Jump to content

Przepalanie zarowki - lewej swiatel mijania (przod)


artix

Recommended Posts

Witam,

Wydaje mi sie, ze cos jest nie tak z pradem, bo lewa zarowka swiatel mijania przepala mi sie znacznie czesciej niz prawa. Oczywiscie uzywam nie najtanszych zarowek z Allegro, ale staram sie kupowac renomowane i drozsze zarowki takich producentow jak Osram NightBreaker, Phipils Blue. Statystyka (oparta na kilku zarowkach w ciagu 2 lat) jest taka, ze lewa zarowka przepala sie 2 x czesciej niz prawa, srednio co 3-4 miesiace.

 

Ktos wiec o co codzi? Czy ktos ma podobne doswiadczenia?

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Wydaje mi sie, ze cos jest nie tak z pradem, bo lewa zarowka swiatel mijania przepala mi sie znacznie czesciej niz prawa. Oczywiscie uzywam nie najtanszych zarowek z Allegro, ale staram sie kupowac renomowane i drozsze zarowki takich producentow jak Osram NightBreaker, Phipils Blue. Statystyka (oparta na kilku zarowkach w ciagu 2 lat) jest taka, ze lewa zarowka przepala sie 2 x czesciej niz prawa, srednio co 3-4 miesiace.

 

Ktos wiec o co codzi? Czy ktos ma podobne doswiadczenia?

Mam tak samo - właśnie dziś znów przepychałem aku... :roll: z czasem padów H7 bywa różnie ale zawsze lewa częściej :idea:

 

-- 29 lis 2010, o 00:15 --

 

Żeby się znów nie okazało że to kwestia kwaśnch oparów z aku.... :twisted: jak z uszczelkami pod głowicą.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Drogi wlyszkow :-)

 

"Żeby się znów nie okazało że to kwestia kwaśnch oparów z aku.... :twisted: jak z uszczelkami pod głowicą.. :wink:"

 

A jest jakis problem z uszczelkami pod glowica? Mam zabierac aku na noc do domu czy tez zostawiac otwarta maske? :-)

Link to comment
Share on other sites

A jest jakis problem z uszczelkami pod glowica?

o dziwo czytałem ostatnio opis padu uszczelki w kilkuletnim OBK H6 :shock:

 

Mam zabierac aku na noc do domu czy tez zostawiac otwarta maske?

nie pomoże - ponoć największy problem to np. jazda miejska.. :|

 

tu masz trochę więcej szczegółów: http://allwheeldriveauto.com/subaru-hea ... explained/ choć nie wyobrażam sobie, że masz aku w taaaakim stanie :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Rozwiazanie odnosnie przepalajacych sie zarowek jest proste = koniec z podrobami z Allegro.

 

Tym razem zamiast na Allegro to poszedlem do sklepu znajomego, kupilem oryginalne Philips X-treme za 90 PLN. Swieca na bialo, moze troche mniej niebieskawo niz poprzednie tez X-treme white, ale maja lepsze metalowe nakladki-odblysniki na koncach banki i zdecydowanie wiecej swiatla trafia na droge.

 

Jezdze juz 4 miesiace w tym samym trybie co poprzednio (czyli malo km i raczej 4 x w tygodniu na krotkich odcinkach) i zadna zarowka sie nie spalila !!! a w poprzednie wytrzymywaly co najwyzej 2-3 miesiace kazda. To samo zalozylem do drugiego auta i tam tez problem zniknal.

 

Wniosek jeden : koniec z szajsem z Allegro, bo to po prostu slabej jakosci towar (przerobilem z 10 szt roznych zarowek m-ki Philips, Osram Night breaker, etc.) w doskonale podrobionych opakowaniach. Trzymajac dwa opakowania w rekach nie bylem w stanie dostrzec roznicy, dopiero trwalosc zarowki potwierdzona w ok. 10 powtorzeniach przekonala mnie.

 

Chyba, ze macie zaufanego allegrohandlarza...zaznaczam, ze nie kupowalem nigdy najtaniej, zawsze powyzej 70 PLN za komplet i zawsze z faktura (w wiekoszosci przypadkow handlarze "przypadkowo" zapominali mi wyslac wraz z przesylka i trzeba bylo scigac).

 

Pozdro i jak macie Tribece nie oszczedzajcie kupujac olej rzepakowy marki Mobil1 i zarowki na Allegro :-)

 

-- 28 gru 2011, o 23:44 --

 

"Rozwiazanie odnosnie przepalajacych sie zarowek jest proste = koniec z podrobami z Allegro."

