Jump to content

2 małe problemy


tyca

Recommended Posts

Mianowicie problmey dotyczą:

1. Ciężko pracuje drążek zamiany biegów. Aby wrzucią 1 musze sie zatrzymac a jeszcze niedawno spokojnie mogłem wrzucać ten bieg podczas jazdy.

Jak autko sie rozgrzeje troche jest poprawa. Co to może yć i czy to bardzo grożne? może za gęsty olej?

 

2. Zacinanie się zaworu upustowego...? Jak troszke poupalam po sniegu to nie syczy mi zawór tylko przy b wysokich obrotach (5-6 tys) cos syknie. Niewiem czy przymarza czy co...

Link to comment
Share on other sites

tyca, jeśli Twój GT to nie jest 500+ konne monstrum, daruj sobie tego BOV-a. Z BOV-ami są same kłopoty (zacinają się, powoduję przelewanie itp.), a korzyść ZEROWA.

 

Co do skrzyni: zmień olej i po zmianie obserwuj zachowanie.

Link to comment
Share on other sites

Mianowicie problmey dotyczą:

1. Ciężko pracuje drążek zamiany biegów. Aby wrzucią 1 musze sie zatrzymac a jeszcze niedawno spokojnie mogłem wrzucać ten bieg podczas jazdy.

Jak autko sie rozgrzeje troche jest poprawa. Co to może yć i czy to bardzo grożne? może za gęsty olej?

 

Tez to zauwazylem u siebie od kiedy są mrozy, troche to występowało takze po tym jak ASO Mikołów wymieniło mi olej w skrzyni, ciekawe czego tam nalali ... (mam go do dzisiaj)

Link to comment
Share on other sites

tyca, jeśli Twój GT to nie jest 500+ konne monstrum, daruj sobie tego BOV-a. Z BOV-ami są same kłopoty (zacinają się, powoduję przelewanie itp.), a korzyść ZEROWA.

 

a ogien z rury? :mrgreen:

pozatym forge sa dobre, tanie i bezawaryjne :)

Link to comment
Share on other sites

a ja znam conajmniej 2, ktore jezdza rok i nie narzekaja :) no ale nikt z nas nie ma milion koni i cisnienia >1.4b tak jak zalozyciel tematu :)

 

 

jak by wlasciciel tematu potrzebowal seryjnej DVki to mam taka na stanie, jak cos pw - koniec reklamy :)

Link to comment
Share on other sites

1. Ciężko pracuje drążek zamiany biegów. Aby wrzucią 1 musze sie zatrzymac a jeszcze niedawno spokojnie mogłem wrzucać ten bieg podczas jazdy.

Jak autko sie rozgrzeje troche jest poprawa. Co to może yć i czy to bardzo grożne? może za gęsty olej?

obstawiam gęsty olej. Mam tak samo u siebie. ZTCP rekomendowany olej to 75xxxx, mam zalany 80xxxx. Po rozgrzaniu działa poprawnie, na zimno zmianę biegów (1,2, 3) robię na raty i z wyczuciem, a i tak często zgrzyta. Pamiętam, że była duża różnica w cenie 75 a 80.

Link to comment
Share on other sites

W tym problem że nie mam seryjnego BOVa, jak kupiłem auto to już był zamontowany. Koni 500set nie mam:) ale chyba ze 200 bedzie:)

Problem ze skrzynią to włąśnie chyba ten olej kupie jakis rzaciutki i zobaczymy co sie bedzie działo. Moze podpowiecie jaki olej bedzie dorby chodzi mi o specyfikacje. Bo zaraz wszycy krrzykną razem że "MOTUL" :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...