Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze, nie powinni pozwolic na zmiane opon, podczas przerwy wyscigu. Wtedy Vettel moze nie utrzymalby pierwszego miejsca.

 

Też się zdziwiłem, że jest to dozwolone :roll: tak samo z naprawą Hamiltona.

Jak przerwanie, to przerwanie, a nie przymusowy pit stop dla wszystkich. Powinni sie zatrzymac tak jak jechali i pozniej tak kontynuowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przerwanie, to przerwanie, a nie przymusowy pit stop dla wszystkich. Powinni sie zatrzymac tak jak jechali i pozniej tak kontynuowac.

 

 

byłem pewny, że tak właśnie jest :idea: Żadnych zmian opon czy napraw samochodów a tu proszę... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 nowości na dziś:

 

a) zatwierdzono kalendarz na rok 2012

11 marca - GP Bahrajnu

18 marca - GP Australii

1 kwietnia - GP Malezji

8 kwietnia - GP Chin

22 kwietnia - GP Korei Południowej

6 maja - GP Turcji

20 maja - GP Hiszpanii

27 maja - GP Monako

10 czerwca - GP Kanady

17 czerwca - GP USA

1 lipca - GP Europy (Walencja)

15 lipca - GP Wielkiej Brytanii

29 lipca - GP Niemiec

5 sierpnia - GP Węgier

2 września - GP Belgii

9 września - GP Włoch

30 września - GP Singapuru

14 października - GP Japonii

28 października - GP Indii

11 listopada - GP Abu Zabi

25 listopada - GP Brazylii

 

21 (dwadzieścia jeden) GP w jednym sezonie. Sporo. :shock:

 

B) "Sprawa jest już przesądzona. Dzisiaj FIA potwierdziła, że od 2013 roku w samochodach Formuły 1 znajdą się czterocylindrowe, turbodoładowane silniki o pojemności 1,6-litra z wysokociśnieniowym wtryskiem paliwa. Obroty zostaną ograniczone do zaledwie 12 000 obr/min, a w skład zespołu napędowego wejdzie także system odzyskiwania energii, który będzie oznaczony skrótem ERS (zamiast dotychczasowego KERS)."

 

Więcej tutaj http://sokolimokiem.tv/?p=368

 

:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie dlatego że promują oszczędności...

Ale nie rezygnują z chciwości....

 

 

:wink:

dobre podsumowanie tego co się dzieje...

 

z jednej strony głupie ograniczenia, silniki 1.6, obroty do 12k.. a z drugiej GP w egoztycznych miejscach, podwyżki za organizację GP i pustki na trybunach np. w Chinach :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tegorocznym Le Mans, tak jak powiedzieli komentatorzy Eurosportu: "wyścig trwa od safety car'a do safety car'a"

Wracając do Kanady...

Coś mi się wydaje, że dzisiaj jedno z Ferrari zajmie pierwsze miejsce. Żal patrzeć na marnowanie potencjału Renault przez Nicka i Vitalija, nie umieją rozwinąć bolidu, co jednak daje dużą nadzieję na to, że zobaczymy Roberta jeszcze w tym sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok elmo, postawię dla wszystkich jednego browara . No to się nim upijecie.. .

Może być jeden, byle beczka była duuuuża :twisted:

 

Start jest za safetycarem, a zatem po starcie pierwszy będzie safety :wink:

 

-- 12 cze 2011, o 19:04 --

 

DRS'u nie będzie podczas deszczu :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...