Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

No tak, A Polo to jest Fabia, tak samo Audi A4 to Passat a Passat to Superb, wiec po co przepłacac? Nie lubie takiego gadadania

Dokladnie, jak wjedziesz na kanal albo podniesiesz maske to roznic jest bardzo malo. Duzo ludzi jednak lubi placic za znaczek.

Akurat Mini nie ma bezposredniego odpowiednika wsrod modeli ze znaczkiem BMW, ale nie zmienia to faktu ze jest to projekt i produkt BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, A Polo to jest Fabia, tak samo Audi A4 to Passat a Passat to Superb, wiec po co przepłacac? Nie lubie takiego gadadania

Dokladnie, jak wjedziesz na kanal albo podniesiesz maske to roznic jest bardzo malo. Duzo ludzi jednak lubi placic za znaczek.

Akurat Mini nie ma bezposredniego odpowiednika wsrod modeli ze znaczkiem BMW, ale nie zmienia to faktu ze jest to projekt i produkt BMW.

Jest projektem BMW ale to wcale nie znaczy, że jest najmniejszym modelem BMW. Zresztą uwazam, że to takie głupie łapanie się za słowka, BMW 1 jest małe, jesli uwazasz inaczej to co w takim razie powiesz o nowej trójce, piątce czy siódemce? 1M jest wielkosci Focusa RS, który jest typowym Hatchem, wiec kształtami mozna ją porównywac z tymi samochodami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo Audi A4 to Passat a Passat to Superb, wiec po co przepłacac? Nie lubie takiego gadadania

 

kiedys tak bylo , ale juz nie jest wiec prosze mi A4 z passatem nie mieszac :wink: ( to dwie calkowicie inne plyty )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba

wszystkie te auta się spasły ostatnimi czasy, nafaszerowane są bajerami i elektroniką jak kasza skwarkami, czasy golfiny 1 GTi się skończyły i auta z motorami o mocach 200kM i wadze 1t już nie wrócą :|

 

Ciele to z nowego STi jest ... Oddajcie nam GD ! :mrgreen:

Vasquez

Wyciągasz tylną kanapę po całości, zapas, podnośnik, radio, demontujesz tapicerę drzwi, wywalasz szyby i wstawiasz pleksi, aluminiowa maska, lekkie fotele, a najlepiej tylko kierowcy :twisted: i robi się lekki jak piórko... :mrgreen::mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawiasz pleksi

:shock: jesli chcesz zostac pociety na kawalki przy pierszym lepszym dzwonie, to czemu nie...

 

A auta moze sie i spasly, ale male sa tez na swiecie. I to BMW to male nie jest. Male to jest, jak zostalo wspomniane, Mini.

 

Poza tym najfajniejsze i najlepsze HotHatche to beda jezdzic w przyszlym sezonie w WRC :mrgreen:

 

Mi Hot Hatch nadal kojarzy sie z malym zwinnym autkiem, ktore jest hatchem, bo w tym rozmiarze sie innych nie robi :P

A BMW, to po piersze nie jest hatch, bo nie jest maly :P I lepiej, zeby sie gdzies nie popsulo, bo z taka masa i z takimi oponami, to moze byc ciezko przepchnac na pobocze to "male" auto :P

 

Np. taki Fiat 5 Abarth Assetto Corse - 1.nie-ASO - 200KM, 300Nm i masa ponizej 1000kg. I jest czym poszalec a nie 1.6tonowy czolg w postaci bi em dabjiu.

Albo Mini Cooper S - 170KM, 220Nm, masa 1200.

A co bedzie jak wywalimi kanape, boczki na carbonowe, szyby na poliweglanowe, i jeszcze jakas lekka maske i karbonowe fotele kubelkowe? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Focus to teraz jest ciezka krowa a nie hot hatch.

 

 

no nie wiem czy 1380 kg z wyposażeniem , to taka ciężka krowa , wśród współczesnych aut :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawiasz pleksi

:shock: jesli chcesz zostac pociety na kawalki przy pierszym lepszym dzwonie, to czemu nie...

 

A BMW, to po piersze nie jest hatch, bo nie jest maly :P I lepiej, zeby sie gdzies nie popsulo, bo z taka masa i z takimi oponami, to moze byc ciezko przepchnac na pobocze to "male" auto :P

 

A co bedzie jak wywalimi kanape, boczki na carbonowe, szyby na poliweglanowe, i jeszcze jakas lekka maske i karbonowe fotele kubelkowe? :wink:

Oj, nie bierz tego tak dosłownie :wink:

Poza tym już powiedziano w tym wątku, że to bmw to nie jest hatch pod żadnym względem, jest po prostu dość :mrgreen: małe i pieruńsko mocne (znaczy hot)... :wink: , a że wątki rozwijają się wielowątkowo :twisted: , to dyskusja znalazła się i tutaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Focus to teraz jest ciezka krowa a nie hot hatch.

 

no nie wiem czy 1380 kg z wyposażeniem , to taka ciężka krowa , wśród współczesnych aut :roll:

Mialem na mysli nowy model, ktory wazy ~1470kg. To juz nawet WRX z napedem AWD jest lzejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Focus to teraz jest ciezka krowa a nie hot hatch.

 

no nie wiem czy 1380 kg z wyposażeniem , to taka ciężka krowa , wśród współczesnych aut :roll:

Mialem na mysli nowy model, ktory wazy ~1470kg. To juz nawet WRX z napedem AWD jest lzejszy.

 

Kuba jakieś bzdury piszesz, mam nowego RS-a , i mam przed sobą dowód rej. W dowód rej. wpisywane są dane z wyciągu homologacji . Jak byk wpisane jest w pozycje G w dowodzie 1392 kg ,mam zrobić zdjęcie ?

RS- waży 1380 kg, mój jest cięższy troche bo ma dodatkowe wyposażenie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, z jednej strony narzekamy, że np. nawigacja w subarynach jest do dupy, bo każdy chce mieć spaśne auto z wypasami, wodotryskami i zbiorowym onanizmem zachwytu, a z drugiej strony gadamy jakie to te współczesne auta są ciężkie, jakie krowy, słonie i mastodonty.

Nie da się. Zwyczajnie. Albo mamy golasa do driftu, albo mimo wszystko cywilne auto z dobrym wyposażeniem, które jeszcze potrafi pokazać pazura...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...