Skocz do zawartości

20 cali w Foresterze


pakistani

Rekomendowane odpowiedzi

jarmaj, też się zastanawiam dlaczego takie miejskie auta są popularne. Mam kilka teorii. Dają złudne poczucie bezpieczeństwa.

 

Właśnie - i trzeba być naprawdę niemądrym na to, żeby się nabrać na to rzekome bezpieczeństwo.

 

Co do piłkarzy. Myśleć, mówić itp. trzeba się na uczyć, niektórzy nie mają od kogo co nie jest ich winą...

 

W ogóle, niska inteligencja nigdy nie jest winą nisko inteligentnego. No taki się urodził po prostu. Ale co z tego, że to nie jego wina?

 

Ba ! Mają pracę, którą lubią. Ilu tzw. Inteligentnych osób nie jest w stanie załatwić sobie takiej pracy ?

 

No ale na jak długo mają tę pracę? Może się mylę, ale wydaje mi się, że zawodowym sportowcem można być tylko do pewnego wieku - a po nim po prostu dostaje się kopa i trzeba szukać nowego zajęcia, a takie przebranżowienie po trzydziestce bywa trudne. Jest nawet cała fundacja Pomocy Sportowcom Których Czas Minął. Inteligentny człowiek szuka raczej takiej kariery, która będzie mogła trwać nawet np. po pięćdziesiątce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sideways, Kasparov może u[rawiać swój sport do późnej starości, Tiger Woods pewnie też może długo (tutaj teoretyzuję), koszykarze mogą do czterdziestki. rajdowcy jeszcze dłużej.

Co do samej inteligencji. Dlaczego dyskredytujesz ludzi głupich ? Lepiej ktoś inteligentny, ale z natury zły czy ktoś głupi a dobroduszny ? Zobacz ile Forest Gump osiągnął, nawet był w kosmosie :wink: Może być ktoś nie wykształcony i mądry, a może też być ktoś mający studia doktoraty, i pozostający głupim. Faktem jest też, że obracając się w środowisku inteligentniejszym od siebie można podnieść poziom swojej inteligencji, a tacy np. piłkarze nie mają takiej okazji... Swoją drogą uderzenia w golową, nie ważne czy to rękawicą bokserską czy piłką zabijają szare komórki…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarmaj, też się zastanawiam dlaczego takie miejskie auta są popularne. Mam kilka teorii. Dają złudne poczucie bezpieczeństwa.

 

Właśnie - i trzeba być naprawdę niemądrym na to, żeby się nabrać na to rzekome bezpieczeństwo.

 

Chcesz powiedziec, ze np. przy zderzeniu z drzewem bedziesz mial takie same obrazenia w Yarisie, co w Jeep'ie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sideways, Kasparov może u[rawiać swój sport do późnej starości, Tiger Woods pewnie też może długo (tutaj teoretyzuję), koszykarze mogą do czterdziestki. rajdowcy jeszcze dłużej.

Ale już chyba nie ten piłkarz od stjuningowanego SUVa?

 

Co do samej inteligencji. Dlaczego dyskredytujesz ludzi głupich ?

 

Ale dlaczego uważasz, że dyskredytuję? Po prostu unikam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedziec, ze np. przy zderzeniu z drzewem bedziesz mial takie same obrazenia w Yarisie, co w Jeep'ie?

 

Chcę powiedzieć, że po pierwsze, Jeepem mam większe prawdopodobieństwo uderzenia w drzewo ze względu na fatalny poziom bezpieczeństwa aktywnego - Marek Kotański zginął od uderzenia w drzewo Jeepem, bo po prostu wykonał manewr przypominający test łosia (nagle zauważył pieszych na drodze i po prostu ich wyminął - tyle, że po majtnięciu kierownicą w lewo i w prawo okazało się, że samochód dalej sobie jedzie w wybranym przez siebie kierunku i uderzył bocznie w drzewo). Po drugie, z tego że samochód jest sztywny i nieodkształcalny nie wynika jeszcze większe bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Kluczowym elementem tutaj są chwilowe przeciążenia działające na różne części ciała, np. kręgi szyjne. Jeśli choć przez milisekundę przeciążenie tutaj przekroczy 100 G - jesteś trupem, choć nie ma zewnętrznych obrażeń. Dlatego w nowoczesnych samochodach projektuje się strefy zgniotu - żeby uderzenie w nieodkształcalną przeszkodę to nie było "wiuuuuuuu... jeb!" tylko "wiuuuuu... grzbrzmdrzmdziangjebududududu!", a w rezultacie na ciało działały mniejsze przeciążenia. Nie wiem, jakie wyniki crash testów ma Yaris, ale wiem, że na pewno bezpieczniej jest jechać Imprezą, Legasiem czy Forysiem niż Jeepem, Hummerem czy Navigatorem - raz, że mniejsza groźba walnięcia w drzewo (bezpieczeństwo aktywne), dwa, że większe szanse wyjścia z niego bez szwanku (bezpieczeństwo bierne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedziec, ze np. przy zderzeniu z drzewem bedziesz mial takie same obrazenia w Yarisie, co w Jeep'ie?

