Skocz do zawartości

20 cali w Foresterze


pakistani

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pakistani, nie ma sie co obruszac, chciales uslyszec opinie, no to uslyszales, jest wiele miejsc gdzie spotkasz sie z przychylniejszym przyjeciem np. na stronie szczecinskiego gryf tuning k©lubu, tam ci napewno pomoga wybrac odpowiedni model, i dorzuca kilka swoich sugesti, np. "zajebiste led'y" na wycieraczki. Tutaj niestety panuja nieco inne gusta i moze poca Milkiem (ale on ma diesla, bez urazy, to w koncu nie ikarus, choc tez diesel) nie uzyskasz tutaj wielkiego poklasku dla twojego pomyslu.

nie jestem fanem tuningu.

nie pytałem o opinie

pytałem czy ktoś zamontował taki rozmiar i jeżeli tak czy można w miarę normalnie na tym jeździc - i spodziewałem się odpowiedzi od osób które mają coś mądrego do powiedzenia na ten temat - i fakt że parę komantarzy było na temat - i tym osobom dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak PI * drzwi wypowiedź CTD:

 

Because of a colour green and distinguishing, uses in the signals the fire signals.

 

* important compound Al Bourik acid is used in the textile industry .

* Al Bouroun's vehicles are used largely in the operations of the organic

 

* she uses other compounds as preservatives to the woods, and she attractive to this use for the decrease of their toxicity .

* Bouroun - 10 uses for the aid in Al Sitrou it went

 

* to wicks ( threads ) Al Bouroun a high power and a few block and therefore then she used in a leading way in the structures of the vehicles of the high atmospheres and the space the advanced .

 

Google twoim przyjacielem... 8)

 

Nie sprawdzałem, może być zbyt dosłownie przetłumaczone :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, Sideways, nie twierdze, ze Impreza ma kiepska konstrukcje i ze nie wytrzyma nawet malej stluczki.O solidnosci jej konstrukcji swiadczy nawet fakt, ze drzwi sa strasznie ciezkie,co znaczy, ze musza byc wzmocnione (wiem, glupi przyklad :wink: ).Nie twierdze tez, ze SUV'y sa najlepsze jesli chodzi o bezpieczenstwo, ale przyznam szczerze, ze taki smart raczej nie wyglada na bezpieczne auto,zwlaszcza, ze siedzi sie strasznie blisko przodu a maska ma 30cm dlugosci :wink: .Mozna by tak dyskutowac dlugo,ale tak naprawde nie dojdziemy do porozumienia, pomimo tego,ze mozecie miec racje to ja i tak wole sie rozbic duzym samochodem niz malym, a najlepiej wcale :wink: .Z drugiej strony mysle, ze przy projektowaniu takiego SUV'a tez pomyslano o czyms takim jak strefa zgniotu i nie jest to duza cegla,swiadczy o tym chociazby przyklad, ktory przytoczylem -Jeep skrecony,zgnieciony,polamany, a moja matka nawet siniaka nie miala.Pozdr.

 

EDIT:Tak poza tym, to zamiast sie zastanawiac nad strefami zgniotu, to byscie sie wszyscy wybrali na piwko gdzies albo z dziewczyna do kina (w koncu jest sobotni wieczor) :wink: 8) :D .Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem, czytalem :) .Wiem o co Ci chodzi tak mniej wiecej :wink: .Ja tez nie uwazam,ze Jeep jest najbezpieczniejszym autem.Jesli chodzi o mase, to oczywiscie masz racje - praw fizyki nie zmienimy.Zreszta moze jest tak jak pisal Sideways - duzy samochod daje poczucie bezpieczenstwa, moze zludne, ale ja sie dalem nabrac i czuje sie bezpiecznie w takim samochodzie :) .Z drugiej strony w Subaru czulbym sie jeszcze bezpieczniej, bo mogloby w ogole nie dojsc do takiej sytuacji (tu ciach, tam ciach, kontra,gaz,hamulec i laski sikaja w gacie, ze smigam miedzy drzewkami jak dorodna sarenka :wink: :D:D ).A tak w ogole to jestem po kilku piwkach i zaczynam juz glupoty jakies wymyslac.Wybaczcie :oops: :wink: .Pozdr.

