Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba oddać Wiliamsowi, że na bolid tak dostarczany i w takim tempie składany to różnica czasowa choć ogromna nie jest przepastna a sam bolid tak przyjechał jak i opuścił garaż. Jak to niewiele cieszy człowieka w takiej sytuacji. Jeszcze Polska nie zginęła- czekamy co powie GURU. Jak powie kiepa to kiepa ale jak powie jest dobra baza to będą EMOCJE :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna się magazyn na Eleven. Zobaczymy, jak to widzą eksperci i jak to od środka wygląda.

 

 

Claire powiedziała, że sama leżała wczoraj pod samochodem i zdzierała folie ochronne :blink:

Louisowi nie idzie najlepiej....ale ma za to fajną fryzurę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sie gdzies to w sieci oglądać 

?

Powiem cos co pewnie będę musiał odszczekać :)

Nie jestem inżynierem zajmującym sie motorsportem i aerodynamika ale kurcze dobrze wyglada ten Williams.To znaczy prosto i nie jest przekombinowany i mam nadzieje ze to znajdzie odzwierciedlenie w prowadzeniu.Nie musi byc szybki ale jak bedzie łatwy i przyjazny w prowadzeniu to bedzie juz duży postęp.

IMG_6461.JPG.1b4cdf221d54d8f2ea29f456591765bc.JPG

 

BTW ciekawie rozwiązane górne wahacze.Zdecydowanie inaczej niz inni.

IMG_6462.JPG

Poczytałem troche F1 technical i ten FW42 zostań na prawde dobrze przyjęty.Ogolnie wszyscy zaskoczeni tym ze samochod na prawde prezentuje sie zdecydowanie lepiej niz sie spodziewano.

Sporo osób zaznaczyło tez ze auto było dzis bardzo niekompletne pod wzgledem aerodynamiki.

Ale były by jaja jak by sie okazało ze to spóźnienie to była zasłona dymna i ten ulep jest na prawde dobry :)

IMG_6464.thumb.JPG.44f27a591be43477bd170536746309b0.JPG

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Ta sie gdzies to w sieci oglądać 

?

Powiem cos co pewnie będę musiał odszczekać :)

Nie jestem inżynierem zajmującym sie motorsportem i aerodynamika ale kurcze dobrze wyglada ten Williams.To znaczy prosto i nie jest przekombinowany i mam nadzieje ze to znajdzie odzwierciedlenie w prowadzeniu.Nie musi byc szybki ale jak bedzie łatwy i przyjazny w prowadzeniu to bedzie juz duży postęp.

IMG_6461.JPG.1b4cdf221d54d8f2ea29f456591765bc.JPG

 

BTW ciekawie rozwiązane górne wahacze.Zdecydowanie inaczej niz inni.

IMG_6462.JPG

Poczytałem troche F1 technical i ten FW42 zostań na prawde dobrze przyjęty.Ogolnie wszyscy zaskoczeni tym ze samochod na prawde prezentuje sie zdecydowanie lepiej niz sie spodziewano.

Sporo osób zaznaczyło tez ze auto było dzis bardzo niekompletne pod wzgledem aerodynamiki.

Ale były by jaja jak by sie okazało ze to spóźnienie to była zasłona dymna i ten ulep jest na prawde dobry :)

IMG_6464.thumb.JPG.44f27a591be43477bd170536746309b0.JPG

 

 

Ciekawy ten zawias 

 

 

IMG_6466.JPG.023f30fad37bbf6f212bb58a09d687a1.JPG

 

 

I orzeł wyglada bojowo......

 

 

IMG_6465.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, turdziGT napisał:

Nie jestem inżynierem zajmującym sie motorsportem i aerodynamika ale kurcze dobrze wyglada ten Williams.To znaczy prosto i nie jest przekombinowany i mam nadzieje ze to znajdzie odzwierciedlenie w prowadzeniu.

To ciekawe bo na autosporcie właśnie mówili, że bolid wygląda jakby były był zaprojektowany prosto, topornie, żeby nie powiedzieć prostacko, jakby Williamsowi nie chciało się szukać niuansów i sztuczek jak choćby przednie skrzydło w Alfa Romeo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co komu cała te zaawansowane pakiety aero ? Generują największe koszty a potem robią "brudne powietrze" i utrudniają ściganie blisko siebie a jeszcze wcześniej psują wygląd bolidu. Dlaczego jeszcze bardziej nie uprościć aero , choćby zlikwidować dyfuzory i te wszystkie wihajstry po bokach. Mało tego wiele rzeczy mogło by być zunifikowanych a ściganie mogło by polegać na wyścigu mechanicznym jednostek napędowych i umiejętnościach kierowców. Ale to tak przy okazji bo już za chwileczkę już za momencik ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi - by nikt ciebie nie wyprzedził 
przy przepisie że raz możesz się bronić dochodzimy do sytuacji że przy czystej strudze powietrza / prostej aerodynamice możesz go i tak podjechać i wyprzedzić 
tak było jeszcze latach 90 początek obecnego wieku. 

Jak zespoły zaczęły bawić się powietrzem za samochodem władze F1 wprowadziły DRS i KERS -> technicznie ten drugi ma bronić przed DRS a praktycznie można go stosować tu i tu... 

Ja jestem trochę przeciwny inny zmianom - wiem że to koszty i bezpieczeństwo - ale tankowania podczas wyścigu pozwalały bawić się strategią i ścigać.

A tak pierwsze 70% wyścigu jedziesz ciężkim czołgiem pozostałe 30% oszczędzasz opony by dojechać do mety....i to jest bolączka obecnej F1 nie aerodynamika - tak moim prywatnym zdaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Kukson napisał:

Dzisiaj mają testować nowe elementy aero które miały wieczorem dotrzeć na tor.

 

Oby tylko farba wyschła, bo będzie się powietrze kleiło :mrgreen:

 

Dobra, 51 minut i Robson robi "Come back" i to się teraz tylko liczy. :thumbup:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Tutek napisał:

To ciekawe bo na autosporcie właśnie mówili, że bolid wygląda jakby były był zaprojektowany prosto, topornie, żeby nie powiedzieć prostacko, jakby Williamsowi nie chciało się szukać niuansów i sztuczek jak choćby przednie skrzydło w Alfa Romeo. 

To ciezko oceniac bo jezeli chodzi o aero to samochd wczoraj byl niekompletny ale tacy projektanci jak Gordon Murray czy John Barnard zawsze powtarzali ze czasem prostota i zastosowanie dstawowych ale dobrych zasad fizyki to najprostsza droga do konkurencyjngo samochodu.Moze wlasnie ta topornosc i brak finezji bedzie tutaj atutem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...