Jump to content

doswiadczenia z uzytkowania 2001 WRX


ks
 Share

Recommended Posts

Czesc,

Od poczatku roku jezdze 2001 WRX.

 

kilka uwag co na pewno nalezy poprawic moim zdaniem (purysci pewnie sie nie zgodza z kilkoma):

 

1. fotele maja tendencje do skrzypienia, slyszalem ze podobnie jest w STI

2. rozwiazanie z ortalionowa torebka na klucze w bagazniku (na rzepy do podlogi bagaznika) to totalna klapa. klucze po prostu halasuja na nierownosciach co irytuje.

3. ta kierownica... - za duza!

4. przydalby sie jakis uchwyt do zamykania klapy bagaznika

5. polepszenie jakosci plastiku w srodku - ok, ok to nie ma byc pluszowy mis ale jakosc materialu deski rozdzielczej jest do kitu

 

Zamianiam teraz na nowego STI i licze ze troche bedzie lepiej. szczegolnie licze tu na 6-biegowa skrzynie i ustawienie zawieszenia. ...Chodziaz z drugiej strony mam zamontowane kompletne zawieszenie KW wiec jestem przygotowany na podobny efekt. Bardziej chodzi mi tutaj o geometrie. Silnik tez, ale obecnego wrx mam troche podrasowanego wiec pewnie szoku nie bedzie.

 

I pytanie: dlaczego w Europie nie bedzie instalowany regulator "tarmac-gravel-ice" kiedy w japonii bedzie?! To jest rewelacja - przerzuca sily napedu z 50:50 do 35:65! Zupelnie zmienia prowadzenie i nie trzeba sie uciekac do tzw. "scandi flick" zeby Scoobiemu wybic z glowy lekka podsterownosc!

Link to comment
Share on other sites

- KW: zawieszenie regulowane

- prodrive: regulowane reflektory (hella)

- sebring: pelny wydech

- sparco: fotel kierowcy

- tuning chipa (c.+20%)

- blow-off

- rozporka omp

- quick-shift

- wkaznik turbo

 

czarny na srebrnych.

Link to comment
Share on other sites

W nowym STI zmieniono koło kierownicy na mniejsze ( i według mnie ładniejsze - tak więc jeden problem masz z głowy :D

Co do jakości plastików też PODOBNO ma się poprawić

Co do reszty to nic mi nie wiadomo :P

No i mam jedno pytanie ile dasz za tego STI ??

Link to comment
Share on other sites

Masz maszynkę nieprzeciętna z tego WTX-a :shock: a co teraz bedziesz miał....hmmm to każdy wie 8) a mam pytanko czy planujesz jakieś przeróbki w STI? i mam do ciebie pytanie: co stało sie w Imprezie po tuningu chipa ze spalaniem, spadło, wzrosło, bez zmian.

 

Pzdr.

Link to comment
Share on other sites

ze spalaniem - no wiec ona nigdy nie palila jak polo diesel... przy szybkiej jezdzie poza miastem spalanie spokojnie 15-20l. normalnie to pewnie 12+. ale nigdy to nie bylo priorytetem - np. w sti na litrze przejedziesz...6km - czyli kazde 600m to "setka w gardlo". za ile bym ja sprzedal? nie na forum o tym -

Link to comment
Share on other sites

A na ile Subaru daje gwarancję? Na rok? Jesli tak, to najlepiej pojeździć nim ten rok bez przeróbek a na wiosnę 2004 pobawić sie w APS....ale to nie moje auto.

APS w opcji bardziej zaawansowanej to przecież....ok.330 KM, to jest dopiero potwór !!! Warto żyć dla takich rzeczy.

Link to comment
Share on other sites

nie wiem czy to moja imprezka - w kazdym ja nie robilem tych zdjec (???) - ale wyglada jak moja...

 

jesli chodzi o gwarancje to subaru daje 3 lata. tak wiec raczej "nie warto" czekac - przy profesjonalnym tuningu i braku wariactwa nie powinno byc problemow.

 

Widze na forum sporo chlopakow "z wypiekami na twarzy" - a ja wlasnie na przekor, powiem wam ze do wariactwa zaliczam wszelkiego typu "drop-clutch", odcinanie zaplonu na pierwszych biegach, dawanie ognia na zimnym silniku czy wreszcie dlugotrwala jazda na maxa - to po prostu nie jest sztuka!

 

Owszem, jesli chodzi o APS to oni rzeczywiscie wycinaja niezle klocki. Na przyklad mozna sobie wsadzic kit z wieksza sprezarka np. SR40 i twoja subarka bedzie wycinala ponad 400bhp, a jak ci malo to wsadzasz SR50, rozwiercasz do 2.2l i masz 500bhp...

 

Mysle jednak ze optymalnie z STI mozna wykrecic ~350bhp a potem to juz nie ma sensu go tak meczyc... w koncu ja nie szukam samochodu do ruszania spod swiatel - chodzi mi o mocny i elastyczny motor tak zeby w jezdzie 60-140km/h na kretej drodze mozna sie tym pobawic - strzelanie sprzeglem i zamykanie szafy mnie nie interesuje... :)

Link to comment
Share on other sites

(...)

