Skocz do zawartości

Alfa alternatywa dla Subaru ?


ComeToDaddy

Rekomendowane odpowiedzi

Oj Witek jak ja nie lubie jak lapiesz ludzi za słówka....

Tutaj akurat plusik dla Witka. O tym samym pomyslalem czytajac ten post.

 

Co do twojego pytania, wiadomo ze w dzisiejszych czasach zeby sprzedac mnustwo samochodow, dany producent musi posiadac w swojej ofercie diesla, Subaru tego nie ma. Stad wlasnie napisalem tak jak napisalem, gdyby potrafili to zrobic to by zrobili.

No tak. A Honda na pewno nie potrafi zrobić porządnego silnika turbo i dlatego klepia do usrania v-teci? Albo np. amerykanskie samochody? Ci to juz w ogole nie potrafia zrobic nawet silnika 1.1, bo wszystkie ich silniki to jakies krowy. No i dodałbym jeszcze, że subaru na bank nie potrafi produkować silników widlastych i z tego właśnie powodu uparło się na paliwożernego boxera. :lol:

 

Milek, istnieje coś takiego jak polityka firmy i to, że ktoś czegoś nie produkuje nie oznacza, że nie potrafiłby tego zrobić. Zaczekamy aż subaru wyprodukuje w końcu tego pierwszego Diesel'a i wówczas podyskutujemy sobie na temat potrafi - nie potrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 300
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Każdy koncern chce sprzedac jeden ma wieksza norme drugi mniejsza porównanie proste taki fiat by chciał wepchnąć naiwniakom pełno samochodów typu panda zeby ich masówka sie opłaciła a np. Lancia wypusci swoich ypsilonów połowe mniej i tez jest zadowolona.

 

Ktos pisał Ford gówno wort ja mowie zawsze ze nie każda morda posuje do forda to nie są złe auta szczególnie teraz Mondeo bardzo dobrze sie spisuja dzieki dobremu zawieszeniu i precyzyjnemu układowi kierowniczemu. Jedyne co moze drażnic to dziwne dzwieki przy zmianie biegów cos ale gruchniecie ale to tak musi być :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milek napisał/a:

Co do twojego pytania, wiadomo ze w dzisiejszych czasach zeby sprzedac mnustwo samochodow, dany producent musi posiadac w swojej ofercie diesla, Subaru tego nie ma. Stad wlasnie napisalem tak jak napisalem, gdyby potrafili to zrobic to by zrobili.

 

Jaguar też długo nie miał diesla aż w końcu stało się. Ale sam nie wymyślił tylko wziął z fordowskich magazynów..

Subaru może zrobić to samo, bo niby po co wyważać otwarte drzwi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowalzki, Honda dłuuuuugo pracowała nad Dieslem, bo nie potrafiła zrobić dobrego silnika na olej napędowy.

 

Wlasnie mialem to samo napisac

A to ze Honda nie ma silnika z oznaczeniem Turbo nie znaczy ze jej V-tec jest gorszy czy cos. To takze jest pewien sposob doladowania i wedlug niektorych zdecydowanie lepszy od Turbo...

Tak samo z samochodami amerykanskimi, dlaczego sa duze pojemnosci i auta tam tyle pala? Bo amerykanie to kochaja :!: Dlaczego w danym momencie sprzedaz amerykancow tak drastycznie spadla i japonczycy wypieraja amerykancow z ich wlasnego rynku??? Bo cena paliwa nigdy nie byla na tak wysokim poziomie i wlasnie ludzie zaczynaja kupowac bardziej ekonomiczne auta z mniejszymi pojemnosciami itp.

Kowalzki mylisz pojecia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milek, ale co ja niby myle? Wg. Twojego toku rozumowania jezeli ktos czegos jeszcze nie wyprodukowal to tylko i wylacznie dlatego, ze tego nie potrafi zrobic. Wiec Ci podalem przyklady gdzie producent przyjął taką a nie inną politykę i nie produkuje danego typu silnika ze względów marketingowych etc. Po czym Ty mi zaczaleś wyjaśniać dokładnie to co ja już wiem :lol:

 

Dlaczego nie mozesz zatem przyjac, ze Subaru nie produkuje silnika Diesela z tych samych względów? Nawet jeżeli przyjmiemy, że subaru chciałoby mieć silnik diesela (bo gdzieniegdzie pojawiają się informację, że Subaryny będą napędzane tym paliwem) to może powodem dla którego nie został on jeszcze wyprodukowany jest fakt, iż KAŻDY nowy silnik wymaga wielu godzin żmudnej pracy inżynierów i ŻADNEJ nowej konstrukcji silnika nie da się wprowadzić na rynek w przeciągu miesiąca czy dwóch.

 

To czy Subaru potrafi wyprodukować dobry silnik diesela czy nie, wszyscy będziemy mieli okazję stwierdzić organoleptycznie, gdy już pojawią się tego typu samochody w salonach.

