Jump to content

Kubica w F1


Recommended Posts

https://sport.onet.pl/formula-1/robert-kubica-bedzie-wspierany-przez-pkn-orlen/3vez563

 

Czy ja już pisałem jaki z tego PREMIERA jest w sumie fajny gość ? :D

No chyba trzeba będzie iść na te istotne wybory a już miałem popełnić pomyłkę i wybrać się na ryby.

 

40 grubych baniek to chyba jest aż za nadto. Niech lepiej Paddy dobry bolid zrobi na 2019r.

 

PS. Aha i co za fiut te taśmy zmanipulował jak przecież widać ,że to nieprawda, wyrwane z kontekstu i w ogóle ostatnie fakty świadczą o tym, że to nie tak było. :D

Link to post
Share on other sites
  • Replies 22.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Małe podsumowanie wczorajszego dnia z mojej strony.    Na tor przyjechaliśmy około godziny 10:00, czyli jakieś 4h przed startem F1.        Należą się s

Mam pytanie do fanów Kubicy, jakich tu zapewne nie brakuje : czy naprawdę nie widzicie jaki to żałosny szmaciarz ? Morawiecki nim pomiata, traktuje jak ostatniego pacana ten się do niego łasi i liże r

Siema frajerzy ! Co mówiłem ? Wasz ukochany Robuś jest ostatni z ostatnich. Abstrahując od jego pisowskiego  szmalcownictwa zwracam uwagę, że jazda testowa po pustym torze, albo jazda na symulatorze t

Posted Images

41 minut temu, Jacky X napisał:

https://sport.onet.pl/formula-1/robert-kubica-bedzie-wspierany-przez-pkn-orlen/3vez563

 

Czy ja już pisałem jaki z tego PREMIERA jest w sumie fajny gość ? :D

No chyba trzeba będzie iść na te istotne wybory a już miałem popełnić pomyłkę i wybrać się na ryby.

 

40 grubych baniek to chyba jest aż za nadto. Niech lepiej Paddy dobry bolid zrobi na 2019r.

 

PS. Aha i co za fiut te taśmy zmanipulował jak przecież widać ,że to nieprawda, wyrwane z kontekstu i w ogóle ostatnie fakty świadczą o tym, że to nie tak było. :D

Fajnie, że Robert dostanie wsparcie finansowe i oby to przyniosło efekty w postaci fotela w F1 ale Ty chwalisz się publicznie, że sprzedałeś się za pieniądze dla kogoś? i pójdziesz tylko dlatego na wybory, słabo :)

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, outsider napisał:

 

Ależ nie mam żadnych wątpliwości dlaczego państwowy koncern zdecydował się na tak chwytliwy zabieg marketingowy właśnie teraz, czyli tydzień przed wyborami. "Chleba i igrzysk" w polskim wydaniu, czyli skoro już dali swoim za nasze na fajki i buzuny to teraz jeszcze trochę radochy zapewnią. 

Ciul tam, może choć tyle dobrego z tego wyniknie - obyśmy się doczekali.

Przecież Lotos rok temu dawał podobną kasę ale Rusek przebił. Sorry ale danie Kubicy teraz takiej kasy raczej na minus wpłynie na notowania przed wyborami. Zwolenników Kubicy to mały promil a Ci co wczoraj hejtowali Morawieckiego za to jak sie wyraził i byli wielkimi fanami Kubicy dziś jego hejtuja że będzie jeździł za ich kasę. No ale jak widać wszystko można podpiąć pod politykę.

