Jump to content

Niech mi to ktos w koncu sensownie pomoże rozkminić GT story


Bunch

Recommended Posts

jak w temacie, roznorodnosc modeli SI GT nieco mnie przytloczyla, wiem ze bylo kilka watkow ale w kazdym czegos mi brakuje... czy moglby ktos ogarniajacy temat opisac / podlinkowac sensownie material na ten temat...?

 

mysle o zakupie czegos stricte do upalania... ktora wersja nada sie najlepiej...? czy moze zadna i lepszy bedzie "zwykly" GT + swap gratow z NewAge Sti?

 

dla przykladu, czy to to ponizej to WRX STI RA czy tylko sticker-tuning ? :mrgreen: :mrgreen:

 

http://www.copart.co.uk/c2/homeSearch.h ... CH_RESULTS

Link to comment
Share on other sites

Bunch, tu masz opisane różne wersje :arrow: http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... ienGC8.htm

 

 

A ten link co wysłałeś to prawdziwy Type-RA w dodatku w wersji Limited. Tylko 1000 szt. 280 PS, 338 Nm

Tu masz zdjęcia takiego :arrow: http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... IMITED.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

kashmere, jemu chodzi po prostu o budę klasyka a nie stricte o GT, czyli jakie wersje klasyczne powstały.

Link to comment
Share on other sites

Na pewno nie STi - moze byc WRX Type-RA, o ile wystepowaly takie, ale nie pamietam.

 

Ten co go Bunch wrzucił to tak jak wyżej napisałem WRX Type-RA Limited.

 

STI RA też były, masz tam nawet zdjęcia - np. :arrow: http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... STi.htm#VI

Link to comment
Share on other sites

dla przykladu, czy to to ponizej to WRX STI RA czy tylko sticker-tuning ? :mrgreen: :mrgreen:

 

http://www.copart.co.uk/c2/homeSearch.h ... CH_RESULTS

 

Na pewno nie STi - moze byc WRX Type-RA, o ile wystepowaly takie, ale nie pamietam.

Na pewno byly WRX Type-R.

 

Pozdrawiam

 

Nigdy w życiu nie słyszałem o WRX Type R, czy Type RA, z moich informacji wynika że były jedynie WRX STI Type R(coupe) i WRX STI Type RA(sedan), było to dokładnie to samo, tylko w innej budzie. Wersje Type R i Type RA były wersjami odelżonymi itd ale nigdy nie występowały jako WRX Type R/RA. Generalnie z tymi wersjami to dużo namieszali angole tworząc jakieś swoje indywidualne wynalazki.

Tu są poszczególne specyfikacje:

JDM WRX: http://www.subaru-impreza.org/forum/tec ... specs.html

JDM STI: http://www.subaru-impreza.org/forum/tec ... specs.html

Type R/RA: http://www.iwoc.co.uk/jpstir.html

 

Poza tym w JP i tylko w JP klasyki występowały również w specyfikacjach SPEC: SPEC-A/B/C (nie mogę w tym momencie znaleźć linka :| ) Były też oczywiście wersje limitowane-Limited, o których tu mowa.

Link to comment
Share on other sites

oszalec mozna... :evil: 8)

 

skad wiesz ze to Limited? :oops:

 

Po kilka drobnych szczegółach. Np. Wnętrze - przednie niebieskie fotele, tylna kanapa czarna + niebieski kokpit.

 

Spoiler i kolor też się zgadzają z tym zdjęciem :arrow: http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... IMITED.jpg

 

Tylko felgi ma zmienione. No i grilla nie ma (bo mu odpadł :P a powinien być czarny znaczek).

Link to comment
Share on other sites

STI RA też były

 

No to akurat jest oczywiste :)

 

-- piątek, 26 lis 2010, 10:48 --

 

Nigdy w życiu nie słyszałem o WRX Type R, czy Type RA, z moich informacji wynika że były jedynie WRX STI Type R(coupe) i WRX STI Type RA(sedan), było to dokładnie to samo, tylko w innej budzie. Wersje Type R i Type RA były wersjami odelżonymi itd ale nigdy nie występowały jako WRX Type R/RA. Generalnie z tymi wersjami to dużo namieszali angole tworząc jakieś swoje indywidualne wynalazki.

 

Nie szkodzi - jeszcze uslyszysz :)

 

Byly WRX Type-R i dokladnie jako takie wystepuja - i wyglada na to, ze Type-RA takze.

Link to comment
Share on other sites

"mysle o zakupie czegos stricte do upalania... ktora wersja nada sie najlepiej...?"

