Jump to content

Konserwacja tłumika.


DarekJ

Recommended Posts

Witam.

W ASO otrzymałem informację, że tłumik końcowy zaczyna rdzewieć.

Pan, który mnie obsługiwał (pozdrowienia dla ASO Radom), poradził potraktowanie tłumika farbą konserwującą odporną na wysokie temperatury.

Ja widzę to tak:

- zdzieram rdzę papierem ściernym

- wycieram "suchom szmatom"

- nanoszę farbę w aerozolu

Czy ktoś z szanownych przerabiał temat :?:

Jaką farbę (nie farbę) polecacie do konserwacji tłumika.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Ja zrobiłem to dokładnie tak jak opisałeś ale przed malowaniem dodatkowo odtłusciłem całą powierzchnię benzyną .Polakierowałem sprayem do wysokich temperatur w kolorze czarny mat i jest wg mnie super :wink: . Tłumik optycznie zniknął , i gdyby nawet coś po pewnym czasie zaczęło wyłazić na niego to nie będzie się tak rzucać w oczy jak na jasnym .

 

hkFhABV_NwgWRUTnyfPcTeV1-P5AU0qsoEEflx5Uy1w?feat=directlink

 

Chwilowo nie mam lepszego zdjęcia :mrgreen: .

Link to comment
Share on other sites

W moim Forku po zakupie też ciut rdzy było na końcowej puszce - zdarłem rudą papierem ściernym odtłuściłem acetonem, i pomalowałem hamerajtem - na dzień dzisiejszy ruda znów wyłazi - widać słabo się przyłożyłem, ale dostęp kiepski był 8) . Tak się zastanawiam, jakby dać ostatnią puszkę do wypiaskowania, a następnie do malowania proszkowego spec farbą - "drajcynk" - czy jakoś tak z powłoką epoksydową utwardzaną w piecu. Myślę, że straczyłoby na jakiś czas. Trochę się obawiam, czy aby piaskowanie nie uszkodzi blachy puchy?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...