Cannondale1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Hej, Czy ktos ma ochote przeczytac artykul o Impreze, zanim opublikuje go na stronie glownej WP? Moze bedziecie mieli jakies sugestie, ktore bede mogl wyslac do autora tekstu w celu poprawki. Poki co emisje ustawilem na 18.45, takze jest jeszcze troche czasu. Jesli jednak uznacie, ze jest to napisane "po ch..." to w ogole wywale to z dzisiejszego wydania http://moto.wp.pl/kat,121,title,Subaru-Impreza-WRX-STi-Niebieska-legenda,wid,12882684,wiadomosc.html pozdr. Kabron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Skąd komentarze pod artykułem, skoro jeszcze nie opublikowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannondale1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Bo musi byc gdzies osadzony. W tym przypadku w moto.wp.pl. Oznacza to, ze nie dostaje go na twarz 6,5 miliona Uzytkownikow tylko pare osob, ktora z palca (a nie ze strony glownej WP) wchodza do serwisu. To naturalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 aaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Powstały odmiany: typ GCA (4-drzwiowy sedan), GCB (kombi) oraz GCF (2-drzwiowy sedan). Tutaj chciałem zwrócić uwagę, bo chyba jest błąd w tych oznaczeniach, niech się inni wypowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannondale1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Publikacje przestawilem na 19.00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Powstały odmiany: typ GCA (4-drzwiowy sedan), GCB (kombi) oraz GCF (2-drzwiowy sedan). Tutaj chciałem zwrócić uwagę, bo chyba jest błąd w tych oznaczeniach, niech się inni wypowiedzą Zgadza się z PL wikipedią. Czy ze stanem faktycznym to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Powstały odmiany: typ GCA (4-drzwiowy sedan), GCB (kombi) oraz GCF (2-drzwiowy sedan). Tutaj chciałem zwrócić uwagę, bo chyba jest błąd w tych oznaczeniach, niech się inni wypowiedzą Z tego co ja się orientuję to powinno być: Powstały odmiany: typ GC (4-drzwiowy sedan), GF (kombi) oraz GCF (2-drzwiowy sedan). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 a mi się wydaje że za dużo szczegółów jak dla przeciętnego czytelnika. Kogo obchodzi że kombi to akurat GF a sedan GC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 mzy, Na szybko znalezione: tu: http://www.rs25.com/forums/f106/t57195-gc-gf-gm.html i tu: http://www.rs25.com/forums/f106/t33028- ... e-faq.html GC - sedan GM (GCF?) - coupe GF - kombi O ile wiem, to GT/WRX miało najpierw niski, a potem średni spojler na klapie (MY98) a nie potężny jak napisałeś. Wielkie loty miały STi, Type R, itd. Przy okazji - komentarze pod niegotowym artykułem to przez kogo pisane - kolegów z WP? Widać, że "fachoffffcy" . Jeśli możesz, to spytaj, czy jechali kiedyś jakimkolwiek Subaru Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannondale1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Jak za duzo szczegolow to luz. Wazne, zeby nie bylo bykow merytorycznych, bo mnie 3miasto na pasie kijami przegoni )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Nie wiem czy na dole trzeciej strony nie trzeba by poprawić info o wiskozach, które są w WRX. W STI to chyba płytki/suretracki, aczkolwiek nie jestem pewien... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cannondale1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Dobra. To juz niuans. Odpalam o 19.00. Bedzie uroczo, bo zawsze najweselsze komentarze pekluja VW maniacy i beemowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 "Wersja WRX na samym początku produkcji otrzymała jednostkę napędową z poprzedniej generacji o mocy 218 KM. Dopiero po liftingu, w 2003 roku pod maską znalazło się 225 koni mechanicznych, które powiększono przez zmianę w ECU. Wygląd auta jednak pozostawiał wiele do życzenia." Odważne stwierdzenie, chociaż prywatnie się z nim zgadzam to jednak blobeye ma wielu zwolenników i trzeba przyznać - jest najbardziej "mocarnym" i charakterystycznym wcieleniem Imprezy ... Ma swój niepowtarzalny charakter, a "mieć charakter" wyklucza się z "pozostawiać wiele do życzenia" ;-) "W 2006 roku Subaru ponownie zabrało się za modernizację Imprezy. Przód był już znacznie ciekawiej i dynamiczniej zaprojektowany, a wersje po tym roku nazwano "hawk-eye", czyli "oko jastrzębia". Zmiany wyglądu nie sprowadziły się wyłącznie do przodu. Nowy był także cały tył Imprezy. Jednak największą zmianą było zamontowanie w komorze silnika jednostki napędowej znanej z rynku amerykańskiego, czyli 2,5 litra z turbodoładowaniem o mocach 227 KM w wersji WRX oraz 300 KM w wersji WRX STi. " Hawkeye w STI miał 280 KM, a nie 300 KM ... 