Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

To tak w ramach ciekawestki na niektórych rynkach ze względu na CO2 nowe STI ma cenę ktora w PL oscylowala by w okolicach 300 K.Paranoja, za to M3 jest duzo tańsze ze względu na mniejsza emisję dzięki czemu wpadło w moj radar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd takie dokładne info? Super news, Passata R ojcu nie zrobili to może na Golfa go przekonam :P

Jestem blisko zwiazany z VW.

Skąd takie dokładne info? Super news, Passata R ojcu nie zrobili to może na Golfa go przekonam :P

Byl Pasek R36 :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez Pyzo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Rzucam tylko jako ciekawostkę.

Dziś podano że nowe M4 pokonało ring w 7:52 to 13 sek szybciej niz poprzednie M3 coupe.

Cupra R zrobiła to w 7:57 co w tym świetle jest jeszcze bardziej imponujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzucam tylko jako ciekawostkę.

Dziś podano że nowe M4 pokonało ring w 7:52 to 13 sek szybciej niz poprzednie M3 coupe.

Cupra R zrobiła to w 7:57 co w tym świetle jest jeszcze bardziej imponujące.

Jeszcze bardziej imponujące jest to, że Renault niedługo podaje oficjalny czas Megane trophy, nieoficjalnie mówi się, że ma być 7.54 albo i mniej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie do końca rozumiem porównywanie Subaru do Golfa czy Megany. Nie rozumiem nawet porównania Megany do Golfa. Te auta są zbudowane do zupełnie różnych rzeczy.

 

Chcesz się bawić samochodem nie patrząc na czasy okrążeń kupujesz Subaru. Chcesz pocisk na tor do robienia czasów bierzesz Megane. Chcesz mieć samochód do jazdy z rodziną na codzień kupujesz Golfa. Porównywanie tych samochodów jest trochę moim zdaniem chybione.

 

Podobnie jak wszelkie przyrównywanie STi do S3 czy Golfa R czy innych wynalazków typu M3, RS4 itd.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem z Renault będzie taki że będzie to auto hardcorowe podczas gdy Cupra to nadal bardzo cywilizowane auto.

Nie do końca takie cywilizowane jeśli nie miało klimy i jedyną opcją są 19 calowe koła które mieszczą hamulce 370 mm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby coś ocenić trzaba to z czyms porównać mimo że grupa docelowych odbiorców lub koncepcja jest zupełnie inna.

Niby tak, tylko dobrze byłoby żeby takie porównanie miało sens. Inaczej można porównać wszystko ze wszystkim.

 

Poza tym takie porównanie może dać bardzo błędny obraz samochodu. Ktoś kupi powiedzmy Golfa R bo w testach gazetowych wypadł lepiej a potem sie okazuje że jednak nie o to chodziło kupującemu. Sam się tak wrobiłem w mocne FWD bo miało dawać frajdę i odjechać na torze wszystko. Pewnie też takie było ale to dla mnie było zupełnie nie to czego szukałem. Kupiłem w końcu mocne 4x4 które nie jest ani najszybsze ani nie nadaje się tak dobrze w trasę ale za to na torze banan z gęby mi nie schodzi.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się kupić samochodu biorąc pod uwagę tylko rezultaty testów w gazecie.

Każdym samochodem trzeba się przejechać żeby wiedzieć czy to jest dokładnie to czego szukam lub żeby wyznaczyć punkt odniesienia do którego chcesz dążyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ciężko się przejechać nowym STi bokiem na jazdach próbnych. Tak samo jak ciężko się było przejechać Megane RS przed zakupem jak nikt jej na testówce nawet w Polsce akurat nie miał.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba jechać bokiem żeby sie dowiedziec czy to jest to czego szukasz czy nie.

Oczywiście nie wszystkie auta sa latwo dostępne ale dla chcącego nic trudnego , choć nie powiem wybrałeś dość egzotyczną opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem że chciałem samochód do upalania i nauki jazdy który dawałby mi frajdę pojmowaną na mój pokrętny sposób. Do tego jazda testowa po mieście niestety się nie nadaje. Dopiero jak zabrałem samochód na tor to się okazało że to zupełnie nie to co chcialem/spodziewałem się. Niby miał być torowy wymiatacz a okazał się samochodem nie dającym mi zupełnie frajdy. Co z tego że był szybki jak to nie było to.

 

Dodam że o jeździe samochodem wiedziałem tylko tyle co mnie na kursie prawa jazdy nauczyli i co się objeździłem prywatnymi samochodami po krajowych drogach. Dzisiaj do tematu podchodziłbym inaczej, napewno nie opierając się na gazetowych opiniach.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matros tak jak juz gdzieś napisałem samochód da ci tyle frajdy na ile pozwalają twoje umiejętności. Latac bokiem da się absolutnie wszystkim ale jeżeli kierowca tego wymusić nie umie to samochód sam z siebie tego nie zrobi ( poza sytuacjami gdzie kierowca zrobil to nieświadomie )

Wracając do Meganki to kiedyś jako jedno z pierwszych aut miałem małe FWD o oszałamiające mocy 50 KM bez zawieszenia hamulców itd itp. I latalem nim bokami po podkrakowskich wioskach co nie mniara i banan nie schodził mi z twarzy więc nie wieże że 250 kone auto ze szpera zbudowane po to żeby dawac frajdę jej nie dawało a bardziej skłaniam się do tego ze kierowca nie byl w stanie go wykorzystać ( nie unizajac nic twoim umiejętnością )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że umiejętności był brak to napewno. Jednak jak umiejętności zaczęły przychodzić samochód mnie zaczął męczyć. Tak jak piszesz dało się go "zmusić" żeby leciał bokiem ale właśnie o to zmuszanie mi chodziło. To trochę jak z seksem z moją żoną. Mogę ją do niego zmusić ale wtedy to żadna zabawa ;)

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jest dużo bardzo dobrych samochodów ale nie do każdego modelu czy marki ma się miete i nie w każdym czuje się to coś. To trochę tak jak z kobietami jest pelno pięknych ale tylko niektóre maja to coś przy bliższym spotkaniu aczkolwiek zgadzam się że jeżeli mowa o ciezkim upalaniu to mocne FWD nie jest pierwszym wyborem nie mniej jednak wszystko zależy od budżetu tego czy to ma być jedyne auto , drugie nowe czy używane itp.itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...