędzali bolid, żeby starczył na następne GP. A po wyścigu komunikat, że cieszą się, że wykorzystali wszystkie przygotowane mieszanki i ta porażka pokazuje im gdzie są i w którą stronę mają iść, a ekipa jest zmotywowana w tej drodze. - to powinno być logo Williamsa Wszystko co piszesz wskazuje jednoznacznie ze źródłem problemów jest Claire i jej „zarządzanie” zespołem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Ciekawe To świadczy o jednym , jeśli to prawda , to zespół jest w totalnej dupie ..... ale z drugiej strony jeśli Robcio chce lepiej , to wierze w sukces , bo to Tytan pracy , ale niestety inżynierowie go często nie słuchają , bo zwyczajnie maja zbyt mało wiedzy , było taj w wrc , jest i w prywatnym zespole F1 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Jeżdżący dyrektor techniczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Cytat Jeśli Kubica ma mieć dużo do powiedzenia to dobrze. Ale dochodze do wniosku, że Paddego to obowiązki przerastają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Chłopaki w 11 już mu wczoraj szykowali posadę dyrektora technicznego w którymś teamie...z tym że na emerytutce sportowej . Tymczasem będzie musiał pogodzić ta fuche z regularnymi stratami. Ale fakt, muszą być w dupie, jeśli takie wieści idą w świat. Po tych wypadkach już chyba nikt do nikogo nie ma zaufania w sprawach technicznych i organizacyjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Godzinę temu, carfit napisał: To świadczy o jednym , jeśli to prawda , to zespół jest w totalnej dupie ..... ale z drugiej strony jeśli Robcio chce lepiej , to wierze w sukces , bo to Tytan pracy , ale niestety inżynierowie go często nie słuchają , bo zwyczajnie maja zbyt mało wiedzy , było taj w wrc , jest i w prywatnym zespole F1 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Oby nie szukali kozła ofiarnego. Zespół dał dupy, a raczej Claire rujnując zespół nieudolnym zarządzaniem na każdym kroku a teraz Robert, ok. miałeś racje, zrób coś. Teraz będziemy słuchać.... tylko czy aby na 100%? Inni kierowcy dostają bryki a Robert musi sobie sam zbudować? Masakra.... 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) To jest idiotyczne, że aero odbiera rywalizację, bo czym lepsze tym trudniej się jedzie za rywalem a jednocześnie główne współzawodnictwo toczy się właśnie na płaszczyźnie aero. Zmienili przednie skrzydło co w rezultacie .....chyba nic nie zmieniło. No i jak dokończyć tę historię jak tu taki burdel ??? Edytowane 2 Marca 2019 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Jacky walka w F1 głównie opiera sie o aero i tak jest juz ze 40 lat zmieniła sie tylko skala tego wszystkiego bo przy obecnej technologi o tym czy auto jest konkurencyjne czy nie decydują te najmniejsze detale. Pod tym wzgledem jest nudny. .Kiedys to jeszcze mozna było przywalić z grubej rury bo były luki w przepisach i byłeś gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 "Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 I chyba sie pomylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 11 minut temu, turdziGT napisał: I chyba sie pomylił Regulacje się zmieniły od czasu tych słów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Bardziej myślenie.Colin Chapman udowodnił ze od wielkiego silnika liczy sie bardziej niska masa, dobre podwozie i aerodynamika ale prawda w tamtych czasach przepisy mozna było prawie dowolnie tłumaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 W dniu 2.03.2019 o 02:50, hvdy napisał: Wywiad ze sfrustrowanym Robertem po wczorajszym dniu testów- potwierdza, że są w czarnej d. Jakiż jest inny poziom Roberta a tych młodych chłopaków. Ricciardo się cieszy że wrocił do padoku reszta też tak by tylko wpadła się zabawić i między nimi Robert. Gość co przyjechał zrobić robotę i ktoś mu na to nie pozwolił........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 no to mnie uspokoił https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/808024/f1-paddy-lowe-uspokoil-nastroje-williams-zbuduje-dwa-samochody-na-start-sezonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Klasyczna taktyka: jednym beda jezdzic a drugi bedzie dawca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 3 godziny temu, tamer9 napisał: no to mnie uspokoił https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/808024/f1-paddy-lowe-uspokoil-nastroje-williams-zbuduje-dwa-samochody-na-start-sezonu Super!!! Wyczyn na miarę Williamsa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Jak ja bardzo nie chciałem parę miechów temu, żebyśmy tu kpili z Williamsa. A teraz? Tylko to qfa nam zostało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 A ja na Cleire tak psów bym nie wieszał. Nie bez powodu senior Stroll napieprzał Paddego co dwa tygodnie. Braki części to braki ale ostatecznie poklejony FW42 jest wolny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 A po czym to wnosisz bo to jest cos czego tego tak na prawde nie wiemy i sie niedowiedzielmy po tych testach.Jezeli autem nie mozna było ciąć szykan to w jaki sposob ma sie zrobic ta prędkość.To tez pokazuje ze mniedzy innymi duzo aerodynamiki nie było dobrze zmontowanej tylko na sztukę i to jej potem zabrakło. Z punku widzenia prędkość nie wiemy za tem dalej nic za wyjatkiem tego ze bolid jest podobno łatwiejszy w prowadzeniu niz w zeszłym roku co mimo wszystko przy całej sytuacji napawa jakimś tam optymizmem. Ta prędkość to pewnie poznamy po 3 , 4 wyścigu bo Australia to bedą tak na prawde testy w tym wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się