Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

  • Replies 10.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Ależ to ma rajdowy klimat...  I wgl niezła krakowska kolekcja rzadkich Toyot     

Posted Images

Od starej owszem, ale podobnie jest z polo, które jest większe od golfa 1... :wink:

 

bmw:

4,38 x 1,8 -> 1

vs

4,52 x 1,82 -> 3

 

4,615 x 1,82 -> M3 i M3 coupe

 

:wink:

Link to post
Share on other sites

Tak jest przeciez ze wszystkimi samochodami, wezcie sobie np STI z 1998roku i STI z 2010 sedana, :)

 

1M jest małe i koniec kropka, Bemka jedynka to najmniejsza z Bemek.

Link to post
Share on other sites
Mini jest obecnie najmniejsza z Beemek.

Ale Mini to nie model BMW a osobna Marka. Tak samo jakby powiedziec, ze najmniejszym z Audi jest VW Polo :shock:

Link to post
Share on other sites
A1 to jest Polo.

No tak, A Polo to jest Fabia, tak samo Audi A4 to Passat a Passat to Superb, wiec po co przepłacac? Nie lubie takiego gadadania :lol:

Link to post
Share on other sites
No tak, A Polo to jest Fabia, tak samo Audi A4 to Passat a Passat to Superb, wiec po co przepłacac? Nie lubie takiego gadadania

Dokladnie, jak wjedziesz na kanal albo podniesiesz maske to roznic jest bardzo malo. Duzo ludzi jednak lubi placic za znaczek.

Akurat Mini nie ma bezposredniego odpowiednika wsrod modeli ze znaczkiem BMW, ale nie zmienia to faktu ze jest to projekt i produkt BMW.

Link to post
Share on other sites
No tak, A Polo to jest Fabia, tak samo Audi A4 to Passat a Passat to Superb, wiec po co przepłacac? Nie lubie takiego gadadania

Dokladnie, jak wjedziesz na kanal albo podniesiesz maske to roznic jest bardzo malo. Duzo ludzi jednak lubi placic za znaczek.

Akurat Mini nie ma bezposredniego odpowiednika wsrod modeli ze znaczkiem BMW, ale nie zmienia to faktu ze jest to projekt i produkt BMW.

Jest projektem BMW ale to wcale nie znaczy, że jest najmniejszym modelem BMW. Zresztą uwazam, że to takie głupie łapanie się za słowka, BMW 1 jest małe, jesli uwazasz inaczej to co w takim razie powiesz o nowej trójce, piątce czy siódemce? 1M jest wielkosci Focusa RS, który jest typowym Hatchem, wiec kształtami mozna ją porównywac z tymi samochodami.

Link to post
Share on other sites

Kuba

wszystkie te auta się spasły ostatnimi czasy, nafaszerowane są bajerami i elektroniką jak kasza skwarkami, czasy golfiny 1 GTi się skończyły i auta z motorami o mocach 200kM i wadze 1t już nie wrócą :|

Link to post
Share on other sites
tak samo Audi A4 to Passat a Passat to Superb, wiec po co przepłacac? Nie lubie takiego gadadania

 

kiedys tak bylo , ale juz nie jest wiec prosze mi A4 z passatem nie mieszac :wink: ( to dwie calkowicie inne plyty )

Link to post
Share on other sites
Kuba

wszystkie te auta się spasły ostatnimi czasy, nafaszerowane są bajerami i elektroniką jak kasza skwarkami, czasy golfiny 1 GTi się skończyły i auta z motorami o mocach 200kM i wadze 1t już nie wrócą :|

 

Ciele to z nowego STi jest ... Oddajcie nam GD ! :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Kuba

wszystkie te auta się spasły ostatnimi czasy, nafaszerowane są bajerami i elektroniką jak kasza skwarkami, czasy golfiny 1 GTi się skończyły i auta z motorami o mocach 200kM i wadze 1t już nie wrócą :|

 

Ciele to z nowego STi jest ... Oddajcie nam GD ! :mrgreen:

Vasquez

Wyciągasz tylną kanapę po całości, zapas, podnośnik, radio, demontujesz tapicerę drzwi, wywalasz szyby i wstawiasz pleksi, aluminiowa maska, lekkie fotele, a najlepiej tylko kierowcy :twisted: i robi się lekki jak piórko... :mrgreen::mrgreen: :wink:

Link to post
Share on other sites
wstawiasz pleksi

:shock: jesli chcesz zostac pociety na kawalki przy pierszym lepszym dzwonie, to czemu nie...

