Jump to content

Które STI wybrac ? :) (2001-2006)


niebieski708

Recommended Posts

Po nowym roku będę się rozglądał za STI-kiem i pytanie skąd najlepiej wziąc (japonia, europa, usa), która z wersji jest niby najlepsza :D (chodzi bardziej o podzespoly i awaryjnośc). Najbardziej podoba mi się dropeye i myślałem o nim, czy lepiej dołożyc do hawka lub zmodowac tańszego buga ? Auto do wszystkiego ale bardzie na codzień.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeśli moje 3grosze mogę wtrącić to właśnie ten model bym brał :D Najfajniejsza-masywna bryła, jeszcze wciąż 2 litrowe silniki no i można też z DCCD znaleźć. Chyba też tych aut jest dosyć sporo więc można trafić fajnie, tak jak na przykład forumowicz na WR1 :D

Link to comment
Share on other sites

Blobeye najładniejszy, ale coraz bardziej trąci myszką. Pozostaje więc hawk.

 

No to co jest GT? Skamielina??? :P

 

 

BTW.> Blobeye i drobeye i jeszcze teardrop to dokładnie to samo.

 

Ale tak jak mówicie obaj z Oskarem to ja też bym się za nim oglądał. :wink:

Ostatecznie jakbym upolował jakiegoś fajnego buga STI np. takiego Spec. C z 2002 roku albo Type 320 to chyba też bym nad nim mocno pomyślał... :twisted: Ale to już dla pasjonatów :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeśli moje 3grosze mogę wtrącić to właśnie ten model bym brał :D Najfajniejsza-masywna bryła, jeszcze wciąż 2 litrowe silniki no i można też z DCCD znaleźć. Chyba też tych aut jest dosyć sporo więc można trafić fajnie, tak jak na przykład forumowicz na WR1 :D

Wersje 2.0 z DCCD i w dobrym stanie to takie "białe kruki" :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeśli to ma być auto w miare na co dzień i nie patrząc specjalnie na awaryjność/koszty, to 2.0 choćby nie wiem jaki był, nie dorasta do pięt silnikowi 2.5 . Jeździłem róznymi 2.0 i jeździełem różnymi 2.5. , różnica jest porażająca i to nie tylko silnikowa :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jeździłem róznymi 2.0 i jeździełem różnymi 2.5. , różnica jest porażająca i to nie tylko silnikowa :roll:

Edwin, a co jeszcze? Bo silnikowo to rozumiem że chodzi o zbieranie się z dołu.

Link to comment
Share on other sites

a na allegro ,przekładka za 5kpln.

 

Pokaż

 

-- 15 gru 2010, o 23:44 --

 

Edwin, a co jeszcze? Bo silnikowo to rozumiem że chodzi o zbieranie się z dołu.

 

zawias, dccd

Link to comment
Share on other sites

prosz...http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-w ... 10783.html oczywiście przekladnia nie jest spec C

 

-- 15 gru 2010, o 22:45 --

 

nawet w Twoim mieście

 

rzeczywiście :shock: i to jeszcze krajan :D , no to jutro po to dzwonie :twisted: , dzięki

Link to comment
Share on other sites

lukass napisał(a):

Edwin, a co jeszcze? Bo silnikowo to rozumiem że chodzi o zbieranie się z dołu.

 

 

zawias, dccd

A co dokładnie w tym zawiasie?

 

rozstaw kół tylnych, oprócz wersji my05

Link to comment
Share on other sites

lukass napisał(a):

Edwin, a co jeszcze? Bo silnikowo to rozumiem że chodzi o zbieranie się z dołu.

 

 

zawias, dccd

A co dokładnie w tym zawiasie?

 

rozstaw kół tylnych, oprócz wersji my05

To znaczy że moje MY05 z dccd i poprawionym 2.0 jest 8)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...