 

Chcę powiedzieć, że po pierwsze, Jeepem mam większe prawdopodobieństwo uderzenia w drzewo ze względu na fatalny poziom bezpieczeństwa aktywnego - Marek Kotański zginął od uderzenia w drzewo Jeepem, bo po prostu wykonał manewr przypominający test łosia (nagle zauważył pieszych na drodze i po prostu ich wyminął - tyle, że po majtnięciu kierownicą w lewo i w prawo okazało się, że samochód dalej sobie jedzie w wybranym przez siebie kierunku i uderzył bocznie w drzewo). Po drugie, z tego że samochód jest sztywny i nieodkształcalny nie wynika jeszcze większe bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Kluczowym elementem tutaj są chwilowe przeciążenia działające na różne części ciała, np. kręgi szyjne. Jeśli choć przez milisekundę przeciążenie tutaj przekroczy 100 G - jesteś trupem, choć nie ma zewnętrznych obrażeń. Dlatego w nowoczesnych samochodach projektuje się strefy zgniotu - żeby uderzenie w nieodkształcalną przeszkodę to nie było "wiuuuuuuu... jeb!" tylko "wiuuuuu... grzbrzmdrzmdziangjebududududu!", a w rezultacie na ciało działały mniejsze przeciążenia. Nie wiem, jakie wyniki crash testów ma Yaris, ale wiem, że na pewno bezpieczniej jest jechać Imprezą, Legasiem czy Forysiem niż Jeepem, Hummerem czy Navigatorem - raz, że mniejsza groźba walnięcia w drzewo (bezpieczeństwo aktywne), dwa, że większe szanse wyjścia z niego bez szwanku (bezpieczeństwo bierne).

 

Moja matka w marcu uderzyla przodem w drzewo (jechala po oblodzonej drodze i nia machnelo na boki).Ogolnie fura do kasacji, z tym ze cala energia uderzenia poszla w rame i po karoserii, samochod zostal skrecony, naped sie rozsypal, rama sie wygiela i ogolnie z zewnatrz masakra, a moja matka nawet siniaka nie miala.Drzwi sie nie chcialy otworzyc, wiec musiala uciekac przez szybe, bo silnik zaczal sie palic.Gdyby uderzyla tak Impreza, to drzewo znajdowaloby sie w okolicach tylnych foteli.Nie twierdze,ze Impreza to malo bezpieczny samochod, ale wlasnie przez to, ze Jeep jest taki masywny i zbudowany na ramie, mojej matce nic sie nie stalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarmaj, też się zastanawiam dlaczego takie miejskie auta są popularne. Mam kilka teorii. Dają złudne poczucie bezpieczeństwa. Mam dwóch niskich kolegów i zaobserwowałem, że często auta, domy i niektóre inne rzeczy, które im się podobają są jak na mój gust za duże i na odwrót, te które mnie się podobają są dla nich za małe. Nie mówię, że tak zawsze jest ale dość chyba często. Cóż różne są gusta, różni są ludzie ja osobiście jako miejski samochód chciałbym Civica Type R, a nie Escalaida ale dzięki temu jest ciekawiej, a czasami nawet śmiesznie.

 

Co do powodów jeżdżenia terenowym samochodem wyłącznie po mieście i asfaltach poza nim, też mam kilka teorii co do motywów:

 

1) szpan

2) szpan

3) szpan

.

.

.

5826) szpan

 

A tak odnośnie teorii mały wzrost - duży samochód, to do dużych raczej się nie zaliczam (173 cm), a Impreza jest największym samochodem jaki miałem. I zdecydowanie największym jaki jestem w stanie zaakceptować..... Więc teoria chyba pada......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale już chyba nie ten piłkarz od stjuningowanego SUVa?

 

Mówię ogólnie nie konkretnie. Są przypadki, którym nic nie pomorze.

