x_maly_x Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Lubiłem oglądać F1, bardzo. Od początku lat 90tych starałem się oglądać możliwie wszystkie wyścigi. Czytałem, interesowałem się... a teraz. Absolutnie nie jestem malkontentem (jak bum cyk cyk!!!), ale takie "widowisko" jakim jest F1 dzisiaj to ja raczej wolę przespać. I zabawne jest nawet gimnastykowanie się Zientarskiego oraz gości w studio, aby podtrzymać element dramaturgii Znamiennym jest to, że komentatorzy podczas wyścigu zaczęli czytać i przytaczać wpisy z twitter'a. No doprawdy... Zgadzam się. I śmiało można powiedzieć że durne przepisy zabiły ten sport... Jedyna szansa żeby F1 stała się znowu ciekawa i była walka nawet jeśli ktoś ma słabszy bolid to:1. Co najmniej dwóch dostawców opon. 2. To zespół decyduje jakie opony na dane GP wziąć. 3. Tankowanie podczas wyścigu 4. Możliwość testowania podczas sezonu. 5. Powrót v8 lub v10 To poprawiło by od razu widowiskowość. Ale za duże"betony"zarządzają tym sportem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 debiutant Nasr 5, brawo 11 na mecie, chyba dawno tak nie było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Toto Wolff do/na zachowanie Redbulla "W Jeruzalem wciąż stoi ta ściana. Możesz przed nią stanąć i się poskarżyć. Może powinni tam pójść..." Hahaha Edytowane 16 Marca 2015 przez x_maly_x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Toto Wolff do/na zachowanie Redbulla "W Jeruzalem wciąż stoi ta ściana. Możesz przed nią stanąć i się poskarżyć. Może powinni tam pójść..." Hahaha No niestety, z tą plastiną z tyłu bolidu to jedyne co może zrobić RedBull. Ewetualnie mogą przywieźć kawał głazu z tej ściany i napędzać bolid nadzieją z niego płynącą, ku chwale Pana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 http://www.f1.v10.pl/Renault,potwierdza,regres,osiagow,swojego,silnika,122759.html Renault zrobiło na ten sezon jeszcze gorszy silnik niż ubiegłoroczny Myślałem, że to nie możliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) http://www.f1.v10.pl/Renault,potwierdza,regres,osiagow,swojego,silnika,122759.html Renault zrobiło na ten sezon jeszcze gorszy silnik niż ubiegłoroczny Myślałem, że to nie możliwe... To by potwierdzało info jakie usłuszałem w tv, podajże Eurosporcie, że silnik Renault kręci się wyżej o 1000 obr/min i przez to zyskał moc w postaci ... 2 KM. Newey ponoć był tak wściekły, że nie chciał udzialać wywiadów. Silnik Renault może nie jest słaby machanicznie ale ma gorszą wadę: jest źle zaprojektowany termodynamicznie i przepływowo. Wg mnie muszą zaprojektować nowy silnik. A czy to się opłaca na jeden sezon? Edytowane 16 Marca 2015 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 I czy pozwalają na to przepisy Myślę, że jeśli by pozwalały to zaczęli by projektować go w połowie poprzedniego sezonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 jest źle zaprojektowany termodynamicznie i przepływowo. Na forum Dacii mają na to rozwiązanie.... wentylatorek od komputera, zdecydowanie poprawia osiągi i gospodarkę cieplną silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 jest źle zaprojektowany termodynamicznie i przepływowo. Na forum Dacii mają na to rozwiązanie.... wentylatorek od komputera, zdecydowanie poprawia osiągi i gospodarkę cieplną silnika. Dacia to przecież marka Renault. Dziwne, że nie wymieniają się technologią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 I czy pozwalają na to przepisy A tego nawet nie wiem ale jak o tym wspominasz to przypuszczam, że nie. Żeby czuć sie mądrzejszym, próbowałem na początku zeszłego sezonu zapoznać się z zasadami i przepisami w F1. Głowa mnie od tego rozbalała jakbym miał kaca. Biorąc jeszcze pod uwagę, że Bernie robi co chce to lepiej już się upić jest źle zaprojektowany termodynamicznie i przepływowo. Na forum Dacii mają na to rozwiązanie.... wentylatorek od komputera, zdecydowanie poprawia osiągi i gospodarkę cieplną silnika. Dacia to przecież marka Renault. Dziwne, że nie wymieniają się technologią Wymieniają się: psuje się dokładnie to samo w obu markach. To dopiero unifikacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 jest źle zaprojektowany termodynamicznie i przepływowo. Na forum Dacii mają na to rozwiązanie.... wentylatorek od komputera, zdecydowanie poprawia osiągi i gospodarkę cieplną silnika. a nie lepiej by im było zaczerpnąć z naszej myśli technicznej ? Turbinka Kowalskiego wg pewnych legend dodawała coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Niestety w F1 to dobrze juz bylo i to bardzo jest przykre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 F1 cierpi na głupotę, wystarczyłoby zmienić przepisy tak, żeby satysfakcjonowały ekoterrorystów, ale nie ograniczały rozwoju(np. spalanie max XXX litrów na wyścig- a co sobie za silnik wstawią to już ich broszka), przydałoby się też zmienić je tak, żeby testy nie były ograniczane i były w 100% jawne dla wszystkich korzystających z danego silnika/gumy/innego rozwiązania(tzn, żeby nie zwiększać kosztów ale nie wprowadzać limitów - bogaty testuje do woli, rozwija technologię, ale niech musi się dzielić wynikami testów z biednymi). Do tego wielu dostawców opon, jak już ktoś wcześniej wspomniał i jazda Może wtedy wrócę do oglądania GP na żywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Problem w tym ,ze z tego tortu kazdy chce jakis kawalek dla siebie ,we wladzach F1 siedza lesne dziadki ktore sie wszystkiego boja a tak jak im jest to jest im dobrze ,a sa tam tez madrzy ludzie jak Lauda i co ciiiiiiiiiiiiisza a szkoda bo pamieta jaka byla F1 jak w niej jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 http://eurosport.onet.pl/formula-1/f1-ucieka-z-europy/3qn01f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canmaker Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Jak myślicie. Doczekamy się kiedyś w F1 takiego finiszu: https://www.youtube.com/watch?t=93&v=Wp1klmtsWQA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 O ile F1 będzie wyścigiem na max speedzie bez hamowania i zakrętów, a max speed'y bolidów będą niemal identyczne to owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Jak myślicie. Doczekamy się kiedyś w F1 takiego finiszu: https://www.youtube.com/watch?t=93&v=Wp1klmtsWQA Tory jedynego"słusznego"projektanta F1 na to nie pozwalają A tak poważnie to za dużo "kagańców" mają zespoły narzuconych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 No i po kwalifikacjach, nie wygląda zeby mialo przestać padać. McLaren jest jednak bardziej z tyłu niż myślałem. Ten bolid po prostu nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ferrari złapało chyba wiatr w żagle. Zaczynają się zbliżać do Merca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ferrari złapało chyba wiatr w żagle. Zaczynają się zbliżać do Merca Alonso w idealnym momencie opusil Ferrari, szkoda, bo zycze mu jak najlpiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 wyścig jest od 9 Pytanie - czasu zimowego czy letniego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 wyścig jest od 9 Pytanie - czasu zimowego czy letniego ? 9:00 nowego czasu, o 8:00 studio sie zaczyna (na polsacie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Alonso w idealnym momencie opusil Ferrari, szkoda, bo zycze mu jak najlpiej Raczej zdawał sobie z potencjału nowego F i z tego co się będzie działo w Mclarenie. Oni w tym momencie mają problemy - wielkie problemy, ale moim zdaniem to nie jest nieudana konstrukcja. Jak Honda ogarnie swoje problemy wieku dziecięcego to będzie jechało fajnie. Swego czasu większość pukała się w głowę, że Lewis przeszedł do nie jadącego Mercedesa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ferrari złapało chyba wiatr w żagle. Zaczynają się zbliżać do Merca Alonso w idealnym momencie opusil Ferrari, szkoda, bo zycze mu jak najlpiej Albo Ferrari ma wreszcie dobrego kierowce, zobaczcie jaka różnica między paluszkiem a Raikonenem. Daleki jestem od wielbienia talentu Vettela, ale wierzę w to co widzę, a widzę, że Niemiec jedzie jak równy z równym z Marcami, a nawet lepiej od jednego z nich. Riciardo coś słabo. No i wygląda, że Seb może wygrać ten wyścig... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się