300 weszło dopiero od Lanosa, w 2008 roku. Poza tym - za to sobie ręki nie dam uciąć - ale WRX MY06-07 przynajmniej na papierze miał okrągłe 230 KM ... "WRX STi okazało się jednak jeszcze lepsze! Od słabszej wersji WRX różni się teraz bardziej niż kiedykolwiek. Posiada częściowo aluminiowe zawieszenie, układ dolotowy zapożyczony z Legacy GT oraz liczne elektroniczne systemy dbające o trakcję, takie jak: Vehicle Dynamics Control (VDC), Subaru Intelligent-Drive (SI-Drive), Driver's Controlled Centre Differential (DCCD). Dostępne jest w dwóch wersjach nadwoziowych - sedan oraz hatchback. " VDC i SI-Drive OK, ale DCCD było dostępne już w blobeye'u, więc można byłoby o tym wspomnieć dużo wyżej. A tak w ogóle to się tego nie da czytać! WP nie jest do czytania ... na tekścik 400 pikselków szerokości, foncik 12px, a wszędzie reklamy ... beznadziejny portal :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 auto ma też 3 dyferencjały: przedni tzw. wolny oraz centralny i tylny - obydwa z wbudowanym sprzęgłem wiskotycznym Nie "wolny" a "otwarty" :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 ale DCCD było dostępne już w blobeye'u, więc można byłoby o tym wspomnieć dużo wyżej. :x Blobeye był już w 94 roku :shock: ? Zapomniałeś o RA już wtedy miała DCCD. Co do treści 22b miało 280 koni bo takie juz japonskie prawo, przynajmniej oficjalnie. Kłutnie o ilość 22b to już legenda więc lepiej napisac że było ponad 400 sztuk :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 A tak w ogóle to się tego nie da czytać! WP nie jest do czytania ... na tekścik 400 pikselków szerokości, foncik 12px, a wszędzie reklamy ... beznadziejny portal :x Faktycznie, najbardziej wkurzają pływające po ekranie reklamowe okienka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Premo, moja wypowiedź była bez tego ludka :!: To nadurzycie :!: Zatem '94 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 W Japonii także powstawały limitowane wersje, takie jak WRX STi Type-R, czy uznawana za topowe osiągnięcie firmy, STi 22B, powstała w liczbie jedynie 401 sztuk, z silnikiem 2,2-litra o mocy szacowanej na ponad 380 KM oraz dwudrzwiowym nadwoziem! To prawdziwy kolekcjonerski okaz pierwszej generacji i platformy GC. STi 22B powstało w liczbie 400 sztuk. Fakt, że numeracja skończyła się na 401 wziął się z tego, iż pominięto 13-tkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Co strona to inaczej piszą. "13" było albo nie było, zrobili w sumie 401, 400 albo 399, trzy numery "0" zrobili itp. Premo to chyba dobrze podsumował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 A mnie się artykuł podoba. Bardzo fajne też jest zakończenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 mrowa, czy ktoś napisał, że się nie podoba :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 mrowa, czy ktoś napisał, że się nie podoba :?: :?: Nie ja tylko mówię, że mnie się podoba. Bez żadnych podtekstów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 W 2006 roku Subaru ponownie zabrało się za modernizację Imprezy. Przód był już znacznie ciekawiej i dynamiczniej zaprojektowany, a wersje po tym roku nazwano "hawk-eye", czyli "oko jastrzębia". Zmiany wyglądu nie sprowadziły się wyłącznie do przodu. Nowy był także cały tył Imprezy. Jednak największą zmianą było zamontowanie w komorze silnika jednostki napędowej znanej z rynku amerykańskiego, czyli 2,5 litra z turbodoładowaniem o mocach 227 KM w wersji WRX oraz 300 KM w wersji WRX STi. Również ta generacja nie ustrzegła się wielu wersji specjalnych. Powstały między innymi: Solberg Edition, RB320 (ku pamięci zmarłego Richarda Burnsa) o większej mocy 320 KM, czy polski akcent w postaci 310 konnej wersji SPRT (Subaru Poland Rally Team), która powstała przy współpracy z Leszkiem Kuzajem. Jak już napisano wcześniej - nie 300KM a 280KM, no i w rocznikach 2006> nie było wersji Solberg Edition, tylko SPRT. Solberg Edition był zrobiony na bazie modelu 2004, czyli blobeye/dropeye. Tyle ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 artykuł jak artykuł, ale komentarze są zajefajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się