Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, chojny napisał:

 

Jak ma swój zespół to po co ma rzucać kasę konkurencji? 

Albowiem ponieważ umów należy dotrzymywać - gorzej, jeżeli Williams zobowiązał się do dostarczenia konkurencyjnego auta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, elmo napisał:

Jak dobrze wiesz, nie ma takiej umowy, której nie da się nie wykonać ;)

Nie mam pojęcia, o czym piszesz - na studiach tego nie uczyli, takie sztuki tajemne to pewnie dopiero na aplikancji :ph34r: Poza tym, Williams ma pewną przewagę w negocjacjach - chodzi o prawa do premii i nagród z puli F1 dla Force India - Williams może to zablokować, a to trochę kasy jednak jest - pewnie więcej, niż Stroll winien zapłacić Williamsowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, elmo napisał:

F1 deklaruje, że zrobi wszystko co w ich mocy, aby utrzymać Force Stroll w stawce, więc mogą przycisnąć Williamsa, szczególnie że w tym roku chyba dostaną najmniej kasy wobec miernych wyników.

Zawsze możliwa jest ze strony Williamsa, jakże bliska naszym sercom, postawa "pies ogrodnika" ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Jacky X napisał:

Nie miałbym nic przeciwko temu,żeby Kubica nawet tym padłem pojeździł do końca sezonu

tym bardziej, że to wydaje się być jego jedyną szansą na udział w wyścigach F1 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, zrobiło się bardzo ciekawie.

Jedyne co wiadomo na 100% to skład Merca, Renault, Vettel w Ferrari i Verstappen w RBR.

Cała reszta jest w zasadzie płynna i wiele może się zdarzyć. Pytanie czy w tym wszystkim RK bedzie miał szczęście czy pecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jeśli chodzi o Ferrari i Red Bulla to składy są na 99% następujące: Ferrari VET i RAI (Kimi pasuje Sebowi, Marchionne już nie będzie forsował Leclerca, Arrivabene woli Icemana), a Red Bull VER i GAS (Sainz jest za cienki w uszach na Red Bulla poza tym nie dogadywał się z Maxem w TR i Max podobno blokuje go W RB). 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo prawdopodobne.

 

Żeby RK mógł do tego cyrku wejść, to ktoś jednak musiałby wyjść.

Czyli pierwsze pytanie, co zrobi Alonso.

Ewidentni kandydaci do wylotu, to jak dla mnie Hartley, Vandoorne i teoretycznie Grosjean (ale cierpliwość Haasa jest zdumiewająca).

No i oczywiście Sierioża, ale czuję, że prędzej Williams zostanie w 100% rosyjskim zespołem, niż pozbędą się Siergieja, bo skąd oni mają nagle wziąć kasę jak odchodzi Martini i Stroll...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bosman napisał:

To bardzo prawdopodobne.

 

Żeby RK mógł do tego cyrku wejść, to ktoś jednak musiałby wyjść.

Czyli pierwsze pytanie, co zrobi Alonso.

Ewidentni kandydaci do wylotu, to jak dla mnie Hartley, Vandoorne i teoretycznie Grosjean (ale cierpliwość Haasa jest zdumiewająca).

No i oczywiście Sierioża, ale czuję, że prędzej Williams zostanie w 100% rosyjskim zespołem, niż pozbędą się Siergieja, bo skąd oni mają nagle wziąć kasę jak odchodzi Martini i Stroll...


Kandydatów do wylotu jest więcej:
- Ericsson - Leclerc pokazuje, że tym autem da się szybko pojechać, 

- Magnussen - również poniżej możliwości auta, 

- Perez - regularnie objeżdżany przez Ocona ale wiadomo że ma $$$. 

 

Gdyby brać pod uwagę tylko wyniki sportowe to Gasly idzie do RB, Hartley out i mamy dwa miejsca w TR, ale pewnie obsadzone przez juniorów. GRO i MAG out. Za jednego z nich LEC i mamy jedno miejsce w Haasie. LEC do Haasa, ERI out i mamy dwa miejsca w Sauberze, jedno z nich dla kogoś z programu Ferrari, pewnie GIO. Jedno miejsce w McLarenie (przy założeniu, że ALO odejdzie to dwa), ale wszyscy do niego przymierzają Sainza. Jedno w Williamsie, ale patrząc na aktualną sytuację to miejsce podlega licytacji, a nie rzetelnej ocenie umiejętności kierowców. 

Edytowane przez Tutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy ktoś w Williamsie zadał sobie trud i przeliczył czy zatrudnianie asów pokroju Sirotkina opłaca im się w kontekście pieniędzy utraconych z tytułu mniejszej premii za wyniki i punkty. 

 

Williams może mieć jeszcze szanse zacieśnić współpracę z Mercedesem, ale wtedy kolegą Sierioży może zostać któryś z protegowanych Mercedesa - pewnie Russel, może Ocon, nie można też zapominać o Wahlreinie. 

 

18 godzin temu, wezyr napisał:

Że kto? Że Magnusen nie daje rady? Hmmm... 

Fakt, zapomniałem, że miał dwa piąte i szóste miejsca. Rzeczywiście Magnussen daje rade, w przeciweństwie do Grosjeana, więc moim zdaniem skład Magnussen - Leclerc w Haasie w przyszłym sezonie jest bardzo prawdopodobny. 

Edytowane przez Tutek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się w jakim kierunku poszła F1. I chyba nie tylko mnie. Może Liberty M.  coś z tym zrobi , żeby ściganie było znowu ściganiem. Niczym więcej i niczym mniej.

 

Trzymam kciuki za Kubicę. Nie wiem gdzie ale ta historia powinna mieść Happy End. Zanim Kubica wróci dokończyć co ma do zrobienia w rajdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...