Pablito79 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) No mój optymizm troszkę stopniał Aczkolwiek dalej ostro kibicuje a Wiliamsowi Edytowane 1 Marca 2019 przez Pablito79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Trochę brakło optymistycznego akcentu na koniec testów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Czemu tak nie lubicie czarusia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcyk4 Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Jeszcze 53 minuty. Zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Dzijzas no to pol treningu poszło w las Znow PIT Wyglada jak by zrezygnowali z symulacji wyścigu kosztem strojenia i szukania ustawień Jeszcze tylko 30 min. I garaż Wyjechał jeszcze tylko 20 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Krótkie podsumowanie dzisiejszego dnia. Robert Kubica: „Stracony dzień, moje testy skończyły się na pierwszym popołudniowym przejeździe przedwczoraj. Wiem może 20% tego, co powinienem przed Australią”. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 No przyznam szczerze ze do wczoraj to wyglądało w sumie dobrze ale po dzisiejszym dniu to mega słabo to wyglada przynajmniej w świetle dzisiejszych testów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 1 godzinę temu, waka napisał: Czemu tak nie lubicie czarusia? Piszę za siebie , nie odpowiada mi jego pióro dziennikarskie , bardzo często totalne fuckupy techniczne , przepisywanie news z innych stron parę godzin po publikacji , a potem chwalący się że to on napisał , o WRC i poziomie wiedzy , nawet nie chce pisać . Jest tego wiele , mimo że osobiście go nieraz poznałem , jedliśmy nieraz kolację , nieraz na rajdach dał mi naklejkę "wszystkomogącą " MEDIA , ale chemii nie ma 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 2 godziny temu, waka napisał: Czemu tak nie lubicie czarusia? Bardzo podobnie jak @carfit. Przepisywanie newsów uważa za dziennikarstwo, ma dość pretensjonalny styl bycia, merytorycznie zdarzają mu się dość elementarne fakapy, no i rozbudowana do granic absurdu mania znaków wodnych na zdjęciach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Ładnie żarło a zdechło. Ale inni też mają problemy wyścig to obnaży. Zastanawiające jest to, że Paddy drugi raz pod rząd zrobił wolny bolid choć może nie tak beznadziejny jak ostatnio. Nie tak miało być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Jest slabo. Zastanawiam sie tylko co oni robili caly zeszły rok... Przeciez z zeszłorocznym crapem pierwsi powinni rozpoczac prace nad bolidem na 2019 ,a ostatecznie nie zdazyli poskladac auta ma testy. To sa jakies jaja. A juz wiem co robili- Sieroża zbierał dane. Jestem rozczarowany bo nie spodziewalem sie cudów , ale to bez przesady. Fajnie ze wrocil stary dobry bezposredni Robert ktory mowi jak jest ,a nie marketingowa papka. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Brak słów... znaczy tylko wulgaryzmy cisną się na usta... Tak jak przedmówcy: Williams powinien być więcej niż gotowy na sezon 2019 jeszcze w pełni sezonu 2018. A jeśli nie byli i nie są, to znaczy, że: 1) zarządzanie leży - podejrzewam że na każdym szczeblu 2) nikomu na niczym nie zależy, bo brak pasji i poświęcenia, czyli sami najemnicy w szeregach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Nie wiem co tam sie dzisiaj dzalo ale Internet donosi ze brakowalo części zapasowych. Biorąc pod uwagę obsuwe to raczej nie zaskakuje problem tylko w tym że dzisiaj każda minuta jazdy była na wagę złota i więc dzień zmarnowany i tak na prawdę nie wiadomo co ten bida jest ważny bo najszybszy kierowca w zespole nie by wstanie dziś sprawdzić prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Paddy powiedział, że dzisiaj bolid był zmęczony i musieli plany zmienić Dziś niestety samochód był zbyt zmęczony by kontynuować. By oszczędzać nasze zasoby na ważne ściganie w Australii, poczuliśmy, że to właściwy moment by zmienić plan. Ogólnie samochód nie jest w swojej najlepszej wersji i to wpłynęło na naszą formę, szczególnie rano z Robertem na przejazdach kwalifikacyjnych" - dodał dyrektor techniczny Williamsa. Trochę to śmieszne, że team(Paddy) jest zadowolony bo zebrał dane na chłodnym torze torze, a w Australii pewnie temperatury będą zupełnie inne i dane będą im potrzebne chyba na Monte 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Jakich przejazdach kwalifikacyjnych ? z tym czasem to jakies żarty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 Wczoraj było trochę optymizmu w rytmie "jest ch*owo ale wiemy co naprawić". Takie coś rozumiem, przynajmniej jest nad czym pracować. Dziś wypadły wszystkie trupy z szafy. Chaos w projekcie, chaos w zarządzaniu i kierowca po 8 latach przerwy zamiast symulować długie przejazdy stabilnym autem i dopieszczać balans dostał auto na wrak race które padło po pół godziny bo trytytki puściły. Początek sezonu z punktu widzenia kibica Roberta będzie ciężki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szokers Opublikowano 1 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2019 3 godziny temu, Tutek napisał: Bardzo podobnie jak @carfit. Przepisywanie newsów uważa za dziennikarstwo, ma dość pretensjonalny styl bycia, merytorycznie zdarzają mu się dość elementarne fakapy, no i rozbudowana do granic absurdu mania znaków wodnych na zdjęciach. 18m45s - cały Czaruś. Trochę asperger, trochę dopalacze. Wczoraj coś mocno sugerował, dzisiaj już się tłumaczy, ledwo powstrzymując się od rzucania mięsem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hvdy Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) Wywiad ze sfrustrowanym Robertem po wczorajszym dniu testów- potwierdza, że są w czarnej d. Edytowane 2 Marca 2019 przez hvdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Jest to ciekawe. Jak to się dzieje ,że inne zespoły dają radę a Wiliams nie. Co robi różnicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 49 minut temu, Jacky X napisał: Jest to ciekawe. Jak to się dzieje ,że inne zespoły dają radę a Wiliams nie. Co robi różnicę ? Juz pisałem ale wg forumowych specjalistów od F1 i przygotowań sprzętu do sezonu podobno wszystko było spoko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Zarządzanie w tym zespole leży na wszystkich szczeblach. Brak sponsorów i kasy też jest tego przykładem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 16 minut temu, matros1 napisał: Zarządzanie w tym zespole leży na wszystkich szczeblach. Brak sponsorów i kasy też jest tego przykładem. 600 pracowników,22 000 części to chyba uboga analiza, zarządzenie leży. No pewnie że nie hula ale jak to zmienić ? No i czy inne zespoły mają kasy jak lodu ? Trochę mi to odbiera przyjemność czekania na Australię. Wolałbym aby była trochę nadzieja a trochę niewiadoma a tak jest chyba trochę wiadoma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 (edytowane) 41 minut temu, Jacky X napisał: 600 pracowników,22 000 części to chyba uboga analiza, zarządzenie leży. Ryba psuje się od głowy Ja czekam na Szanghaj. Mam nadzieję że się trochę ogarną do tego czasu. Edytowane 2 Marca 2019 przez matros1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Williams wygląda jakby dopiero raczkował w F1, a siedzą w tym troszeczkę dłużej Początek sezonu mają raczej w plecy ale bolid teraz nie uległ jakiejś awarii i mimo wszystko widzę jakieś światełko w tunelu na dalszą część sezonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 @Kukson Tak niezawodność chyba jest mocną stroną FW42. Tyle tylko, że w wyścigach nie o to chodzi. Trzeba być szybkim a nie tylko niezawodnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się