Edited by lukasdraz
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Premier niczego nie da, bo on jest tam (jak oni wszyscy) po to, żeby brać a nie, żeby dawać - a jeśli już dawać to swoim i to tylko tym, którzy mają z czego się odwdzięczyć. Da Orlen za łaskawym przyzwoleniem Mateuszka-kłamczuszka, póki co ze swojego zysku. Ale jeśli (nie daj Boże) dojdzie do skutku fuzja Lotosu z Orlenem to zniknie ostatni cień konkurencji na polskim rynku paliwowym i powstanie "jedyny słuszny" państwowy monopolista który będzie dyktował ceny na rynku - oczywiście dyktował dowolnie, wg swojego widzimisię, bo jak nie ma konkurencji to nie ma się czego szczypać. Zapłacimy za paliwo po 7 zł/ltr albo i lepiej dumni z tego, że na dystrybutorach będzie widniał autograf RK. Marna to pociecha...

  • Thanks 1
  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites

A w jakiej książce do ekonomii jest napisane , że jak jest dwa podmioty zamiast jednego to konkurencja na tym realnie zyskuje? Nie oszukujmy się i tak nas robią w bambuko i tak, czy ich jest dwóch czy jeden. Trzeba by kilkunastu choćby kilku podmiotów a nie dwóch.

Link to post
Share on other sites

Książki od ekonomii to teoria, a życie to praktyka. Na dziś jest tak, że Lotos i Orlen jako jedyni sprzedawcy paliw nie konkurują cenami na poziomie koncernów, ale ich handlowcy mają do wykonania plany sprzedażowe i zależy im na pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów - więc udzielają dużych rabatów od ceny hurtowej aby utrzymać klienta przy sobie, bo zawsze możesz kupić u tych drugich. Gdy będzie jedna firma to nie będzie wyboru - trzeba będzie kupić w Orlenie za tyle ile danego dnia ogłoszą w hurcie plus marża dystrybutora. Koniec. Kropka.

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do fanów Kubicy, jakich tu zapewne nie brakuje : czy naprawdę nie widzicie jaki to żałosny szmaciarz ? Morawiecki nim pomiata, traktuje jak ostatniego pacana ten się do niego łasi i liże rowek bo liczy na grube "pinionżki" z Orlenu, czyli od nas wszystkich. Ten nieszczęsny inwalida nigdy nie wróci do F1,  jest dawno skończony jako sportowiec, a teraz także jako człowiek. W trakcie kariery Kubica świetni wypadał (z zakrętów), teraz wypadł na dno. Taki Kuśnierewicz do kwadratu.

  • Downvote 24
Link to post
Share on other sites

Na obecną chwile nie ma co się podniecać bo Orlen wydał oświadczenie gdzie mówi, że jest opcja z dofinansowaniem ale tez może jej nie być.

Link to post
Share on other sites



Mam pytanie do fanów Kubicy, jakich tu zapewne nie brakuje : czy naprawdę nie widzicie jaki to żałosny szmaciarz ? Morawiecki nim pomiata, traktuje jak ostatniego pacana ten się do niego łasi i liże rowek bo liczy na grube "pinionżki" z Orlenu, czyli od nas wszystkich. Ten nieszczęsny inwalida nigdy nie wróci do F1,  jest dawno skończony jako sportowiec, a teraz także jako człowiek. W trakcie kariery Kubica świetni wypadał (z zakrętów), teraz wypadł na dno. Taki Kuśnierewicz do kwadratu.


Ale musisz mieć w sobie żalu albo żółci, żeby w ten sposób mówić o jednych z najlepszych sportowców na świecie w swoich dyscyplinach. Żal.pl
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
47 minut temu, SUBORO napisał:

Mam pytanie do fanów Kubicy, jakich tu zapewne nie brakuje : czy naprawdę nie widzicie jaki to żałosny szmaciarz ? Morawiecki nim pomiata, traktuje jak ostatniego pacana ten się do niego łasi i liże rowek bo liczy na grube "pinionżki" z Orlenu, czyli od nas wszystkich. Ten nieszczęsny inwalida nigdy nie wróci do F1,  jest dawno skończony jako sportowiec, a teraz także jako człowiek. W trakcie kariery Kubica świetni wypadał (z zakrętów), teraz wypadł na dno. Taki Kuśnierewicz do kwadratu.

