TasiorCk Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Fainy wyscig był ......szkoda tylko że 1 miejsce jest z gory wiadome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 znowu on z tym swoim wiesniackim gestem :roll: ale dobrze, ze na dalszych pozycjach sie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Trochę się chłopaki wyprzedzali. Niepokojące jest to, że do końca sezonu po prawdopodobnie każdym wyscigu będziemy słuchali "Deutschland uber alles" :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Bez sensu ten DRS, moim zdaniem wystarczyla zmiana opon, ktore dosc szybko sie niszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Się działo dzisiaj na torze. Brakowało jedynie deszczu, który pewnie pozbawiłby Vettela zwycięstwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Się działo dzisiaj na torze. Brakowało jedynie deszczu, który pewnie pozbawiłby Vettela zwycięstwa . Deszczu lub Kubicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Bez sensu ten DRS, moim zdaniem wystarczyla zmiana opon, ktore dosc szybko sie niszcza. o co dokladnie chodzi z tym DRS ? dlaczego maja czekac na zgode na uzycie ? kto ja wydaje i na jakich zasadach ? dlaczego nie mozna samemu decydowac kiedy go uzyc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 dlaczego maja czekac na zgode na uzycie ? kto ja wydaje i na jakich zasadach ? dlaczego nie mozna samemu decydowac kiedy go uzyc ? Z tego co wiem to system DRS aktywuje się po drugim okrążeniu. Może go włączyć jedynie kierowca, który chce wyprzedzić drugiego, ale odstęp czasowy między nimi nei może być większy niż 1 sekunda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 czyli ktos mu musio pozwolic ... a ten wyprzedzany moze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 a ten wyprzedzany moze ? Chyba nie- stąd nagle tyle wyprzedzeń. Było widać na zwolnionych zdjęciach, że jedynie w bolidach wyprzedzających zmieniała się ta geometria tylnego skrzydła. http://www.youtube.com/watch?v=sBDX-ksQdyg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Tak dokładnie tak jak mówi Zaki79 , bardzo proste rozwiązanie i skuteczne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 no wlasnie do dupy.....z takimi zasadami jakby kazdy mogl kiedy chce wtedy byu byla zabawa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasiorCk Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 no wlasnie do dupy.....z takimi zasadami jakby kazdy mogl kiedy chce wtedy byu byla zabawa..... No własnie nie było by zabawy , bo karzdy by na prostej jezdził z otwartym wiec bylo by to samo co by go wogole nie było :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek_p Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 no wlasnie do dupy.....z takimi zasadami jakby kazdy mogl kiedy chce wtedy byu byla zabawa..... No własnie nie było by zabawy , bo karzdy by na prostej jezdził z otwartym wiec bylo by to samo co by go wogole nie było :wink: Ale na pewno nie jeden as pojechałby z otwartym w zakręcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 No własnie nie było by zabawy , bo karzdy by na prostej jezdził z otwartym wiec bylo by to samo co by go wogole nie było :wink: bylo bylo bo : Ale na pewno nie jeden as pojechałby z otwartym w zakręcie wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Wyprzedzany nie może użyć DRS'u a na dodatek wyprzedzający może użyć tylko wtedy jeśli ma stratę mniejszą niż 1 sek. Czyli wychodzi na to, że kierowca samodzielnie nie jest w stanie zdecydować o użyciu. I to już dla mnie zaczyna się wyścig z pogranicza gier PC a nie realnego ścigania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Właściwie to jak to jest z tymi pozwoleniami na użycie DRS? Kto je wydaje? Borowczyk często korzysta ze sformułowania "czy dostanie pozwolenie na użycie DRS?". To znaczy że co? Że ktoś siedzi i analizuje straty pomiędzy poszczególnymi zawodnikami i wciska guziczek, jeśli różnica pomiędzy ich czasami wyniesie mniej niż tę 1 sekundę? Brzmi to dość mało prawdopodobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 To znaczy że co? Że ktoś siedzi i analizuje straty pomiędzy poszczególnymi zawodnikami Tak. Automat. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Tak dokładnie tak jak mówi Zaki79 , bardzo proste rozwiązanie i skuteczne :wink: Proste i skutecznie moze tak, ale nie fair. Dlaczego ten drugi co chce wyprzedzic ma miec bonusa + 15-20km/h na prostej? Moze byc tak, ze para rownych zawodnikow co okrazenie bedzie sie wyprzedzac. Na przemian beda bonusem sie posilkowac. Ja bym zostawil te opony + umozliwil uzywanie kersa ile sie chce, jak se naladujesz i wykorzystasz w odpowiednim mejscu to wyprzedzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Ja poczatkowo bylem sceptycznie nastawiony do DRS, glownie ze wzgledow bezpieczenstwa (zreszta taki tok myslenia wskazal mi ... Niki Lauda ). Ale po trzech wyscigach wychodzi na to, ze nikt nie wjezdza z otwartym skrzydlem w zakret i nikt nie rozbija sie o sciane, a podczas kazdej eliminacji jest mnostwo wyprzedzen. Poza tym jazda robi sie niezwykle taktyczna dzieki kombinacji DRS+KERS, bo jadacy z przodu moze starac sie nie uzywac KERSa az do tej wyznaczonej prostej i dopiero wtedy skontrowac. Albo tak jak robil przez kilka okrazen Schumacher w poprzednim wyscigu: jechal caly czas w kierunku wewnetrznej i dopiero gdy jadacy za nim juz juz mial go wyprzedzic, to zjezdzal do zewnetrznej i tym sposobem byl znow na linii idealnej. Zwracam honor FIA, DRS jest wporzo PS a moze rodem z filmow i gier komputerowych wprowadzic pola, na ktore trzeba najechac zeby aktywowac jakas funkcje...? Tylko zamiast min i rakiet wprowadzic wydluzenie KERSa na przyklad? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 PS a moze rodem z filmow i gier komputerowych wprowadzic pola, na ktore trzeba najechac zeby aktywowac jakas funkcje...? Tylko zamiast min i rakiet wprowadzic wydluzenie KERSa na przyklad? ;-) aha a jak przejada to kierowca bedzie mogl wywalac pod kola innego kierowcy banany zeby wprowadzic go w poslizg a tak poowaznie to wszystko by bylo ok gdyby ten goniony mogl sie bronic.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 a tak poowaznie to wszystko by bylo ok gdyby ten goniony mogl sie bronic.... Gdyby goniony mógł sie bronić, to wtedy legła by idea DRS-u. To ma dać przewagę goniącemu i umożliwić wyprzedzanie, a nie snucie się przez kilka okrążeń z taką samą prędkością. DRS został wprowadzony po to, by uatrakcyjnić wyścigi, w których brakowało wyprzedzania i w pełni się to udało. 2 lata temu, gdy wprowadzali KERS, była podobna nadzieja. Ale rzeczywistość szybko to zweryfikowała, ponieważ był używany również do obrony. DRS jest ok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 KERSy, DRSy, sresy, a ja pragne zauwazyc, ze bardzo mi sie podoba w tym sezonie Witalij Pietrow - nie rozbija sie, co trening, kwalifikacje, wyscig to jest lepszy od Heidfelda, moim zdaniem widac, ze nie chce, zeby pozostanie w zespole bylo kwestia sponsorow, tylko kwestia prezentowanych umiejetnosci i motywacji do zdobywania jak najlepszych wynikow. Tak mi sie wydaje i w kazdym wyscigu trzymam za niego kciuki. Ogolnie, to jeszcze Di Resta pozytywnie zaskakuje - mlody debiutant, a bardzo dobrze sobie radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 KERSy, DRSy, sresy, a ja pragne zauwazyc, ze bardzo mi sie podoba w tym sezonie Witalij Pietrow - nie rozbija sie, co trening, kwalifikacje, wyscig to jest lepszy od Heidfelda, moim zdaniem widac, ze nie chce, zeby pozostanie w zespole bylo kwestia sponsorow, tylko kwestia prezentowanych umiejetnosci i motywacji do zdobywania jak najlepszych wynikow. Tak mi sie wydaje i w kazdym wyscigu trzymam za niego kciuki.Ogolnie, to jeszcze Di Resta pozytywnie zaskakuje - mlody debiutant, a bardzo dobrze sobie radzi. Kobayashi też nieźle z ostatniego miejsca pojechał :!: Co do Vitji i Heidfelda - cały czas się zastanawiam czy to Pietrov tak się poprawił czy też Heidfeld nie błyszczy i powoli dochodzę do wniosku, że Pietrov bardziej się poprawił Nick jeździ poprawnie, w końcówce ma dobre tempo ale jak zwykle jest jakoś mało wyraźny, niezauważalny. I jak on ma zdobyć miejsce w dobrym teamie ? Pietrov był szybszy w kwalifikacjach i jak tak dalej pójdzie będzie go objeżdżał i to już będzie koniec Nicka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 bardzo ciekawy wyścig był , świetny start Rosberga , Alonso fatalnie znowu Webber ale potem odrobił a Rosberg stracił oby więcej takiej walki, wyprzedzania w dalszej części sezonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się