tomekm17 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 jak w temacie, subaru legacy outback 2.5 rok 2000r. nie zapala gdy temp. zewnętrzna jest niższa niż ok. -8st. Po włożeniu i przekręceniu kluczyka w poz.1 lampka check engine cały czas miga, dopiero po kilkudziesięciu a czasem po kilkuset próbach przekręcania kluczyka lampka się świeci jednostajnie i wtedy auto zapali nawet przy -20st. Po podłączeniu komutera wyskoczył błąd anteny immo, ale okazało się że nie była ona w ogóle podłączona. Byłem w dwóch serwisach jeden stwierdził błąd anteny immo a drugi oprócz tego moduł anteny immo. Jaka może być przyczyna że samochód nie zapala. Moduł anteny? Może trochę pochopnie byłoby go wymieniać. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 tomekm17, a może Ci w stacyjce coś się poluzowało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Albo tzw. zimny lut, gdy jest ciepło to działa, jak jest zimno to styku nie ma i nie pali.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Miałem to samo . W Twoim immo poszła cewka i nie pali . Wyciągnij kostkę (moduł ) spod deski i spróbuj podgrzać zapalniczką . Zaraz poszukam linka do swojego tematu . viewtopic.php?f=24&t=115253&view=unread#unread Zobacz czy pali się taka duża kropa na środku u dołu tablicy tj. kluczyk immo . Jeśli tak to musisz wymienić i moduł i pastylkę w kluczyku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm17 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 a czy oprócz modułu muszę też wymienić antene immobilizera? a może w samym module coś pogrzebać, czy nie bardzo sie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 a czy oprócz modułu muszę też wymienić antene immobilizera? a może w samym module coś pogrzebać, czy nie bardzo sie da? Antenę nie bo ona nie jest kodowana . Musisz mieć nowy moduł i do tego pastylkę w kluczyku trza wymienić . Koszt modułu ok.600 zł . Pastylka oryginalna kosztuje ok 300 zł . Pastylka podrabiana ok 100 zł . Ja robiłem w Radomiu . Przeczytaj mój temat to zrozumiesz . Nie próbuj naprawiać bo to prawie niemożliwe . To są części lutowane gorącym powietrzem i robi się pod dużym szkłem powiększającym . Teoretycznie to mogło tez coś się zepsuć w sterowniku pod siedzeniem , ale to już idzie w 5 000 zł czy więcej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekm17 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 ok, dzięki za poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Aha , i dobrze jeśli masz blaszkę z kodem , bo jeśli nie to trochę kłopotu ale też da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się