 

Pochwal się: co w życiu osiągnąłeś? Bo piszesz jak życiowy bankrut... :biglol:

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, SUBORO napisał:

Mam pytanie do fanów Kubicy, jakich tu zapewne nie brakuje : czy naprawdę nie widzicie jaki to żałosny szmaciarz ? Morawiecki nim pomiata, traktuje jak ostatniego pacana ten się do niego łasi i liże rowek bo liczy na grube "pinionżki" z Orlenu, czyli od nas wszystkich. Ten nieszczęsny inwalida nigdy nie wróci do F1,  jest dawno skończony jako sportowiec, a teraz także jako człowiek. W trakcie kariery Kubica świetni wypadał (z zakrętów), teraz wypadł na dno. Taki Kuśnierewicz do kwadratu.

,, żałosny szmaciarz" - mowisz? A Ty co w życiu osiągnąłeś?

Widać ze żal Ci tyłek ściska i nie masz pojecia co to prawdziwa pasja, zwłaszcza motorsport ktory kosztuje wiele wyrzeczeń, sił i trudu. Twoje wypociny to porażka. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, SUBORO napisał:

Mam pytanie do fanów Kubicy, jakich tu zapewne nie brakuje : czy naprawdę nie widzicie jaki to żałosny szmaciarz ? Morawiecki nim pomiata, traktuje jak ostatniego pacana ten się do niego łasi i liże rowek bo liczy na grube "pinionżki" z Orlenu, czyli od nas wszystkich. Ten nieszczęsny inwalida nigdy nie wróci do F1,  jest dawno skończony jako sportowiec, a teraz także jako człowiek. W trakcie kariery Kubica świetni wypadał (z zakrętów), teraz wypadł na dno. Taki Kuśnierewicz do kwadratu.

Wow ale błysnąłeś :facepalm:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, outsider napisał:

Książki od ekonomii to teoria, a życie to praktyka. Na dziś jest tak, że Lotos i Orlen jako jedyni sprzedawcy paliw nie konkurują cenami na poziomie koncernów, ale ich handlowcy mają do wykonania plany sprzedażowe i zależy im na pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów - więc udzielają dużych rabatów od ceny hurtowej aby utrzymać klienta przy sobie, bo zawsze możesz kupić u tych drugich. Gdy będzie jedna firma to nie będzie wyboru - trzeba będzie kupić w Orlenie za tyle ile danego dnia ogłoszą w hurcie plus marża dystrybutora. Koniec. Kropka.

 

Ale popłynąłeś .  Orlen nie da dużych rabatów bo wie , że i lotos nie daje dużych rabatów. I vice versa. Po co mają się napinać na plany sprzedażowe kiedy jak ktoś nie kupi w Orlenie to kupi w Lotosie i na odwrót. To hermetyczny rynek.Mocno sterowany co widać na załączonym przedwyborczym przykładzie. Orlen dyktuje ceny hurtowe i detaliczne. Fuzja niewiele zmieni w warunkach handlu.

Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Jacky X napisał:

 

Ale popłynąłeś .  Orlen nie da dużych rabatów bo wie , że i lotos nie daje dużych rabatów. I vice versa. Po co mają się napinać na plany sprzedażowe kiedy jak ktoś nie kupi w Orlenie to kupi w Lotosie i na odwrót. To hermetyczny rynek.Mocno sterowany co widać na załączonym przedwyborczym przykładzie. Orlen dyktuje ceny hurtowe i detaliczne. Fuzja niewiele zmieni w warunkach handlu.

 

Wybacz, ale teoretyzujesz, a ja przerabiam to w praktyce i jest tak jak piszę. O rabatach które mam dzisiaj przy zakupach hurtowych będę mógł zapomnieć gdy Lotos się połączy z Orlenem.

Link to post
Share on other sites

Najlepiej to w sumie podsumowal Cezary G.

