Jump to content

klimatronik JDM forek Igen


Recommended Posts

wiem ze temat jest ale z racji odmiennosci układu postanowilem dać nowy

 

Pacjent to forek s/tb jdm 99 z klimatronikiem (ten z elektronicznym wyświetlaczem)

A problem jest nastepujacy

Ogrzewania ustawiam na max (32C) i wszystko jest ok puki sie jedzie tak z 50km/h i nie ma max zimno

a potem im szybciej sie jedzie tym zimniejsze powietrze wieje.

Co zrobilem klapka z ukladu nawiewu zakleilem na stale tasma (tylko obieg zamkniety powietrza) nic nie pomogło

Wymieniony termostat i chłodnica wody (bo sie pociła)

Zasłoniłem nawet chłodnice nic dalej to samo przy czym silnik zagrzewa sie szybko a strzalka tem jak wejdzie na polowe to ani drgnie niewarzne ile sie jedzie.

Układ odpowietrzalem w sposób chyba dobry.

Dodam ze pod silnikiem brak osłony i na masce wycieplenia ale to chyba nie ma wpływu takiego...

 

Jakies pomysły sugestie bo w trase to trzeba w kurtce jechac bo w aucie jest z 10C

Link to post
Share on other sites
Dodam ze pod silnikiem brak osłony i na masce wycieplenia ale to chyba nie ma wpływu takiego...

 

Wpływ na pewno ma. W Żukach się kiedyś zakładało specjalne osłony, bo poniżej - 5 stopni silnik nie nabierał właściwej temperatury.

Ja bym tu raczej obstawiał termostat może nie trzyma lub otwiera się przy niższej temperaturze. Sprawdź na postoju wskaźnik temperatury do ilu dojdzie i czy chłodnica nagrzewa się razem z silnikiem. Jeśli od początku robi się ciepła to termostat puszcza.

Link to post
Share on other sites

termostat nowy orginal auto zagrzewa sie szybko nawet przy -20C nie ma roznicy po zmianie (nowa chlodnica do tego ) temparatura nie wazne ile czy +10 czy -20 C stoi zawsze w tym samym miejscu

to nie to........

Link to post
Share on other sites

a to jest JDM z kierą już po lewej?

 

jeśli tak to po lewej stronie na podszybiu jest wlot na wiatrak, taki sam jak po prawej. Może nie został zasłonięty, albo osłona spadła i wieje ci tamtędy do środka do auta.

Mi się tak właśnie zrobiło.

Link to post
Share on other sites

tak ale rama jest z wersji EU do ktorej został przełorzony cały jdm

Obie wersje mialy taki wlot tzn wersja europejska tez?? bo ja zamknolem ten od prawej strony i nie mam roznicy

Link to post
Share on other sites

chyba EU też ma wlot tylko zaślepiony. Zdejmij wycieraczki i plastikowe podszybie, zaglądnij tam głęboko i zobacz czy w dziurze widać wykładzinę czy zaślepkę. (ja mówię na przykładzie Imprezy, ale Forek powinien mieć podobnie, chociaż nie koniecznie)

Link to post
Share on other sites

mozliwe bo jak mam klape z obiegu zamknietego zamknieta i wyłacze klimatronika dalej mam przedmuch zmimnego

Link to post
Share on other sites

jeszcze może być inna kwestia. Może zgubiłeś zaślepki ze ściany grodziowej. Otwórz maskę i tam gdzie jakiekolwiek kable i przewody idą do komory silnika zobacz czy są wszystkie gumy. Podnieś też auto do góry, patrząc od dołu zaraz przy downpipie w grodzi jest wyjście wężyka z którego cieknie skroplona woda. Tam mi się zgubiła gumka i też wiało do środka.

Link to post
Share on other sites

virus otwory wszystkie zaslepione wszystko wyglada ok ze niby nie ciągnie lewego powietrza.... teraz zostaje sprawdzic to co u AGI bylo ......

