Jump to content

Zasady aukcji - pytanie do obcykanych w temacie

kos

Recommended Posts

Witam, mam pytanko jak w temacie-było tak:

licytowałem motocykl, było kilka ofert, przebiłem oferentów - byłem przekonany, że ktoś mnie i tak przebije, ponieważ cena była względnie atrakcyjna, ale okazało się ,że wygrałem aukcję - nikt nie przebił mojej oferty. Aukcja była tzw "bez ceny minimalnej" - czyli licytacja, po zakończonej aukcji otrzymałem z All....o komunikat o wygranej aukcji. Odezwał się też właściciel moto na maila, że się dogadamy, ale cena na "kup teraz" to była 23 000,00 ( nigdzie nie widziałem takiej kwoty w opcjach aukcji - może nie umiałem znaleźć ) - ale się na pewno dagadamy. Dzwoniłem do sprzedającego, wszystko ok, ale za kwotę którą wylicytowałem moto to on by nie chciał sprzedać bo to sporo za tanio. Oświećcie mnie - jestem trochę laikiem w tych kwestiach - tzn jak coś już kupuję na aukcji to na "kup teraz" i wszystko mam jasne. Mam nadzieję, że opisałem sytuację zrozumiale :) .

pozdr

opcja kup teraz znika po zlozeniu pierwszej oferty na aukcji. dlatego jej nie widziales.

jesli wylicytowales ten motor np za 18 000 a sprzedajacy mowi ze cena kup teraz byla 23 000 ale znikneła to motor jest twoj za te 18 000. nie ustepuj sprzedajacemu, strasz sadem i odbieraj co twoje!

powodzenia

Prawo jest po Twojej stronie, nie mniej jednak jak się sprzedający uprze to zaraz będzie historyjka o złodzieju i zaginionym motorze i tyle będzie z zakupu.

Kosmici również mogli go porwać :lol:

Mógł pajac ustawić cenę minimalną i nie byłoby problemu :roll:

Dokładnie tak jak piszą wszyscy wyżej. Jesteś właścicielem motocykla za ta cenę którą wylicytowałeś. Jeżeli sprzedający nie będzie chciał Ci go za tyle sprzedać to sąd i prosisz allegro o przekazanie sądowi wszystkich szczegółów aukcji i masz wygraną w kieszeni. Tyle.