 

A auta moze sie i spasly, ale male sa tez na swiecie. I to BMW to male nie jest. Male to jest, jak zostalo wspomniane, Mini.

 

Poza tym najfajniejsze i najlepsze HotHatche to beda jezdzic w przyszlym sezonie w WRC :mrgreen:

 

Mi Hot Hatch nadal kojarzy sie z malym zwinnym autkiem, ktore jest hatchem, bo w tym rozmiarze sie innych nie robi :P

A BMW, to po piersze nie jest hatch, bo nie jest maly :P I lepiej, zeby sie gdzies nie popsulo, bo z taka masa i z takimi oponami, to moze byc ciezko przepchnac na pobocze to "male" auto :P

 

Np. taki Fiat 5 Abarth Assetto Corse - 1.nie-ASO - 200KM, 300Nm i masa ponizej 1000kg. I jest czym poszalec a nie 1.6tonowy czolg w postaci bi em dabjiu.

Albo Mini Cooper S - 170KM, 220Nm, masa 1200.

A co bedzie jak wywalimi kanape, boczki na carbonowe, szyby na poliweglanowe, i jeszcze jakas lekka maske i karbonowe fotele kubelkowe? :wink:

Link to post
Share on other sites
Focus to teraz jest ciezka krowa a nie hot hatch.

 

 

no nie wiem czy 1380 kg z wyposażeniem , to taka ciężka krowa , wśród współczesnych aut :roll:

Link to post
Share on other sites
wstawiasz pleksi

:shock: jesli chcesz zostac pociety na kawalki przy pierszym lepszym dzwonie, to czemu nie...

 

A BMW, to po piersze nie jest hatch, bo nie jest maly :P I lepiej, zeby sie gdzies nie popsulo, bo z taka masa i z takimi oponami, to moze byc ciezko przepchnac na pobocze to "male" auto :P

 

A co bedzie jak wywalimi kanape, boczki na carbonowe, szyby na poliweglanowe, i jeszcze jakas lekka maske i karbonowe fotele kubelkowe? :wink:

Oj, nie bierz tego tak dosłownie :wink:

Poza tym już powiedziano w tym wątku, że to bmw to nie jest hatch pod żadnym względem, jest po prostu dość :mrgreen: małe i pieruńsko mocne (znaczy hot)... :wink: , a że wątki rozwijają się wielowątkowo :twisted: , to dyskusja znalazła się i tutaj...

Link to post
Share on other sites
Focus to teraz jest ciezka krowa a nie hot hatch.

 

no nie wiem czy 1380 kg z wyposażeniem , to taka ciężka krowa , wśród współczesnych aut :roll:

Mialem na mysli nowy model, ktory wazy ~1470kg. To juz nawet WRX z napedem AWD jest lzejszy.

Link to post
Share on other sites
Focus to teraz jest ciezka krowa a nie hot hatch.

 

no nie wiem czy 1380 kg z wyposażeniem , to taka ciężka krowa , wśród współczesnych aut :roll:

Mialem na mysli nowy model, ktory wazy ~1470kg. To juz nawet WRX z napedem AWD jest lzejszy.

 

Kuba jakieś bzdury piszesz, mam nowego RS-a , i mam przed sobą dowód rej. W dowód rej. wpisywane są dane z wyciągu homologacji . Jak byk wpisane jest w pozycje G w dowodzie 1392 kg ,mam zrobić zdjęcie ?

RS- waży 1380 kg, mój jest cięższy troche bo ma dodatkowe wyposażenie :roll:

Link to post
Share on other sites

Wiecie co, z jednej strony narzekamy, że np. nawigacja w subarynach jest do dupy, bo każdy chce mieć spaśne auto z wypasami, wodotryskami i zbiorowym onanizmem zachwytu, a z drugiej strony gadamy jakie to te współczesne auta są ciężkie, jakie krowy, słonie i mastodonty.

Nie da się. Zwyczajnie. Albo mamy golasa do driftu, albo mimo wszystko cywilne auto z dobrym wyposażeniem, które jeszcze potrafi pokazać pazura...

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...