 

EDIT: Witek, Jeep uderzyl przodem lekko po stronie pasazera, rocznik Jeepa to 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zreszta moze jest tak jak pisal Sideways - duzy samochod daje poczucie bezpieczenstwa, moze zludne, ale ja sie dalem nabrac i czuje sie bezpiecznie w takim samochodzie :)

 

no właśnie, im coś większgo tym bardziej wydaje się bezpieczne, bo więcej blachy jest do gięcia, choć często jest to iluzja np. Van o nazwie Voyager pięknie się składa przy dzwonie, a wydaje się być bezpiecznym :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie niektórzy oglądają TOP GEAR..

Było tam ładne porównanie w kwiestii bezpieczeństwa biernego aut.

Dla przykładu land rover.. bodaj defender.. czyli SUV mniej więcej jak foryś, po zderzeniu ze scianą 50km/h pozostawiał pasażerom małe szanse na wyjście bez szfanku. Skontrastowali to z renault megane, który po teście nadawał się jeszcze do naprawy i nie miał żadnych deformacji kabiny.

Jak widać wielkość to nie wszytsko... :)

 

Wracając do tematu felg. Dzisiaj dotarło do mnie, że gdzie się nie ruszę to jadę po "trakcie" a nie po asfalcie. Zazwyczaj nie zwracam uwagi na to, ale na drogach mojego miasta trzęsie non stop. NIe zrobiłbym sobie takiego dyskomfortu żeby jeszcze sobie pogorszyć te warunki i napewno bym za to nie zapłacił. Duża felaga ale tylko dla szpanu.

 

Z jednym sie zgodzę.... Auto na duzych felgach wygląda super... dlatego studyjne pewnie są tak prezentowane.. tylko nie ma to nic wspólnego z praktyką i użytecznością.. chyba że wózek na laski i do lasu.. tylko ten las będzie trudniejszy do osiągnięcia.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to chyba bym nawet wolal bym byc przy zdezeniu czolowym starego jepa z nowym clio, w tym drugim.

 

 

Tutaj to już bym chyba się z Tobą nie zgodził.

 

 

Dla przykładu land rover.. bodaj defender.. czyli SUV mniej więcej jak foryś

 

 

Mówienie ze najlepsza terenówka świata to SUV jest lekko.. dziwne ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, Sideways, nie twierdze, ze Impreza ma kiepska konstrukcje i ze nie wytrzyma nawet malej stluczki.O solidnosci jej konstrukcji swiadczy nawet fakt, ze drzwi sa strasznie ciezkie,co znaczy, ze musza byc wzmocnione (wiem, glupi przyklad :wink: ).Nie twierdze tez, ze SUV'y sa najlepsze jesli chodzi o bezpieczenstwo, ale przyznam szczerze, ze taki smart raczej nie wyglada na bezpieczne auto,zwlaszcza, ze siedzi sie strasznie blisko przodu a maska ma 30cm dlugosci :wink: .Mozna by tak dyskutowac dlugo,ale tak naprawde nie dojdziemy do porozumienia, pomimo tego,ze mozecie miec racje to ja i tak wole sie rozbic duzym samochodem niz malym, a najlepiej wcale :wink: .Z drugiej strony mysle, ze przy projektowaniu takiego SUV'a tez pomyslano o czyms takim jak strefa zgniotu i nie jest to duza cegla,swiadczy o tym chociazby przyklad, ktory przytoczylem -Jeep skrecony,zgnieciony,polamany, a moja matka nawet siniaka nie miala.

 

Otóż to nie jest takie proste - konstrukcje typowych SUV często po prostu wykluczają projektowanie stref zgniotu. Tak naprawdę to dopiero stosowanie nadwozia samonośnego pozwoliło projektantom swobodnie przydzielać tyle miejsca na bagażnik czy strefy zgniotu właśnie, ile im dyktuje fantazja (no dobrze, trochę przesadzam) - rama, choćby szczątkowa, bardzo to ogranicza. Im bardziej solidna terenówka, tym bardziej beznajdziejnie wyglądają szanse na dodanie stref zgniotu - np. Defender nie ma praktycznie żadnych.