 

jarmaj, z całym szacunkiem, ale kurdupel z Ciebie też nie jest. Po za tym zawsze znajdzie się wyjątek. Inaczej też będzie jeśli ktoś będzie żył w towarzystwie ludzi znacznie wyższych od siebie, a inaczej kiedy będą to osoby porównywalne wzrostem. W Japonii czy średniowieczu pewnie już mógłbyś uchodzić za wysokiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja matka w marcu uderzyla przodem w drzewo (jechala po oblodzonej drodze i nia machnelo na boki).Ogolnie fura do kasacji, z tym ze cala energia uderzenia poszla w rame i po karoserii, samochod zostal skrecony, naped sie rozsypal, rama sie wygiela i ogolnie z zewnatrz masakra, a moja matka nawet siniaka nie miala.Drzwi sie nie chcialy otworzyc, wiec musiala uciekac przez szybe, bo silnik zaczal sie palic.Gdyby uderzyla tak Impreza, to drzewo znajdowaloby sie w okolicach tylnych foteli.Nie twierdze,ze Impreza to malo bezpieczny samochod, ale wlasnie przez to, ze Jeep jest taki masywny i zbudowany na ramie, mojej matce nic sie nie stalo.

 

Niewykluczone, że właśnie przez to, że Jeep jest taki masywny i zbudowany na ramie, w ogóle doszło do kolizji - Imprezą na dobrych zimówkach być może by w ogóle nie "machnęło na boki". Nie masz tak naprawdę żadnych podstaw do stwierdzenia, że drzewo byłoby "w okolicach tylnych foteli" - jeśli matka wyszła z tego żywa, to nie mogła być duża prędkość. Drzewo nie przejdzie przez Imprezę przy uderzeniu z 60 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochody na ramie mnie przerażają to się łamie w połowie jak mocno oberwie, nie gnie się przód jak powinien i nie pochłania energi. w czasie jazdy kręci całym nadwoziem. A wogóle to cherokee nie jest na ramie ma karoserie samonośną z elementami ramy szczątkowej wgrzanymi w płytę podłogową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie z miejskich terenowek strasznie podoba nowy Nissan Pathfinder - jest kozacki 8) ...na bulwary ;)

 

Hmm, jak SUVa od Nissana - to Murano... 8)

 

Pathfinder z terenowych Nissanów jest IMHO obecnie najlepszy. Kierownice ma identyczną jak w 350z ;) Nawet na torze Poznań nim jechałem hihi :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie przeglądam wasze komentarze i dowiaduje się ciekawych rzeczy.... Wychodzi na to że prawie 100% posiadaczy imprezy bierze aktywnie udział w rajdach.... Foresterem nie robicie nic innego tylko ganiacie po terenie... a outback? pewnie cały czas wozicie lodówki czy pralki, toz to przeciez kombi!!!! Pytając o felgi 20 może i przesadziłem, fakt, ale 19 myslę że wcale nie wyglądały by najgorzej.... Ale okazuje się że to wiejski tuning!!! niesamowite.... ciekawe tylko od ilu cali jest wieś? od 17? 18? czy dopiero od 19? To z jakiego powodu ktoś kupuje Foresta nie ma chyba znaczenia, co? A może seryjne 17'' w wersji 2.5 też są wieśniackie??? uwaga posiadacze Forestów 2.5! wieśniaki jesteście i tyle!

A może seryjne 18'' w Foresterze STI dostępnym na rynku japońskim to też wiocha? tym bardziej że Japońce do najwyższych narodów się nie zaliczają???

Inna sprawa że z Forestera to żadne auto terenowe nie jest.... polna droga to i owszem....

nieważne

pozdrawiam

wieśniak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakistani, nie ma sie co obruszac, chciales uslyszec opinie, no to uslyszales, jest wiele miejsc gdzie spotkasz sie z przychylniejszym przyjeciem np. na stronie szczecinskiego gryf tuning k©lubu, tam ci napewno pomoga wybrac odpowiedni model, i dorzuca kilka swoich sugesti, np. "zajebiste led'y" na wycieraczki. Tutaj niestety panuja nieco inne gusta i moze poca Milkiem (ale on ma diesla, bez urazy, to w koncu nie ikarus, choc tez diesel) nie uzyskasz tutaj wielkiego poklasku dla twojego pomyslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanap4, ale zwróć uwagę, że masa to też energia. W imprezie to drzewo nie musiałoby wcale tak głęboko wejść do auta.

