Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

Bez sensu ten DRS, moim zdaniem wystarczyla zmiana opon, ktore dosc szybko sie niszcza.

 

 

o co dokladnie chodzi z tym DRS ?

 

dlaczego maja czekac na zgode na uzycie ? kto ja wydaje i na jakich zasadach ?

 

dlaczego nie mozna samemu decydowac kiedy go uzyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego maja czekac na zgode na uzycie ? kto ja wydaje i na jakich zasadach ?

 

dlaczego nie mozna samemu decydowac kiedy go uzyc ?

 

 

Z tego co wiem to system DRS aktywuje się po drugim okrążeniu. Może go włączyć jedynie kierowca, który chce wyprzedzić drugiego, ale odstęp czasowy między nimi nei może być większy niż 1 sekunda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie do dupy.....z takimi zasadami

 

jakby kazdy mogl kiedy chce wtedy byu byla zabawa..... :twisted::mrgreen:

 

No własnie nie było by zabawy , bo karzdy by na prostej jezdził z otwartym wiec bylo by to samo co by go wogole nie było :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie do dupy.....z takimi zasadami

 

jakby kazdy mogl kiedy chce wtedy byu byla zabawa..... :twisted::mrgreen:

 

No własnie nie było by zabawy , bo karzdy by na prostej jezdził z otwartym wiec bylo by to samo co by go wogole nie było :wink:

 

 

Ale na pewno nie jeden as pojechałby z otwartym w zakręcie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprzedzany nie może użyć DRS'u a na dodatek wyprzedzający może użyć tylko wtedy jeśli ma stratę mniejszą niż 1 sek. Czyli wychodzi na to, że kierowca samodzielnie nie jest w stanie zdecydować o użyciu. I to już dla mnie zaczyna się wyścig z pogranicza gier PC a nie realnego ścigania :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to jak to jest z tymi pozwoleniami na użycie DRS? Kto je wydaje? Borowczyk często korzysta ze sformułowania "czy dostanie pozwolenie na użycie DRS?". To znaczy że co? Że ktoś siedzi i analizuje straty pomiędzy poszczególnymi zawodnikami i wciska guziczek, jeśli różnica pomiędzy ich czasami wyniesie mniej niż tę 1 sekundę? Brzmi to dość mało prawdopodobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie tak jak mówi Zaki79 , bardzo proste rozwiązanie i skuteczne :wink:

 

Proste i skutecznie moze tak, ale nie fair. Dlaczego ten drugi co chce wyprzedzic ma miec bonusa + 15-20km/h na prostej? Moze byc tak, ze para rownych zawodnikow co okrazenie bedzie sie wyprzedzac. Na przemian beda bonusem sie posilkowac. Ja bym zostawil te opony + umozliwil uzywanie kersa ile sie chce, jak se naladujesz i wykorzystasz w odpowiednim mejscu to wyprzedzaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poczatkowo bylem sceptycznie nastawiony do DRS, glownie ze wzgledow bezpieczenstwa (zreszta taki tok myslenia wskazal mi ... Niki Lauda ;) ). Ale po trzech wyscigach wychodzi na to, ze nikt nie wjezdza z otwartym skrzydlem w zakret i nikt nie rozbija sie o sciane, a podczas kazdej eliminacji jest mnostwo wyprzedzen. Poza tym jazda robi sie niezwykle taktyczna dzieki kombinacji DRS+KERS, bo jadacy z przodu moze starac sie nie uzywac KERSa az do tej wyznaczonej prostej i dopiero wtedy skontrowac. Albo tak jak robil przez kilka okrazen Schumacher w poprzednim wyscigu: jechal caly czas w kierunku wewnetrznej i dopiero gdy jadacy za nim juz juz mial go wyprzedzic, to zjezdzal do zewnetrznej i tym sposobem byl znow na linii idealnej.

 

Zwracam honor FIA, DRS jest wporzo :D

 

PS a moze rodem z filmow i gier komputerowych wprowadzic pola, na ktore trzeba najechac zeby aktywowac jakas funkcje...? Tylko zamiast min i rakiet wprowadzic wydluzenie KERSa na przyklad? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS a moze rodem z filmow i gier komputerowych wprowadzic pola, na ktore trzeba najechac zeby aktywowac jakas funkcje...? Tylko zamiast min i rakiet wprowadzic wydluzenie KERSa na przyklad? ;-)

 

 

aha

a jak przejada to kierowca bedzie mogl wywalac pod kola innego kierowcy banany zeby wprowadzic go w poslizg

 

 

a tak poowaznie to wszystko by bylo ok gdyby ten goniony mogl sie bronic....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak poowaznie to wszystko by bylo ok gdyby ten goniony mogl sie bronic....

 

 

Gdyby goniony mógł sie bronić, to wtedy legła by idea DRS-u. To ma dać przewagę goniącemu i umożliwić wyprzedzanie, a nie snucie się przez kilka okrążeń z taką samą prędkością.

DRS został wprowadzony po to, by uatrakcyjnić wyścigi, w których brakowało wyprzedzania i w pełni się to udało.

2 lata temu, gdy wprowadzali KERS, była podobna nadzieja. Ale rzeczywistość szybko to zweryfikowała, ponieważ był używany również do obrony.

DRS jest ok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KERSy, DRSy, sresy, a ja pragne zauwazyc, ze bardzo mi sie podoba w tym sezonie Witalij Pietrow - nie rozbija sie, co trening, kwalifikacje, wyscig to jest lepszy od Heidfelda, moim zdaniem widac, ze nie chce, zeby pozostanie w zespole bylo kwestia sponsorow, tylko kwestia prezentowanych umiejetnosci i motywacji do zdobywania jak najlepszych wynikow. Tak mi sie wydaje i w kazdym wyscigu trzymam za niego kciuki.

Ogolnie, to jeszcze Di Resta pozytywnie zaskakuje - mlody debiutant, a bardzo dobrze sobie radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KERSy, DRSy, sresy, a ja pragne zauwazyc, ze bardzo mi sie podoba w tym sezonie Witalij Pietrow - nie rozbija sie, co trening, kwalifikacje, wyscig to jest lepszy od Heidfelda, moim zdaniem widac, ze nie chce, zeby pozostanie w zespole bylo kwestia sponsorow, tylko kwestia prezentowanych umiejetnosci i motywacji do zdobywania jak najlepszych wynikow. Tak mi sie wydaje i w kazdym wyscigu trzymam za niego kciuki.

Ogolnie, to jeszcze Di Resta pozytywnie zaskakuje - mlody debiutant, a bardzo dobrze sobie radzi.

 

Kobayashi też nieźle z ostatniego miejsca pojechał :!:

Co do Vitji i Heidfelda - cały czas się zastanawiam czy to Pietrov tak się poprawił czy też Heidfeld nie błyszczy

i powoli dochodzę do wniosku, że Pietrov bardziej się poprawił

Nick jeździ poprawnie, w końcówce ma dobre tempo ale jak zwykle jest jakoś mało wyraźny, niezauważalny.

I jak on ma zdobyć miejsce w dobrym teamie ?

Pietrov był szybszy w kwalifikacjach i jak tak dalej pójdzie będzie go objeżdżał i to już będzie koniec Nicka :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...