Widze na forum sporo chlopakow "z wypiekami na twarzy" - a ja wlasnie na przekor, powiem wam ze do wariactwa zaliczam wszelkiego typu "drop-clutch", odcinanie zaplonu na pierwszych biegach, dawanie ognia na zimnym silniku czy wreszcie dlugotrwala jazda na maxa - to po prostu nie jest sztuka!

 

Owszem, jesli chodzi o APS to oni rzeczywiscie wycinaja niezle klocki. Na przyklad mozna sobie wsadzic kit z wieksza sprezarka np. SR40 i twoja subarka bedzie wycinala ponad 400bhp, a jak ci malo to wsadzasz SR50, rozwiercasz do 2.2l i masz 500bhp...

 

Mysle jednak ze optymalnie z STI mozna wykrecic ~350bhp a potem to juz nie ma sensu go tak meczyc... w koncu ja nie szukam samochodu do ruszania spod swiatel - chodzi mi o mocny i elastyczny motor tak zeby w jezdzie 60-140km/h na kretej drodze mozna sie tym pobawic - strzelanie sprzeglem i zamykanie szafy mnie nie interesuje... :)

 

 

Mimo swojego wieku nie uważam się za chłopaka który "z wypiekami na twarzy" w myślach tuninguje nowe Subaru.( teraz będę sie powtarzał ) Zaraz po zdaniu prawka dostać samochód który ma ponad 200 KM ?? , 300 ?? - uratują tylko drzewa z gumy i rozsądek.

 

Pozdrawiam

Wojtek

Link to comment
Share on other sites

Jaka ta mlodziez rozsadna :D !

 

Ja tam przy samochodzie powyzej 170km wole nie bawic sie w tuning, bo nigdyy do konca nie wiadomo, co z tego wyjdzie. I tak Foresterem XT sie wieszosc samochodow robi na swiatlach (nie mowiac juz o zakretach, tam w ogole nie ma "konkurencji" :D ) Mialem pare razy okazje zasiasc za sterami STi i odczuc, co oznaczaja te 265km (a w rzeczywistosci wiecej) i powiem tylko, ze jak sie nie chce jezdzic w wysciagach czy rajdach to to wystarczy zeby se poszalec! Apropos poszalec - ja propaguje szalenie tylko na zamknietym placu wzglednie torze wyscigowym (tak jak na SJSie w Kielcach). Wiekszosc uczestnikow SJSu jest mojego zdania. Mnie to osobiscie wkurza, jak widze jakichs gzdylow w ich podtuningowanych samochodach narazajacych siebie i innych na smierc jezdzac po publicznych drogach. Na prawde lepiej pojechac na tor!

 

 

Pozdrawiam i sorry za off-topic,

Thanatos

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Jaka ta mlodziez rozsadna :D !

 

Thanatos, tyle samo sensu ma stwierdzenie - JAKI TEN PUNK JEST ŁYSY :D .

Coś takiego jak- rozsądna młodzież- nie istnieje.

Poczekaj jak ON dostanie to auto ( 200 - 300 KM ) .

Czy jest na sali jakiś lekarz ??????..........nic to, mamy ks.-a.

 

LEGENDA:

 

Thanatos - mój najlepszy kolego, odkąd mi "wsadził" Dodga RAM-a :D:D

PUNK - włos się jeży

Rozsądna młodzież - nie znam :(

 

siwy

 

ps. a tak naprawdę to mu zazdroszczę, w jego wieku to ja dostałem od ojca ( ale przeżyłem )

Link to comment
Share on other sites

Waldemar - troche zaufania!! Ja znam WIELU ROZSADNYCH mlodych.

Wiele osob, mlodych osob ma "pod maska" swojego mobila troche mocy, a nie wdaje sie w szalenstwa na drogach publicznych.

Ja tam nie narzekam na brak mocy i na swiatlach kilka "mocnych" sie zdziwilo, ale wiem ze jest wielu mocniejszych wiec nie staram sie za wszelka cene (czyt. glupota) udowodnic wyzszosc na drodze.

 

Co do torow... Than - ile kosztuje taka przyjemnosc? Widzisz - mnie np. nie stac, zeby tam pojechac chociaz bardzo bym chcial. Wiec poradz mi gdzie mam szkolic sie jak nie na drodze - to straszne, ale mniej straszne jak wyganianie z placow (zamknietych dla ruchu) ludzi, ktorzy chca w, jakby nie bylo, bezpiecznym miejscu sprawdzic swoje mozliwosci (informuje, ze nie pisze tutaj o "baczkach" i takich tam - mam na mysli np. 40m okrag i pokonywanie go z jak najwieksza predkoscia).

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie nie kazdy ma dostep do torow wyscigowych i dlatego musi sie wyzywac na ulicy oczywiscie jezeli naraza tylko swoje zycie to niech robi co chce ale jesli naraza osoby postronne to jest to godne potepienia a co do tych mlodych kierowcow to mozna sie przejechac bo czesto takie osoby ok 40 sa bardziej narwane od mlodych (ale to czasami :wink: )

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...