 

Taki RA będzie chyba dobrym wyborem. Zresztą Premo może coś na ten temat powiedzieć bo ma takiego RA do upalania :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bunch, olej wszystkie Type R/Ra itp. Kup zwykłego GT'ka albo nawet wolnossaka i wrzuć mu graty z New Age. Gwarantuję że będzie lepszy do upalania. Miałem RA a teraz czasem jeźdzę GT'kiem z gratami STi i ten drugi jest dużo lepszy.

Link to comment
Share on other sites

Nie szkodzi - jeszcze uslyszysz :)

 

Byly WRX Type-R i dokladnie jako takie wystepuja - i wyglada na to, ze Type-RA takze.

 

AMI podeślij jakąś przykładową specyfikacje WRX Type R/RA bo wydaję mi się że WRX STI Type R/RA jest dokładnie tym samym, co WRX Type R/RA i różni się tu tylko i wyłącznie nazewnictwo w zależności od rynku...

 

Poza tym specyfikacja stricte JP Subaru trochę różni się od tych EU bo mój WRX jest importem z JP i ma dokładnie taki sam napęd, jak STI v.4, a nie taki jak WRX EU, czego mozna byłoby się spodziewać...

Link to comment
Share on other sites

tak jak mowi Mati. Buda Klasyka i graty z NewAge'a.

 

biorąc pod uwage dostepnosc blach to najlpiej wypada buda sedana.

 

Ja też myślę że takie rozwiązanie będzie najlepsze, nie tylko pod względem osiągów i możliwości ale też bezawaryjności bo nie ma się co oszukiwać ale Type R/RA to już wiekowe samochody i nikt nimi "po bułki" nie jeździł...

Link to comment
Share on other sites

AMI podeślij jakąś przykładową specyfikacje WRX Type R/RA bo wydaję mi się że WRX STI Type R/RA jest dokładnie tym samym, co WRX Type R/RA i różni się tu tylko i wyłącznie nazewnictwo w zależności od rynku...

 

Wiele bebechow jest podobna/taka sama, ale sa roznice - np. dccd, abs, natrysk wody na intercooler i inne duperele jeszcze pewnie.

 

Ale nawet taki WRX to juz jest samochod na baze pod rajdowke w sumie.

 

-- piątek, 26 lis 2010, 12:41 --

 

a nie taki jak WRX EU,

 

A to byly jakies WRX w tamtych latach w wersji EU? :)

 

-- piątek, 26 lis 2010, 12:43 --

 

Generalnie teraz, gdy mozna bez wiekszego problemu kupic niedrogo dosc new age STI RHD, albo jakies porozbitkowe ze zdrowymi bebechami i jednoczesnie niedrogo faktycznie kupic wolnossaca impreze - gdybym mial budowac samochod do upalania, to tez chyba bym sie przychylal do koncepcji Matiego.

Link to comment
Share on other sites

a nie taki jak WRX EU,

 

A to byly jakies WRX w tamtych latach w wersji EU? :)

 

Z tego co widzę to niby tak. Ale nie wiem czy się przypadkiem od GTków nie różniły jedynie kolorami, felgami i wnętrzem.

 

Np.

Impreza WRX Plus na rynek włoski 1999 rok - http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... X-Plus.htm

Impreza GT WRX na rynek szwoajcarski 1999 rok - http://drischnie.homeip.net/www.subaru- ... WRX-GT.htm

Impreza WRX na rynek francuski oklejone w "555" 1997 r (blue metallic) a 1998 r (czarny) - wersja limitowana z numerami.

 

-- 26 lis 2010, o 14:32 --

 

A pomuki będą :?: :P :wink:

Link to comment
Share on other sites

skad i po co to wszystko wiecie 8) :lol:

 

Bo tak jak napisałeś zboczeni jesteśmy. :P

A tak na serio to dla mnie akurat klasyki są najpiękniejsze i w ogóle naj... Dlatego się trochę nimi interesuję :wink:

 

THX za pomuka :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Byly WRX type-RA (i tylko RA) w wersjach B,C,D,E,F,G. Mowie tu o wersjach japonskich bo tylko sie na takich znam (i na US spec)

Nie bede fotografowac calego catalogu anie wymieniac barw nadwozia, ale tu jest pogladowe zdjecie.

To zdrowe auta pod rajdowki i moj kumpel wlasnie taka sklada w Japonii. Jakis pomuk dla Jadzi?

 

 

catalog01.jpg

 

 

A co do auta do upalania to STI 02-05. Nowsze sie sypia a starsze sie jeszcze bardziej sypia.

Ja przerobilem 3 STI i kazdy byl upalany, ale kazdy mial budowany silnik. WRX new age sie rozsypywaly, na koniec wyladowalem w gc8 z mieszanymi gratami z nowszych aut i od miesiaca wytzrmuje wszystko. Tez dam pogladowe zdjecie z czasu budowy pod koniec :)

 

sti01.th.jpgsti02.th.jpg

sti03.th.jpgsti04.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...