 

W tej chwili trzeba wsadzic dupe do jakiegokolwiek bolidu nie wazne za ile i gdzie i wyjechac na 21 GP w przyszlym roku zeby wszystkim otworzyc oczy a potem to bedziemy sobie mogli dyskutowac o moralnosci. Koniec w temacie.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, outsider napisał:

 

Wybacz, ale teoretyzujesz, a ja przerabiam to w praktyce i jest tak jak piszę. O rabatach które mam dzisiaj przy zakupach hurtowych będę mógł zapomnieć gdy Lotos się połączy z Orlenem.

 

A, to zmienia postać rzeczy. Nie wiedziałem ,że mam do czynienia z praktykiem. To pochwal się po ile kupiłeś olej napędowy w ostatniej dostawie hurtowej. Pośmiejemy się tu na forum z Twojego tłustego rabatu

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Jacky X napisał:

 

A, to zmienia postać rzeczy. Nie wiedziałem ,że mam do czynienia z praktykiem. To pochwal się po ile kupiłeś olej napędowy w ostatniej dostawie hurtowej. Pośmiejemy się tu na forum z Twojego tłustego rabatu

 

A co to ma do rzeczy? Ani nie mam zamiaru opowiadać Ci o swoich rabatach, ani nie rozumiem jakie to ma znaczenie i dlaczego w ogóle o to pytasz. Nie o tym rozmawiamy - pisaliśmy o mechanizmach rządzących rynkiem paliwowym w Polsce, prawda? Jeśli nie ogarnąłeś tematu rozmowy to przypomnę o czym rozmawiamy: tłumaczyłem, że już w tej chwili mamy tylko dwóch dostawców paliw którzy planują się połączyć. Sytuacja na dziś jest taka, że co prawda cena w hurcie u jednych i drugich jest w praktyce identyczna (śmieszne, 2-3 złotowe różnice, żeby się UOK nie czepiał) ale odbiorcy hurtowi w dalszym ciągu mają wysokie rabaty od ceny hurtowej gdyż zarówno jednej jak i drugiej stronie oraz firmom pośredniczącym zależy na utrzymaniu klienta, żeby nie zaczął kupować u kogoś innego - taka namiastka sytuacji rynkowej, im więcej kupujesz tym niższą masz cenę. Mechanizm ten zniknie po połączeniu się obu firm gdyż nie będzie już potrzebny - skoro będzie tylko jeden dostawca to odbiorcy hurtowi będą kupować wszyscy w tej samej cenie (hurt z dnia) i będą mogli rywalizować o klienta jedynie obniżając swoje marże które i tak już są symboliczne. Prościej już się wytłumaczyć nie da, mam nadzieję, że zrozumiałeś.

Twoją arogancką prowokację typu "pochwal się - pośmiejemy się" puszczam mimo uszu, poza tym OT się zrobił. Może i sam niechcący go wywołałem, więc sorki - wątek jest o RK.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

W oczekiwaniu wieści Orlen+Kubica mamy trochę czasu.

 

Pytasz jaka jest różnica. Ano różnica jest taka jak między tym , że się wie co się pisze albo tym, że się snuje fantasmagorie. Żadna sieć nie wozi paliwa z zagranicy. Orlen z Lotosem rządzi i dzieli. Mało tego ,że rabaty są tylko teoretyczne to jeszcze po przez większościową ilość stacji paliw............... wyznaczają marżę konkurentom  :o. Jeśli na 2500 stacjach Orlen,Lotos cena jest np. 5,12 to żadna sieć nie wiem z jaką marką nie wychyli się na 5,40 poza autostradą. A jednocześnie w hurcie kupi tak jak mu kartel zaoferuje. Bo z Orlenu odwróci się do Lotosu a z Lotosu do Orlenu. Konkurencja jak w domu między Ojcem a Matką a chyba jeszcze mniejsza.  ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...