 

Cieszę się, że szanownej mamie nic się nie stało, ale na podstawie wszystkiego co czytałem o bezpieczeństwie aktywnym i biernym, przypuszczam że tak samo nic by jej się nie stało nawet w Smarcie, nie mówiąc już o Imprezie. Kolizja po prostu musiała mieć miejsce z prędkością mniejszą od 50 km/h - a nowoczesny kompakt gwarantuje 100% bezpieczeństwa dla kierowcy w takich sytuacjach.

 

To jest słuszne i chwalebne, że najbardziej wolałbyś uniknąć kolizji, ale właśnie dlatego lepiej byłoby, byś jechał samochodem mniejszym i lżejszym. Masa samochodu jest największym wrogiem bezpieczeństwa. We wszystkich kluczowych wartościach fizycznych, jak energia kinetyczna czy siły bezwładności, masa występuje jako czynnik proporcjonalny. Dwa razy większy samochód ma dwa razy większą energię kinetyczną (=dwa razy więcej powodów, by drzewo wdarło się do środka), potrzeba dwa razy większej siły żeby go wyhamować, dwa razy silniejsza jest siła odśrodkowa etc.

 

Na koniec mała złośliwość: pisałem, że trzeba mieć inteligencję przeciętnego piłkarza, żeby dać się nabrać na mit "duży=bezpieczny". Otóż inteligentny człowiek przy podejmowaniu decyzji nie kieruje się kryteriami typu "ten samochód WYGLĄDA mi na bezpieczny", bo to nie jest kwestia wyglądu. Są w miarę obiektywne wyniki crash testów - i te pokazują, że Smart jest bezpieczniejszy od przestarzałego SUV-a. To dla inteligentnego człowieka wystarczy za argument, niezależnie od tego, że "maska ma 30 cm".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Disco tylko Defender.

 

Discovery = SUV

Defender = zajebista terenówka.

 

:)

 

Na koniec mała złośliwość: pisałem, że trzeba mieć inteligencję przeciętnego piłkarza, żeby dać się nabrać na mit "duży=bezpieczny". Otóż inteligentny człowiek przy podejmowaniu decyzji nie kieruje się kryteriami typu "ten samochód WYGLĄDA mi na bezpieczny", bo to nie jest kwestia wyglądu. Są w miarę obiektywne wyniki crash testów - i te pokazują, że Smart jest bezpieczniejszy od przestarzałego SUV-a. To dla inteligentnego człowieka wystarczy za argument, niezależnie od tego, że "maska ma 30 cm".

 

Taaa, w zderzeniu z nieruchomą przeszkodą :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Discovery = SUV

Defender = zajebista terenówka.

 

To nie jest tak, że oba pojęcia są jakoś ściśle określone - to jest rozmyte tak samo jak np. segmenty oznaczone literkami. Mam na przykład książkę niejakiego Davida Jacobsa "Sport Utility Vehicles", która traktuje m.in. o Defenderze i Mercedesie G-Klasse, ale także o Toyocie RAV4 i tych wszystkich amerykańskich dziwolągach typu Chevrolet Blazer. Proponowałbym jednak nie uczyć Mr Jacobsa posługiwać się angielskim :-) i pogodzić się z tym, że po prostu oba pojęcia mają pokrywający się zakres znaczeń. Zresztą, co do tego czy Forester jest SUVem to chyba nawet samo Fuji Heavy nie może się zdecydować.

 

Na koniec mała złośliwość: pisałem, że trzeba mieć inteligencję przeciętnego piłkarza, żeby dać się nabrać na mit "duży=bezpieczny". Otóż inteligentny człowiek przy podejmowaniu decyzji nie kieruje się kryteriami typu "ten samochód WYGLĄDA mi na bezpieczny", bo to nie jest kwestia wyglądu. Są w miarę obiektywne wyniki crash testów - i te pokazują, że Smart jest bezpieczniejszy od przestarzałego SUV-a. To dla inteligentnego człowieka wystarczy za argument, niezależnie od tego, że "maska ma 30 cm".

 

Taaa, w zderzeniu z nieruchomą przeszkodą :roll:

 

Crash testy robi się też z ruchomymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...