elmo Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Red Bull zagroził, że jak Renault nie poprawi silnika to się wycofuje i... zakończyli wyścig z przytupem Też mnie to martwi. Jak wyleci RedBull i ToroRosso, to stawka zostanie mocno okrojona Teraz mają 3 tygodnie przerwy, może zapanują nad problemem. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Niedługo jadę na przegląd do Dzierżoniowa i się nie zdziwię jak zastanę w rajdowni bolid Red Bulla i zapłakanych inżynierów błagających Marasa o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Mam dość. Tak !!! Będę narzekał mimo, że wyścig nie był z tych najnudniejszych.Mam dość tego playstation. Dość gości w złotych łańcuchach, którzy od razu po wyścigu nakładają żel na włosy.Wszystkich elektronicznych cacuszek, łokitoki i płaczenie w nie. Bo mi zajechał drogę !! Bo to, bo tamto. Hamulce ok ? A oponki to mi starczą na to kółeczko ?Przekombinowali to F1 na maksa. Widzieliście wczoraj MotoGP. Tam dalej potrafią się naparzać na całego. Nie ma odpuszczania. Dziewczyny zostają w domach.Nie wiem czy nie zablokują : https://www.youtube.com/watch?v=BJyez93qUvY 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Vale w gazie,super,chyba znowu zacznę śledzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Wczoraj SBK też ładnie jechały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Wyścigi motocyklowe rządzą ! Czasami w niższych klasach do mety dojeżdża grupa 5-6 zawodników i nie ma przepuść, niektórym puszczają nerwy i jest super widowisko. Na spięcie Valentino i Marca wszyscy czekali długo, ale o dziwo żaden się nie obraża. Marc powiedział nawet, że Rossi to nadal jego idol. Obaj są wojownikami a Vale to mistrz końcówek i w tym sezonie Marc nie będzie miał tak łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Bo to są prawdziwi fighterzy a nie miękkie faje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Dlatego jak w F1 nie powroca do silnikow 8-10V,nie znajda sie kierowcy po prostu z" jajami" jak bylo to kiedys to F1 ma policzony czas do zgonu bo widac jak to upada z roku na rok a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Trochę przesadzacie. Z Waszych opisów zdawałoby się że dojechać do mety w obecnej F1 to spacerek. Nic błędniejszego.Każdy z zakrętów przy takich przeciążeniach to wyzwanie i pułapka. Obstawiam,że żaden z nas nie pokonałby jednego okrążenia tempem spacerowy bez wylecenia z toru. Kierowcy F1 to nadal giganci. A że ten sport stał się dużo mniej widowiskowy to zgoda. Może przyszłe zmiany to zweryfikują. Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Ale ile można beczeć i się zachowywać jak dzieci w piaskownicy, że to, że tamto, że nie jego wina a ten to mi zajechał, opona mi nie trzymała... Kiedyś jeździli herosi teraz... I takich tam kilka heheszków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Nawiązując do tego, co napisał @@rombu - kiedyś widziałem fajne zdjęcie, ale że nie mogę go odnaleźć, to zrobiłem marną kopię, jednak sens raczej oddaje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 hehe dokładnie też szukałem tego zaginionego zdjęcia ale Twoje jest również niczego sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 hehe dokładnie też szukałem tego zaginionego zdjęcia ale Twoje jest również niczego sobie http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/3872-kubica-w-f1/?p=2194817 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 hehe dokładnie też szukałem tego zaginionego zdjęcia ale Twoje jest również niczego sobie http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/3872-kubica-w-f1/?p=2194817 No tak... dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Szczerze powiedziawszy to dla mnie Hunt nie był ani wzorem sportowca ani człowieka. Dziś nie ma miejsca na romantyzm w sporcie,wszystko jest pod kontrolą setek osób ze sztabów teamowych. Zero miejsca na improwizacje,to zabija ducha rywalizacji. Wyścigi motocyklowe są chyba bardziej nieprzewidywalne,stąd ciekawiej się to ogląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Staszku, ale on nie był jedyny, to były czasy! Swego czasu oglądałem wszystkie GP F1 od pierwszego zarejestrowanego, im bliżej czasów obecnych tym było nudniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Racja,takie były czasy,ale przyznasz że Lauda miał nieco inne podejście do zagadnienia niż Hunt,ja wolę profesjonalistów. A z drugiej strony nie chciałbym powrotu do czasów w których kierowcy F1 jeździli w żywych "trumnach" jak to miało miejsce dawniej. Tak więc chyba nie wszystko było takie różowe jakby to wyglądało z zewnątrz. Pytanie ,jak spowodować żeby F1 było nadal atrakcyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 że Rossi to nadal jego idol. Obaj są wojownikami a Vale to mistrz końcówek i w tym sezonie Marc nie będzie miał tak łatwo. O taaak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pytanie ,jak