 

Ne traktujcie tego drzewa tak powaznie, to raczej taka przenosnia, ale uwazam, ze taka Impreza wygladalaby gorzej po kontakcie z drzewem, niz jakis SUV.Fakt,ze w Imprezie mozliw,ze nie doszloby do takiej sytuacji, duzo zalezy tez od umiejetnosci.Nie twierdze, ze Jeep jest lepszy w prowadzeniu od Imprezy, bo to bylaby bzdura, ale tak czy siak majac do wyboru czolowke z drzewem w terenowce, a w kompakcie, wybieram terenowke.pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanap - mógłbyś jednakjakieś argumenty na to podać. Bo niestey fizyka która ja znam bezlitośnie wskazuje na mase jako głównego wroga w zderzeniu z absolutnie nieruchowmą przeszkoda jaka jest drzewo (a jest, wiem coś o tym). Subaru ma bardzo mocna konstrukcję, Lancer jeszcze bardizej z tego zawsze słynął, a przy tym nie ma basurdalnej masy. Paradoksalnie Smart Roadster czy Lotus Elise może być znacznie lepszy niż Twój Jeep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

بسبب لون الأخضر المميز ، يستخدم في الإشارات الإشارات النارية .

* حمض البوريك مركب مهم يستخدم في صناعة النسيج.

* مركبات البورون تستخدم بشكل كبير في عمليات التركيب العضوي كما يدخل في صناعة زجاج البوروسيليكات.

* تستخدم مركبات أخرى كمواد حافظة للأخشاب ، وهي جذّابة لهذا الإستخدام لإنخفاض سميتها.

* بورون-10 يستخدم للمساعدة في السيطرو التحكم في المفاعلات النووية ، كدرع واقي من الإشعاع وكذلك للكشف عن النيوترونات.

* لفتائل (خيوط) البورون قوة عالية وكتلة قليلة ، ولذلك فهي المستخدمة بشكل رئيس في هياكل مركبات الأجواء العالية والفضاء المتقدمة.

* يتم بحث إستخدام مركبات البورون للإستخدام في طيف عريض من التطبيقات ، منها الأن كجزء من الأغشية المنفذة للسكر ، كواشف الكربوهيدرات :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanap4, ale zwróć uwagę, że masa to też energia. W imprezie to drzewo nie musiałoby wcale tak głęboko wejść do auta.

 

Ne traktujcie tego drzewa tak powaznie, to raczej taka przenosnia, ale uwazam, ze taka Impreza wygladalaby gorzej po kontakcie z drzewem, niz jakis SUV.Fakt,ze w Imprezie mozliw,ze nie doszloby do takiej sytuacji, duzo zalezy tez od umiejetnosci.Nie twierdze, ze Jeep jest lepszy w prowadzeniu od Imprezy, bo to bylaby bzdura, ale tak czy siak majac do wyboru czolowke z drzewem w terenowce, a w kompakcie, wybieram terenowke.pozdr.

 

Błędnie uważasz, że najważniejsze jest to, jak *wygląda* wrak po wypadku ("Impreza wyglądałaby gorzej"). Tymczasem najważniejsze jest to, w jakim stanie wyjdzie z tego kierowca i pasażerowie. W chwili kolizji wyzwala się ogromna energia kinetyczna pojazdu - im więcej weźmie na siebie zmiażdżona maska pojazdu tym mniej weźmie na siebie Twój kręgosłup. Ja zdecydowanie wolałbym walnąć w drzewo nowoczesnym kompaktem niż sztywnym SUVem - po prostu dlatego, że wolę scenariusz "żywy kierowca, samochód do kasacji" niż "martwy kierowca, samochód dalej jak nowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

بسبب لون الأخضر المميز ، يستخدم في الإشارات الإشارات النارية .

* حمض البوريك مركب مهم يستخدم في صناعة النسيج.

* مركبات البورون تستخدم بشكل كبير في عمليات التركيب العضوي كما يدخل في صناعة زجاج البوروسيليكات.

* تستخدم مركبات أخرى كمواد حافظة للأخشاب ، وهي جذّابة لهذا الإستخدام لإنخفاض سميتها.

* بورون-10 يستخدم للمساعدة في السيطرو التحكم في المفاعلات النووية ، كدرع واقي من الإشعاع وكذلك للكشف عن النيوترونات.

* لفتائل (خيوط) البورون قوة عالية وكتلة قليلة ، ولذلك فهي المستخدمة بشكل رئيس في هياكل مركبات الأجواء العالية والفضاء المتقدمة.

* يتم بحث إستخدام مركبات البورون للإستخدام في طيف عريض من التطبيقات ، منها الأن كجزء من الأغشية المنفذة للسكر ، كواشف الكربوهيدرات :evil:

też tak sadzę :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...