Jump to content

Odpowietrzanie układu chłodniczego w GTku


Oskar

Recommended Posts

Ja "pompowałem" górną rurą idącą do chłodnicy i dolewałem płyn do metalowego baniaczka do czasu, aż nie przestało go ubywać (dość długo). Potem trochę pojeździłem i uzupełniłem stan w metalowym pod korek i do poziomu full w plastikowym wyrównawczym i koniec. Nie musiałem dużo dolewać.

Dodam tylko, że ja spuszczałem tylko ze dwa litry chłodziwka. Nie wiem czy przy całkowitym spuszczeniu płynu nie trzeba kombinować bardziej z napełnianiem.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nalewasz pod korek w zbiorniczku metalowym. Odpalasz silnik bez korka, poziom znowu spadnie więc dolewasz znowu pod korek. Zamykasz zbiornik metalowy i w zbiorniku plastikowym zalewasz płyn do kreski full. Potem przez parę dni sprawdzaj poziom w plastikowym zbiorniczku. Układ sam się odpowietrzy podczas kilku cykli rozgrzewania i chłodzenia silnika.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...