Jump to content

Pytanie praktyczne


RTR

Recommended Posts

Mam taki dylemat.

 

Strasznie jestem zawiedziony hamulcami ;(

Wiec pytanie brzmi czy zamontowanie jakiegos zestawu typu:

Brembo

AP Racing

Stoptech

itd..

noo nawet K-sport

cos da??

Aaaa najwazniejsze jest to ze nie chce zmieniac kol czyli musi wejsc pod 16" felge.

Czy lepiej juz w jakies DS zainwestowac??

Link to comment
Share on other sites

Mam taki dylemat.

 

Strasznie jestem zawiedziony hamulcami ;(

Wiec pytanie brzmi czy zamontowanie jakiegos zestawu typu:

Brembo

AP Racing

Stoptech

itd..

noo nawet K-sport

cos da??

Aaaa najwazniejsze jest to ze nie chce zmieniac kol czyli musi wejsc pod 16" felge.

Czy lepiej juz w jakies DS zainwestowac??

 

Jak ma wejsc pod 16tki to zainwestuj w dobre tarcze i dobre klocki przede wszystkim i zostaw 4 tloczki, ktore masz z przodu.

Ew. przerob tyl na 2tloczki z WRX'a.

 

Jezdzilem na poczatku na takim zestawie i prawde mowiac w warunkach normalnego uzytkowania nie mam sie do czego przyczepic.

Oczywiscie czuje roznice po przesiadce na 330mm tarcze i nieco wieksze zaciski - ale czy kazdemu to potrzebne?

Zwlaszcza jesli nie upala sie regularnie na torach?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja najwiecej jezdze po miescie wiec 330 mm tarcza to u mnie abstrakcja. Jednak to co jest w warunkach normalnej jazdy z tlumem tez nie nazekam. Ale jak juz szybcie to oj brakuje.

 

Nie pamietam jaka firma robi ale chyba K-sport i Tarox zestawy pod 16" a tarcza ma wtedy srednice 305mm.

A jak miales 2-tloczek ;) z tylu to jakie miales tarcze klocki przod tyl?? Bo gdzies wyczytalem na forum ze jakos duzej roznicy zaciski 2-tloczkowe nie robily. Wiec jak to jest??

Link to comment
Share on other sites

Nie umiem powiedziec, czy robia duza roznice, czy mala - brak porownania, bo jezdzilem jeszcze tylko gt98 z 2/1 tloczkami z przodu/tylu.

 

Dla mnie zestaw 4/2 tloczki z dobrymi tarczami/klockami na normalna jazde, nie tylko miejska - w zupelnosci wystarczalo.

 

przod 294mm tyl 290mm - 290mm z WRXa chyba tez powinno sie dac zalozyc z 2tloczkami z tylu o ile nie pokrecilem nic.

Oczywiscie adaptery pod zaciski beda potrzebne.

 

Oczywiscie jak bardzo potrzebujesz, to zestawy na 300-male pare mm pod 16tki sie znajda bez problemu tez.

Kwestia, czy realnie tego potrzebujesz.

 

Tutaj sa tacy, co upalaja na 2tloczkach z przodu i jednym z tylu i daja rade.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ja polecam Carbon Lorraine RC5+ + gładka Brembo + dobry płyn, auto śmigane w większości po mieście, ale jak jeździliśmy walim-rościszów w dół to hamulca nie zabrakło. Ofkors z przodu 4tłoczkowe :)

Link to comment
Share on other sites

Przy regenerowaniu zaciskow i zmianie przewodow hamulcowych na metalowe odrazu zainwestowalem w plyn. A czy ktos uzywal z Was klockow OMP?? Bo mam dojscie w dosc dobrej cenie ale nie wiem jak sie to spisuje? A z przodu mam 4 tloczki.

Link to comment
Share on other sites

RTR - jest caly, dlugi watek o klockach i tarczach - polecam lekture zanim rozpocznie sie kolejny dlugi watek o klockach i tarczach.

 

Ale w skrocie, o ile mnie pamiec nie myli, to klocki OMP nie sa najlepszym wyborem.

Przejrzyj watek i wyciagnij wnioski - Oskar zreszta podal Ci juz przyklad dobrego zestawu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...