 

 

Dziękuję za uwagę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj..... jezeli nie zrozumiales co mam na mysli to juz chyba ci nie wytlumacze :roll:

Piszesz "Nawet jeżeli przyjmiemy, że subaru chciałoby mieć silnik diesela (bo gdzieniegdzie pojawiają się informację, że Subaryny będą napędzane tym paliwem) to może powodem dla którego nie został on jeszcze wyprodukowany jest fakt, iż KAŻDY nowy silnik wymaga wielu godzin żmudnej pracy inżynierów i ŻADNEJ nowej konstrukcji silnika nie da się wprowadzić na rynek w przeciągu miesiąca czy dwóch."

Nie zapominaj ze Subaru nie jest na rynku swiatowym od dwoch miesiacy, dwoch lat czy dziesieciu. Jezeli przez ten czas nie wypuscili diesla to cos musi byc chyba nie tak. Subaru to nie tylko sportowa benzynowa Impreza...

Podejrzewam ze jakies prace prowadza na temat diesla ale jest to i tak zdecydowanie za pozno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominaj ze Subaru nie jest na rynku swiatowym od dwoch miesiacy, dwoch lat czy dziesieciu. Jezeli przez ten czas nie wypuscili diesla to cos musi byc chyba nie tak. Subaru to nie tylko sportowa benzynowa Impreza...

Podejrzewam ze jakies prace prowadza na temat diesla ale jest to i tak zdecydowanie za pozno

Inne japońskie firmy też diesle mają od niedawna. Cóż jak by Subaru potrzebowało wcześniej taki silnik to by go zrobiło. Chyba szefostwo firmy lepiej wie co jej potrzeba niż my ? W przypadku niektórych firm wprowadzanie silnika wysokoprężnego w złym momencie może być szkodliwym rozwiązaniem. Zwłaszcza dla tak niszowej firmy jaką jest Subaru.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominaj ze Subaru nie jest na rynku swiatowym od dwoch miesiacy, dwoch lat czy dziesieciu. Jezeli przez ten czas nie wypuscili diesla to cos musi byc chyba nie tak.

A z Ferrari też jest coś nie tak, bo nie ma diesela? Dlaczego przyjmujesz, że każda firma stawia sobie za cel wyprodukowanie silnika Diesela?

 

Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę szanownego grona, że Europa to tylko jeden z rynków zbytu Subaru. Zostaje jeszcze Japonia, Australia, USA... a tam diesle sa potrzebne jak swini siodło.

 

 

Podejrzewam ze jakies prace prowadza na temat diesla ale jest to i tak zdecydowanie za pozno

Może i za późno. Ale "za późno" =/= "nie potrafi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Kowalzkim. To jest strategia firmy a nie problemy technologiczne FHI. Weźmy na przykład rynek prybałtyki: cena benzyny jest równa cenie diesla - w założeniu że DIESEL 4x4 spala niewiele mniej od BENZYNY 4x4 to jaki sens ma wprowadzanie silnika DIESELa w SUBARU na taki rynek?

Może każdy region sprzedaży tych aut jest właśnie w ten sposób analizowany? Może wynika z tego że przyrost sprzedaży nowych samochodów FHI z tytułu wprowadzenia DIESLA w SUBARU wcale nie przyniósł by efeków finasowych? Może odmienność marki (m.in. brak DIESLA) powoduje że dla pewnego kręgu klientów samochody te są atrakcyjne (potwerdzenie jest chociażby to FORUM) 8)

 

Może założyć listę: Komu żal że nie ma DIESLA w ofercie SUBARU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojessssuuu, Kowalzki ja zaraz chyba nerwicy dostane ;) Jak mozesz porownywac Ferrari do Subaru?!?! Czy do Ferrari wepchniesz żone, dwojke dzieci i psa??? To nie jest auto rodzinne a tylko i wylacznie sportowe i dobrze o tym wiesz. Juz pisalem wczesniej, Subaru to nie tylko Impreza a diesel w takiej Europie przydalby sie zdecydowanie i to wcale nie od roku czy dwoch lat...

Nadal uwazam, ze Subaru przez ten caly okres nie mialo diesla bo nie umialo go zrobic, napewno koncentrowali sie w najwiekszej mierze na boxerach ale zdecydowanie nie nadazyli pod tym wzgledem za konkurencja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diesel w takiej Europie przydalby sie zdecydowanie i to wcale nie od roku czy dwoch lat...

Nadal uwazam, ze Subaru przez ten caly okres nie mialo diesla bo nie umialo go zrobic, napewno koncentrowali sie w najwiekszej mierze na boxerach ale zdecydowanie nie nadazyli pod tym wzgledem za konkurencja...

Europa nigdy nie była najważniejszym rynkiem dla Subaru, widać to choćby po wersjach specjalnych (teraz to się trochę zmienia, ale tylko trochę dlatego są spekulacje o silnikach wysokoprężnych). Motorem napędowym firmy jest opinii jaką marka sobie wyrobiła. Po co mieli by ryzykować uszczerbku swojego wizerunku dla mniej ważnego rynku zbytu ? Najgroźniejsza konkurencja Subaru jest w USA i Japonii a tam znaczenie mają silniki benzynowe, więc po co diesel ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...