Link to post
Share on other sites

u mnie to było problemem. CHoooooociaż dziś wracałem do domu i znów mi coś wieje :(, ale z nawiewów leci ciepełko.

 

Teraz zimno jest przy skrzyni, a już więcej otworów nie stwierdzono :(

Link to post
Share on other sites

nie wiem narazie nie umiem dojsc nagrzewnica na postoju parzy w czasie jazdy nie umiem sprawdzic troszku pomaga zamkniecie wszystkich kratek wlotowych ale wtedy szyby paruja ......ale i tak po 15km znowu chlodno sie robi:((

Link to post
Share on other sites

latem nie ???latem jest wypas bo auto ma tak zajebista klime ze szok !! a szyby parowaly okazalo sie gdy klima dzialala na zewnatrz na szybie kondensowala sie woda taka skuteczna :))))

 

A dzis rozkopalem pol ukladu wodnego prosty jak budowa cepa .....od oslony termostatu ida 2 węże do nagrzewnicy (termostat wymieniony) sa drozne sprawdzilem nagrzewnica tez jest drożna nie znalazlem zadnego zaworku bezpieczenstwa (moze w srodku jest ale nie widzialem 8 bar z kompresora dalem i pełen przedmuch jest.

Ogolnie nie ma tam co nie dziala zasilanie nagrzewnica powrót nie wiem jak wyglada to ustrojsto w srodku moze elektronika przymyka jakis zawór ????

 

-- 11 gru 2010, o 22:38 --

 

wyjasnilo sie a jedNOCZESNIE mam zagadke.

rozkopalem wczoraj caly uklad wodny i nie ma prawa nic nie dzialac jak pisalem ale przed dzisiejsza trasa zrobilem maly experyment i odpiolem serwo z klapy mixujacej powietrze (moze steruje tez zaworem ??) i problem zniknol im szybciej jade tym bardziej wali goracem z nawiewu.

Wiec teraz moje pytanie po jaka cholere kom ingeruje w mieszanie powietrza czy przymyka zawor ???

I jak to zrobic zeby to działao ??

Link to post
Share on other sites

Może się sterownik zrąbał, ostatnio w ojca VW to przerabiałem.

Ale z drugiej strony w takim wypadku byś miał cały czas zimno, a nie do 50 :hmm:

 

A do serwisu dzwoniłeś pogadać :?:

Link to post
Share on other sites

heheheh nie wiem czy ktokolwiek w pl oprocz mnie ma zamontowanego tego klimatronika ....problem w tym ze wystepowal on tylko na rynek JDM i Pan Andrzej z MTS sporo sie napracowal zeby przelożyć to z lewej na prawa strone.....i watpie czy jakikolwiek serwis w Pl dysponuje softem do tego :(((

Link to post
Share on other sites

wyciagam kabelek z jednego serwo i dziala 10sek pracy ale jest opcja ze grzeje na maxa tylko i po wlaczeniu klimy syudzi troszku :)) ale opanuje to :)mam taka nadzieje bo do tego panelu nie wiem czy kable mi podpasuja

Link to post
Share on other sites

ale dalej pytanie co powoduje ze jak szybko jade go przymyka??? moze to nie panel moze jakis bład przy łaczeniu ??watpie czy jest połaczony z czujnikiem predkosci !!

Na postoju w aucie jest sauna wolno jadac tez !!

Wczoraj wracalem z krakowa A4 i caly czas ok 140kmkm/h ( nie krytykujcie snierzyca była straszna:PP) i mialem cieplo w aucie!!

Link to post
Share on other sites

i dupa.......im zimniej na dworze tym chlodniejszym wiele -10C przy 100km chlodne serwa odłaczone:((

Nie wiem nie widzialem zadneo czujnika na podszybiu jedyny jaki mam to w panelu temp wnetrza a jest takowy?? masz fotke jak on wyglada???

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...