tyca Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Mianowicie problmey dotyczą: 1. Ciężko pracuje drążek zamiany biegów. Aby wrzucią 1 musze sie zatrzymac a jeszcze niedawno spokojnie mogłem wrzucać ten bieg podczas jazdy. Jak autko sie rozgrzeje troche jest poprawa. Co to może yć i czy to bardzo grożne? może za gęsty olej? 2. Zacinanie się zaworu upustowego...? Jak troszke poupalam po sniegu to nie syczy mi zawór tylko przy b wysokich obrotach (5-6 tys) cos syknie. Niewiem czy przymarza czy co... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ukaszWRX Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 tyca, tez tak mialem u siebie z moim zaworkiem....... I wiez co zrobilem "wyrwalem chwasta" i zalozylem orginalny i po problemie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 tyca, jeśli Twój GT to nie jest 500+ konne monstrum, daruj sobie tego BOV-a. Z BOV-ami są same kłopoty (zacinają się, powoduję przelewanie itp.), a korzyść ZEROWA. Co do skrzyni: zmień olej i po zmianie obserwuj zachowanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xyg Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 Mianowicie problmey dotyczą:1. Ciężko pracuje drążek zamiany biegów. Aby wrzucią 1 musze sie zatrzymac a jeszcze niedawno spokojnie mogłem wrzucać ten bieg podczas jazdy. Jak autko sie rozgrzeje troche jest poprawa. Co to może yć i czy to bardzo grożne? może za gęsty olej? Tez to zauwazylem u siebie od kiedy są mrozy, troche to występowało takze po tym jak ASO Mikołów wymieniło mi olej w skrzyni, ciekawe czego tam nalali ... (mam go do dzisiaj) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ares Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 tyca, jeśli Twój GT to nie jest 500+ konne monstrum, daruj sobie tego BOV-a. Z BOV-ami są same kłopoty (zacinają się, powoduję przelewanie itp.), a korzyść ZEROWA. a ogien z rury? pozatym forge sa dobre, tanie i bezawaryjne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 pozatym forge sa dobre, tanie i bezawaryjne A to ciekawe. W trzy tygodnie mój wóz wykończył dwie sztuki. Jakieś jeszcze pytania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ares Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 a ja znam conajmniej 2, ktore jezdza rok i nie narzekaja no ale nikt z nas nie ma milion koni i cisnienia >1.4b tak jak zalozyciel tematu jak by wlasciciel tematu potrzebowal seryjnej DVki to mam taka na stanie, jak cos pw - koniec reklamy Link to comment Share on other sites More sharing options...
gourmet Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 1. Ciężko pracuje drążek zamiany biegów. Aby wrzucią 1 musze sie zatrzymac a jeszcze niedawno spokojnie mogłem wrzucać ten bieg podczas jazdy.Jak autko sie rozgrzeje troche jest poprawa. Co to może yć i czy to bardzo grożne? może za gęsty olej? obstawiam gęsty olej. Mam tak samo u siebie. ZTCP rekomendowany olej to 75xxxx, mam zalany 80xxxx. Po rozgrzaniu działa poprawnie, na zimno zmianę biegów (1,2, 3) robię na raty i z wyczuciem, a i tak często zgrzyta. Pamiętam, że była duża różnica w cenie 75 a 80. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyca Posted December 2, 2010 Author Share Posted December 2, 2010 W tym problem że nie mam seryjnego BOVa, jak kupiłem auto to już był zamontowany. Koni 500set nie mam:) ale chyba ze 200 bedzie:) Problem ze skrzynią to włąśnie chyba ten olej kupie jakis rzaciutki i zobaczymy co sie bedzie działo. Moze podpowiecie jaki olej bedzie dorby chodzi mi o specyfikacje. Bo zaraz wszycy krrzykną razem że "MOTUL" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 2, 2010 Share Posted December 2, 2010 kupie jakis rzaciutki Kup zwykły OEM-owy olej (tj. taki, jakim był zalany w fabryce) - na pewno będzie git. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now