Jump to content

Kubica w F1


Recommended Posts

  • Replies 23.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Małe podsumowanie wczorajszego dnia z mojej strony.    Na tor przyjechaliśmy około godziny 10:00, czyli jakieś 4h przed startem F1.        Należą się s

Mam pytanie do fanów Kubicy, jakich tu zapewne nie brakuje : czy naprawdę nie widzicie jaki to żałosny szmaciarz ? Morawiecki nim pomiata, traktuje jak ostatniego pacana ten się do niego łasi i liże r

Siema frajerzy ! Co mówiłem ? Wasz ukochany Robuś jest ostatni z ostatnich. Abstrahując od jego pisowskiego  szmalcownictwa zwracam uwagę, że jazda testowa po pustym torze, albo jazda na symulatorze t

Posted Images

33 minuty temu, Jacky X napisał:

Jestem jakoś dziwnie spokojny ... Jak sądzicie na decyzję będzie trzeba czekać do wieczora czy dłużej ?

Z decyzją w sprawie kierowców na przyszły sezon zespołowi Williams się nie spieszy, mowa była nawet o końcu sezonu.

To w tej chwili najatrakcyjniejsze wolne miejsce w F1, więc oni rządzą ...

Link to post
Share on other sites

Poczekamy tyle ile trza.

Potwierdzają się informacje, że za kierownicą FW36 jest Robert Kubica. Kibice dostrzegli czerwony kask Polaka. 

Link to post
Share on other sites

Decyzja ma się pojawić w okolicach GP Meksyku, czyli za 1,5 tygodnia. Ja stawiam, że po Brazylii, jeszcze w tym sezonie KUB zmieni Massę.

Link to post
Share on other sites

Według niepotwierdzonych informacji, Kubica kręci czasy na poziomie 1:25-1:26. Nie należy w ich żaden sposób porównywać do wyników z 2014 roku, a tym bardziej do sierpniowych testów za kierownicą Renault. Nie wiemy ile paliwa ma w swoim pojeździe Polak, z jakich opon korzysta.

Link to post
Share on other sites
51 minut temu, marcyk4 napisał:

Według niepotwierdzonych informacji, Kubica kręci czasy na poziomie 1:25-1:26. Nie należy w ich żaden sposób porównywać do wyników z 2014 roku, a tym bardziej do sierpniowych testów za kierownicą Renault. Nie wiemy ile paliwa ma w swoim pojeździe Polak, z jakich opon korzysta.

 

a tym bardziej nie nalezy brać tych czasów na powaznie. Czasy mierzone w odniesieniu do drzewa xDDD 

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, marcyk4 napisał:

Według niepotwierdzonych informacji, Kubica kręci czasy na poziomie 1:25-1:26. Nie należy w ich żaden sposób porównywać do wyników z 2014 roku, a tym bardziej do sierpniowych testów za kierownicą Renault. Nie wiemy ile paliwa ma w swoim pojeździe Polak, z jakich opon korzysta.

 

Może po prostu sprawdzają czy jest w stanie oddać dwa równe skoki.

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Fiji napisał:

 

Może po prostu sprawdzają czy jest w stanie oddać dwa równe skoki.

 

 

RK zawsze był bardzo "równy", jeździ bardzo technicznie i nigdy nie miał problemów z powtarzalnością. Sądzę, że wiele bardziej interesuje ich czy z powodów nazwijmy to "zdrowotnych" jest w stanie przejechać dystans wyścigowy, wiele okrążeń bez przerwy. Hungaroring jest rzekomo jednym z najbardziej obciążających kierowcę fizycznie torów - i pewnie dlatego akurat tutaj testują Roberta. Z drugiej strony można odebrać to jako znak, że właśnie o nim poważnie myślą, skoro testują właśnie tutaj...

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, outsider napisał:

RK zawsze był bardzo "równy", jeździ bardzo technicznie i nigdy nie miał problemów z powtarzalnością. Sądzę, że wiele bardziej interesuje ich czy z powodów nazwijmy to "zdrowotnych" jest w stanie przejechać dystans wyścigowy, wiele okrążeń bez przerwy. Hungaroring jest rzekomo jednym z najbardziej obciążających kierowcę fizycznie torów - i pewnie dlatego akurat tutaj testują Roberta. Z drugiej strony można odebrać to jako znak, że właśnie o nim poważnie myślą, skoro testują właśnie tutaj...

 

Testują pracę z zespołem. Na Hungaro Robert już zrobił 142 kółka w jednym dniu i to przy 35 stopniach, w nowym bolidzie. Oni nie sprawdzają R.K. pod względem wytrzymałości. Nie było długich wyjazdów, za to częste przerwy. Normalna praca jak w sezonie.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Kurde, ja też nie jestem fanem Hamiltona, zwłaszcza jeśli chodzi o jego zachowanie poza torem, ale z drugiej strony co Wam to przeszkadza co robi w wolnym czasie ? Znacie go z wyścigów, a tam jest mega profesjonalny, nie "pajacuje". Przecież nie ma obowiązku śledzenia jego social-mediów.

Nota bene, myślę że dokładnie takie same hasła ("co za pajac") padały w latach 70-tych w stosunku do Hunta, którego teraz się zestawia jako przeciwieństwo Hamiltona ;)

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
6 minut temu, WRC fan napisał:

Nota bene, myślę że dokładnie takie same hasła ("co za pajac") padały w latach 70-tych w stosunku do Hunta

 

Pajac, bo pił i dupczył ? Eeee... co Ty piszesz :D

Link to post
Share on other sites

Rombu, teraz to na nikim nie robi wrażenia , ale pomyśl jak był odbierany przez taki styl bycia 40 lat temu w swojej konserwatywnej ojczyźnie. Ja nie mówię, że wszyscy tak go określali, ale na pewno było takie grono kibiców F1. 

Link to post
Share on other sites

Byl ekscentrykiem to na pewno ale to nie rzucało cienia na jego osiągnięcia sportowe a wręcz dodawało smaczku w przeciwieństwie do Hailtona gdzie jego pajacowanie w mediach przyćmiewa osiągnięcia sportowe przy najmniej dla mnie bez znaczenia jaki jest tego powód i cel.Cokolwiek nie osiągnie jako sportowiec do dla mnie nie jest to żaden idol a wręcz przeciwnie.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
51 minut temu, turdziGT napisał:

jego pajacowanie w mediach przyćmiewa osiągnięcia sportowe

 

Trochę przesadzasz, bo można go lubić, albo nie, ale gość jest jednym z większych talentów w całej historii F1 i nie przekreśli tego chodzenie w garniturze w ciapki albo w obcisłych spodniach ;) . Na torze jest profesjonalistą i to jest najważniejsze.  Chyba musisz oglądać więcej wyścigów, a czytać mniej rubryk celebryckich ;) 

Howgh!

  • Like 2
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

Generalnie to... Williams jest planem B jak nie pykło z Renault, ale paradoksalnie Williams ma aktualnie lepszy bolid i atut w postaci głównego inżyniera Mercedesa więc fajnie.

Jak wszystko się uda to będę świętować... oczywiście z Martini B)

Edited by Jumpman
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...