Skocz do zawartości

Kubica w F1


Piotr

Rekomendowane odpowiedzi

A tak w ogóle to IMHO cyrk z dyskwalifikacjami wynika z formatu weekendu. Zespoły miały za mało czasu, żeby porządnie sprawdzić ustawienia. Coraz gorzej wypadają te weekendy ze sprintami. Mnie nieszczególnie bawi, gdy budzę się rano i wynik jest inny niż wczoraj. Rozumiem dyskwalifikacje za celowe, umyślne próby obejścia przepisów, ale nie sądzę, żebyśmy mieli z tym tutaj do czynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Maciek Niemy napisał(a):

No i to jest właśnie idealny powód wywołania "mieszanych uczuć"...:biglol::cry:

Wszystko wskazuje na to że i Mercedes i Ferrari chcieli oszukać system obniżając na maksa bolidy, ale im się trochę za bardzo podłogi przytarły i przestali się mieścić w limitach. W necie są zdjęcia ile bardziej darli niż inni podłogami o tarki w zakrętach. Więc jak próbujesz naginać przepisy, to musisz się liczyć z DSQ... 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o to mi chodziło, do tego mówią że stąd się też wzięły nagle dobre osiągi Mercedesa

I słabe Ferrari ?

Albo przekombinowali, albo źle wyliczyli/ustawili - tak czy tak wyszli poza limit i kara słuszna, chyba nikt tego nie neguje


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Snuff napisał(a):


I słabe Ferrari ? emoji1.png

Albo przekombinowali, albo źle wyliczyli/ustawili - tak czy tak wyszli poza limit i kara słuszna, chyba nikt tego nie neguje

 

Ferrari to trochę inna para kaloszy, Grande Strategia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Snuff napisał(a):


I słabe Ferrari ? emoji1.png

Albo przekombinowali, albo źle wyliczyli/ustawili - tak czy tak wyszli poza limit i kara słuszna, chyba nikt tego nie neguje


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

może tam obniżyli za bardzo i cały czas szurał podwoziem i go hamowało:P

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, skwaro napisał(a):

Wszystko wskazuje na to że i Mercedes i Ferrari chcieli oszukać system obniżając na maksa bolidy, ale im się trochę za bardzo podłogi przytarły i przestali się mieścić w limitach. W necie są zdjęcia ile bardziej darli niż inni podłogami o tarki w zakrętach. Więc jak próbujesz naginać przepisy, to musisz się liczyć z DSQ... 

Żeby była jasność, nie bronię tutaj nikogo, świadomie czy nieświadomie konsekwencje trzeba ponieść...:)

 

20 godzin temu, rosaskc napisał(a):


 

IMG_5025.jpeg

Fajne porównanie, szkoda że Mercedesa nie udało się złapać idealnie w tym samym momencie.
Ciekawe dlaczego tylko w Ferrari lewa opona tak mocno pracuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...