ComeToDaddy Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Tak wiem, kierownica nie tam dzie trzeba, brak serwisu ale... jak czasem wchodze na strony gdzie stoja do sprzedania auta z japonii to mi szczeka opada, 10 tys $ za impreze S202, legacy b4 rsk za 5 k$. Da sie :?: Jak sie da to jak :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 A możesz podzielić się z nami tymi stronkami? Chętnie bym obejrzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 a w Japonii placi sie amerykanska waluta? :| Troche problemow napewno byloby z przelozeniem kierownicy ale strasznej biedy z tym nie ma. Widzialem jak w ciagu dwoch dni znajomy blacharz zrobil ze starej audicy 80 z Anglii- europejczyka Mysle, ze skoro ceny sa takie jakie podales to pewnie jakos by sie oplacilo ciagnac ale mimo wszystko ludzie sie boja tej "kierownicy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 tak na szybko: http://www.japan-partner.com/ choc jest tego wiecej, google your firend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Z tego co zauwazylem starsze auta sa baaaardzo tanie ale cos nowszego jak np. Subaru Forester STI z 2004 roku kosztuje juz 27.500$, do tego podoliczac jakies podatki, cla i akcyzy + transport to wcale tak rozowo tego nie widze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 22 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 A forester xt 2003 15000 $, zreszta ja to pokazalem raczej na zasadzie wlasnie tych troche starszych aut, np. legacy B4, ktore nie dosc ze jest piekne, to jeszcze mocniejsze od wszystkich spec. b i innych amerykanskich 2,5 gt. I mozna je sciagnac (cena zakupu) za pieniadze ktore tutaj trzeba by wydac na legaca gt z 92 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 polecam forum: http://forum.turbokillers.com/ bo tam użytkonicy kryjący się za nicka'ami Jarkowy i Cziko ściągali Skyline GTS'a prosto z Japonii, więc wiedzą dokładnie co i jak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 A forester xt 2003 15000 $, zreszta ja to pokazalem raczej na zasadzie wlasnie tych troche starszych aut, np. legacy B4, ktore nie dosc ze jest piekne, to jeszcze mocniejsze od wszystkich spec. b i innych amerykanskich 2,5 gt. I mozna je sciagnac (cena zakupu) za pieniadze ktore tutaj trzeba by wydac na legaca gt z 92 roku. jak pamiętam z programu 4x4 albo V-max coś jest związane z wiekiem pojazdu, ale to w Tokio chyba, gdzie auto powyżej jakiegoś wieku, jest trakotwane jako odpad (6 lat) i właściciel jest mocno przyciksany finansowo, więc wolą się pozbyć takiego wozu niż bulić ciężką kasę... http://www.king-buyer.co.jp/ tu są fajne bryczki 8) a tuningowane Imprezki STi są zacne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Pamiętajcie że taka przekładka to 10-20k PLN we w miarę nowym aucie na nowych gratach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Do tego trzeba by sie udac od razu do nie-ASO'a (Ecutek) zeby sie silnik nie rozpadl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Ponoć V-power Racing starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 To ile tych oktanow maja japonce i wedlug jakiej normy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2005 Zdaje sie że mają równe 100 wg. naszej. To znacyz na tyle storjone sa te fury i ponoć dostępna jest tam jeszcze jakaś handlowa benzyna bodajże 110. V-power ma w okolicach 100, a fura z salonu na pewno strojona z zapasem jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 no to pojawil sie kolejny problem - oktany :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 ja myslalem nad sprowadzeniem WRX STI SPEC-C TYPE Ra ale auto z przerobkami wychodzi nawet wiecej niz sti w salonie wiec sie nie oplaca S203 cena w polsce byla okolo 65 tys euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 Jeśli mogę sie wtrącić, to z mojego niewielkiego doświadczenia z samochodamia RHD (miałem kilka w rękach, jedno mam w posiadaniu i mam przerabiać) wynika to, że nie da sie profesjonalnie w sposób ekomicznie uzasadniony przerobic dobrze takiego auta by było zblizone do wersji "naszej". Jest mozliwa przeróbka samochodu starszego, używajac cześci uzywanych, nie drogo, ale nie bedzie to nigdy takie jak z fabryki. Owszem cena jest znacznie nizsza, obecne auto kupiłem za 25% ceny identycznego z PL. Ale zdecydowałem sie tylko dlatego ,że sprzedaż na cześci również byłaby oplacalna. No i posiadałem wszystkie potrzebne do przeróbki częsci, no i jest to Farcuz-serwo po lewej, grodź z zaślepkami na kolumnę kierowniczą, pasujaca wiazka etc.... Jezeli już przerabiać to samochody którym warto poświecic te kilka tygodni, badz miesiecy jesli sa żadkie to dłuzej(trzeba zdobyć części) ale nie koniecznie do jazdy na codzień. Ten przerobiony GTS nie jest samochodem na codzień, tylko takim do zabawy. Jesli ma to być auto do codzienego uzytku to niestety japończyki -szczególnie Honda i Toyota (subaru bywa prostrze) jest praktycznie nie do przerobienia z powodu nie symetrycznej ściany grodziowej, wnęki na serwo wspomagania i innych szczegółów jak np bardzo rózna wiązka elektryczna. :wink: Dobrze/prosto przerabia sie właśnie Francuzy-Laguny, Peugeoty i Ople. Ale kto to che Słyszałem o Foresterze z przełożoną kierownica, ale niech będzie błogosławiony ten elektryk kótremy przyjdzie tam cokolwiek naprawić Pare miesiecy temu o mały włos co niestałbym sie posiadaczem legacy Bi turbo ale cena na aukcji osiagneła za wysoki pułap. Ale nie sądzę żebym to przerabiał dla siebie.Mimi ,że auto mi sie bardzo podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się