ironmzes Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Pacjent: OBK 2,5 A/T 2000r. + LPG Objawy: spraw wygląda następująco. na D po dojechaniu np do skrzyżowania i zatrzymaniu się samochód nieraz gaśnie, nie trzyma stałych obrotów, raz zwiększy raz zmniejszy tak że zaczyna się cały telepać. Zauważyłem że mam sporo oleju przy świecach - wymienione. wymieniłem także świeczki. Niby trochę lepiej ale problem nie znikną całkowicie. Sprawa odbywa się zarówno na PB jak i na LPG. Check Engine się nie świeci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 A kiedy ostatnio były regulowane luzy zaworowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom_ice Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Sprawdż luzy zaworowe,a co do oleju na świecach wymień uszczelniacze -to te przy wejściu świec są w serwisie po 10 zł od sztuki,zamienników nie ma 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 co do luzów to nie mam bladego pojęcia kiedy były robione. uszczelniacze na świecach wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Luzy na 1000% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 ma ktoś może wartości luzów? na ciepłym czy na zimnym? wystarczy podnieść silnik z poduszek aby ustawić luzy czy trzeba wyjmować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Do sprawdzenia nie trzeba wyjmować silnika. Do regulacji trzeba już będzie silnik wyjąć. W silniku 2,5 DOHC bo zapewne taki u Ciebie siedzi, luzy są regulowane płytkami (dość niestandardowa średnica płytek). Płytki są pod wałkami rozrządu więc je również trzeba wyjąć. Najwygodniej taką operację robić przy silniku wyjętym. Zanim jednak zlecisz sprawdzanie faktycznych luzów, zleć sprawdzenie ciśnienia sprężania (najlepiej na zimno). Ten test na 100% potwierdzi bądź wykluczy problem z ewentualnym brakiem luzów zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 silnik mam sohc i luzy reg zapomoca srubek ciśnie sprawdzane około 14 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 na zaworach dolotowych - 0,20 mm na zaworach wylotowych - 0,25 mm i da się zrobić bez wyjmowania silnika a dodatkowo dobre jest wymienić uszczelki śrub mocujących pokrywę uszczelkę pokrywy i uszczelki uszczelniające pokrywa - kanał do świec a wykonuje się demontując wszelkie peryferia na lewym i prawym błotniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 silnik mam sohc i luzy reg zapomoca srubek A, to super. To po prostu sprawdź luzy nawet pomimo przyzwoitego ciśnienia. i da się zrobić bez wyjmowania silnika Przy SOHC oczywiście tak. Przy DOHC pewnie też. Pytanie co potrwa dłużej. Zgrabne wyjęcie silnika i WYGODNA praca przy płytkach czy też ginekologiczne wygibasy przy siedzącym w komorze silniku. Co kto lubi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 no to do roboty trza się zabrać... -- 2 gru 2010, o 00:42 -- A więc zawory wyregulowane, pokrywy uszczelnione, przewody zmienione więc .....W Polskę jedziemy drodzy Panowie, w Polskę jedziemy ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się