 

Tak informacyjnie po uzytkowaniu przez pol roku... znowu spalila sie lewa, ale ewidentnie na trwalosc zarowki "nie z Allegro" pomogly :-)

 

-- 28 gru 2011, o 23:49 --

 

"Rozwiazanie odnosnie przepalajacych sie zarowek jest proste = koniec z podrobami z Allegro."

 

Potwierdzam pol roku pozniej, ze dopiero teraz przepalila sie zarowka :-) co prawda tez lewa, ale generalnie dzialal jakies 3 x dluzej niz wszystkie poprzednio instalowane

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Wydaje mi sie, ze cos jest nie tak z pradem, bo lewa zarowka swiatel mijania przepala mi sie znacznie czesciej niz prawa. Oczywiscie uzywam nie najtanszych zarowek z Allegro, ale staram sie kupowac renomowane i drozsze zarowki takich producentow jak Osram NightBreaker, Phipils Blue. Statystyka (oparta na kilku zarowkach w ciagu 2 lat) jest taka, ze lewa zarowka przepala sie 2 x czesciej niz prawa, srednio co 3-4 miesiace.

 

Ktos wiec o co codzi? Czy ktos ma podobne doswiadczenia?

 

Te żarówki tak mają, o wiele mniejsza trwałość. Ale świecą jaśniej - coś za coś.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

moj niniejszy wpis zostal zainspirowany tym oto watkiem :arrow: viewtopic.php?f=26&p=1564045#p1564045 :mrgreen:

 

jakis czas temu w Bece przepalila sie zarowka mijania - tez z lewej strony... jako ze musialem wyjezdzac tego samego dnia, nie bylo czasu na poszukiwania normalnych zarowek, wiec kupilem to, co bylo dostepne w najblizszym sklepie samochodowym (akurat jest zupelnie obok)

 

kupilem jakies zarowki z logiem "GE parts" (ponoc "made in germany", w co szczerze watpie, uwzgledniajac ich cene :mrgreen: ), zobaczymy, ile wytrzymaja...

 

o dziwo, wymiana zarowek okazala sie dosc prosta, z lewej strony trzeba uwolnic i lekko przesunac akumulator, z prawej nie trzeba nic kombinowac :)

Link to comment
Share on other sites

sorry, ale dla mnie nieoryginalne xennony to straszna wies :roll: :evil::lol:

 

jak ktos montuje 8000k i slepi wszystko to sie nie dziwie...

nieoryginalne HIDy? tzn jakie?

 

u siebie w B4 mam fabrycznie montowane i nie ma spryskow ani samopoziomowania.. mam za to reczna regulacje wusokosci.. nadal wies?

 

HIDy to nie tylko lepsze swiatlo (np 6000k) ale i lepsza trwalosc zarowki a jak dobrze ustawisz to nikogo nie slepisz.

Link to comment
Share on other sites

nieoryginalne HIDy? tzn jakie?

takie, ktore zalozyl ktos inny niz fabryka :)

 

u siebie w B4 mam fabrycznie montowane i nie ma spryskow ani samopoziomowania...

gratuluje :D

 

przy lampach nie kombinuje i uzywam takich zarowek, jakie sa przewidziane przez producenta auta

Link to comment
Share on other sites

jeżeli są soczewki w reflektorach to już połowa sukcesu

ja załozyłem na oryginalnych przetwornicach Hellowskich i jest miód :D

 

tylko musi instalację zakładać fachowiec, a nie kupna z alledrogo i tandetne żarówki z przetwornicami które tylko rażą innych kierowców...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
kupilem jakies zarowki z logiem "GE parts" (ponoc "made in germany", w co szczerze watpie, uwzgledniajac ich cene :mrgreen: ), zobaczymy, ile wytrzymaja...

wytrzymaly dokladnie miesiac :o:evil:

 

najpierw zdechla lewa, a za kilka dni i prawa... :lol:

Link to comment
Share on other sites

jeżeli są soczewki w reflektorach to już połowa sukcesu

 

u mnie jest normalny reflektor bez soczewki i tez jest w min xenon...

 

 

dokładnie, tyle tylko że przy soczewce troszeczkę lepiej świeci :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ja mam elektrykę ok, bo sprawdzana kilka razy przy okazji innych wizyt. Problem jest ze szczelnością kloszy. Zawsze po myciu samochodu na myjni mam zaparowane klosze. Chyba że umyję je sam i będę ostrożnie to robił a nie lał wodę pod każdym możliwym kątem.

Po 2-7 dniach od umycia zaparowanie całkowicie ustępuje, ale przepalają się żarówki.

Kolega dał się namówić z taką samą tribecą na przewiercenie klosza i jest jeszcze gorzej, bo paruje jeszcze bardziej. Ale za to żarówki nie palą się.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...