spowodować żeby F1 było nadal atrakcyjne. W mojej ocenie F1 nie powinna mieć na sobie "ekokagańców". To ma być Królowa sportów motorowych, a nie wyścigi na odkurzaczach o kropelce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Racja,takie były czasy,ale przyznasz że Lauda miał nieco inne podejście do zagadnienia niż Hunt,ja wolę profesjonalistów. A z drugiej strony nie chciałbym powrotu do czasów w których kierowcy F1 jeździli w żywych "trumnach" jak to miało miejsce dawniej. Tak więc chyba nie wszystko było takie różowe jakby to wyglądało z zewnątrz. Ależ Staszku, nie tylko Lauda i Hunt, z tych bardziej znanych - Mansel(mój idol ), Icks, Senna, Berger, Regazzoni, Keke Rosberg, Hill, Andretti, Brabham, Villneuve, Fittipaldi.... ...z współczesnych kierowców między nimi mógłbym postawić tylko 2 Polecam wszystkim oglądanie starych GP, wszystko dążyło do zwiększenia bezpieczeństwa, kierowcy wbrew pozorom nie byli samobójcami i oszołomami, ale brak ograniczeń w silnikach(V12, V10 i V8 w jednym wyścigu) ani w konstrukcjach(więcej niż 4 koła? Proszę bardzo ) powodował super widowiskową rywalizację. Co do sposobu na uzdrowienie F1 - prosty, niech nawet będzie i obowiązkowy KERS, ale silnik - dowolny, ograniczyć go możnaby np. maksymalnym dozwolonym zużyciem paliwa, aero - dowolne, byle z bezpiecznym prześwitem. I ograniczenie budżetu na sezon na zespół do rozsądnych pieniędzy bez ograniczania testów(bo co bez nich ma się rozwinąć? ). Zrobić coś na wzór NBA, jeśli dany team przekroczy budżet na dany sezon to ma ogromną karę finansową, która jest rozdawana pozostałym zespołom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel szuszu Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Nawiązując do tego, co napisał @@rombu - kiedyś widziałem fajne zdjęcie, ale że nie mogę go odnaleźć, to zrobiłem marną kopię, jednak sens raczej oddaje: Matko Bosko, siekiera mnie sie w reku chwieje gdy widze takie obrazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Racja,takie były czasy,ale przyznasz że Lauda miał nieco inne podejście do zagadnienia niż Hunt,ja wolę profesjonalistów. A z drugiej strony nie chciałbym powrotu do czasów w których kierowcy F1 jeździli w żywych "trumnach" jak to miało miejsce dawniej. Tak więc chyba nie wszystko było takie różowe jakby to wyglądało z zewnątrz. Ależ Staszku, nie tylko Lauda i Hunt, z tych bardziej znanych - Mansel(mój idol ), Icks, Senna, Berger, Regazzoni, Keke Rosberg, Hill, Andretti, Brabham, Villneuve, Fittipaldi.... ...z współczesnych kierowców między nimi mógłbym postawić tylko 2 Polecam wszystkim oglądanie starych GP, wszystko dążyło do zwiększenia bezpieczeństwa, kierowcy wbrew pozorom nie byli samobójcami i oszołomami, ale brak ograniczeń w silnikach(V12, V10 i V8 w jednym wyścigu) ani w konstrukcjach(więcej niż 4 koła? Proszę bardzo ) powodował super widowiskową rywalizację. Co do sposobu na uzdrowienie F1 - prosty, niech nawet będzie i obowiązkowy KERS, ale silnik - dowolny, ograniczyć go możnaby np. maksymalnym dozwolonym zużyciem paliwa, aero - dowolne, byle z bezpiecznym prześwitem. I ograniczenie budżetu na sezon na zespół do rozsądnych pieniędzy bez ograniczania testów(bo co bez nich ma się rozwinąć? ). Zrobić coś na wzór NBA, jeśli dany team przekroczy budżet na dany sezon to ma ogromną karę finansową, która jest rozdawana pozostałym zespołom. wszystko fajnie, tylko większość teamów twierdzi, że kontrola budżetów w F1 byłaby ciężka do zrealizowania F1 to nie NBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łotr Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Tyle, że w tych latach co ścigali się czy Hunt, czy Lauda, czy Berger, czy Prost - wówczas też nie kojarzono ich z niewiadomo jakimi bohaterami. Wszystko przez pryzmat minionej - jak dla nich - epoki prawdziwych, nieustraszonych twardzieli lat 50' i przede wszystkim 60' - Jim Clark, Jackie Stewart, Jack Brabham, Jochen Rindt, Bruce McLaren, Alberto Ascari czy Fangio... Ponadto - kierowcy F1 z lat 80' często zestawiani byli z kierowcami rajdowej grupy B - i nie wychodzili na tym najlepiej. W dużej mierze otoczka ta jest tworzona przez pryzmat mijających lat. Sam oczywiście jestem za tym, aby wprowadzić (co na szczęście się uda od 2017) ponad 1000 km silniki, wywalić drs i żeby kierowcy nie byli płaczkami. Ale jak ja pamiętam - gdy siedmiokrotny dzielił i rządził, traktowałem go podobnie jak co niektórych dzisiejszych kierowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Od czasu smierci Senny zrobiono ogromny postep(bezpieczenstwo) jesli chodzi o konstrukcje bolidow i bardzo dobrze ,natomiast totalnie polozono jezdnosc i silniki, dlatego to teraz takie zabawki w porownaniu do tamtych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Trzeba by im te guziczki i mikrofony(team ordery etc.) pozabierać i od razu byłoby ciekawiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się