Junior Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Jak w temacie. Bardzo jestem ciekaw Waszych opinii! Za jakiś rok lub 2 będę kupował Legasia po 2003:) I teraz bardzo mnie zastanawia co jest ciekawszą propozycją; 3.0 czy 2.5 Turbo?? i dlaczego ?/ pozdro 600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Jak chcesz auto europejskie to bierz 3.0, jak Ci to obojętne to 2.5T zza wielkiej wody Z obydwu będziesz zadowolony :wink: A jak masz zamiar poprawiać fabrykę, to nie ma innej opcji jak 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dla mnie ciekawszą opcją jest 2,5 turbo :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Junior, wejdź do tematu o Spec.B na forum ogólnym. Po tamtejszej lekturze na pewno trochę Ci się rozjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Za jakiś rok lub 2 będę kupował Legasia po 2003:) troszke dlugo musisz czekac poza tym to ja bym wybral hmmmm :roll: jak juz Sikor, napisal jesli chcesz bawic sie w tuning to 2.5T a jesli nie chccesz aby Ci pieniazki uciekaly za duzo z portfela to 3.0 bedzie dobrym wyborem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Than Dziex:D wuaśnie zabieram sieu do lektury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 ukaszWRX, dlaczego uważasz że 2.5T będzie szybciej wyciągało cash z portfela? są bardziej awaryjne czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 nie nie... Pewnie chodzi mu o to, że 2.5T bardziej kusi do dłubania....a awaryjność?? Jaka awaryjność?? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 noo.... auta składanego w USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 2.5 wiecej pije :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 ukaszWRX, dlaczego uważasz że 2.5T będzie szybciej wyciągało cash z portfela? są bardziej awaryjne czy jak? Pewnie chodzi mu o to, że 2.5T bardziej kusi do dłubania i to jest wlasnie to dlubanina 8) jesli ktos ma slabosc do tego to moze lepiej kupic silnik wolnossacy :roll: nie wszyscy maja silna wole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 2.5 GT nie ma hill-holdera i blokady dyferencjału :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junior Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Po poradzie Than Juniora zabrałem się do lektury topicu o Spec B i sądzę, że będzie 3.0 a to spec B to już w ogóle Mistrz!! Pozdro 600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się