Jump to content

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Recommended Posts

Nie wiem jak wersja po lifcie ale CTR w trybie comfort jest bardziej cywilizowany od i30N przed liftem :D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

I30N też ma z tyłu wielowahaczowe ;) i 3 tryby ustawień twardości zawieszenia, a czy jest bardziej ucywilizowaną wersją? Myślę, że to zupełnie inne auto. Civic jest dla mnie zbyt ekstrawagancki (czyli, po prostu jego wygląd zupełnie mi nie odpowiada ;)), no i I30N ma automat. Właściwie to czekałem na pojawienie się liftingu z automatem. Prawdę mówiąc wygląd auta i jakiej jest marki był dla mnie czynnikiem najmniej ważnym (w końcu jeżdżę Foresterem ;)). W zakresie dostępnego mi budżetu zawsze wolałem wybrać mocnego Fiata od ładnego i prestiżowego Mercedesa "golasa" i ze słabym silnikiem. Najważniejsze, że póki co, jest jeszcze w czym wybierać. Każdy może znaleźć dla siebie fajny samochód o różnych parametrach. Boję się, że wkrótce te z mocniejszymi silnikami nie będą dostępne, albo z powodu nowych przepisów mogą mocno zdrożeć ...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, piotruś napisał:

Boję się, że wkrótce te z mocniejszymi silnikami nie będą dostępne, albo z powodu nowych przepisów mogą mocno zdrożeć ...

też mi się tak wydaje. Obstawiam, ze wszystkie mocne wersje danych modeli beda trzymac cene. Jak foka rs, megane rs, type r, o  rs, amg czy M juz nie wspominając :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foka rs już trzyma cenę 

No trzyma i ja nie wiem dlaczego. Jeździłem Foką i byłem rozczarowany. Wszyscy tak chwalili to auto a mnie zupełnie nie przypadło do gustu. Na zewnątrz fajnie a w środku lipa lipa i jeszcze raz lipa oraz twardość zawieszenia nawet w trybie komfort dla mnie nie do zaakceptowania. Jedyne co było fajne to dźwięk w RS
Inaczej było z A45 AMG. Zawieszenie prowadzenie wyposażenie rewelacja. Jedynie dźwięk według mnie za bardzo stłumiony. Nad tym powinni w AMG popracować.
Oczywiście to tylko moje subiektywne odczucia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kolejne wykastrowane dzięki UE auto w którym trzeba wydech zmienić aby brzmiało jak trzeba.

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Neutrino33 napisał:

A to tak, ale to często zasługa kierowcy ^_^

Teraz to zazwyczaj zasługa przycisku z napisem Drift ;)

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Kukson napisał:

Teraz to zazwyczaj zasługa przycisku z napisem Drift ;)

Jeśli tak, to w takim razie jest to równoznaczne z sytuacją, kiedy o czyichś niesamowitych skillach jako kochanka opowiada gumowa lala. :OO:

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Miał ktos z Was doświadczenia jazdy Abarthem 595 Competizione? 

Mam wersję 165KM. 
Autko jako drugie bajka . Dodatkowo kupiłem kabrio . Tyle pytań o auto jak się gdzieś podjedzie nie miałem nigdy i zawsze wzbudza sympatię ;) 

Na drodze jak gokart . Zawieszenie u mnie ani twarde ani miękie 
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Odnoszę się tutaj do porównania ctr do I30n. Jeździłem tymi autami po Torze. 

Honda jest bardziej wyścigowa. Prowokuje do delkatnego i komfortowego stylu jazdy (nie znaczy wolnego) Zatem jakiekolwiek uślizgi nie są mile widziane (ani przyjemne) Trzeba trzymać odpowiednią linię jazdy. Jest też  wyraźnie mocniejsza. 

I 30n ma serce rajdowca. Łatwo tutaj o nadster, który daje dużo przyjemności. Lubi jak się nim nieco "rzuca". Ma też świetną szpere z przodu, która działa lepiej od tej w Hondzie. No i  klasyczny ręczny więc lepiej się nadaje do prób superoesowych. 

Na zawody w Kielcach wybrałbym Hyundaia. Bezapelacyjnie. Honda na Poznań lub Silesię. 

 

Lub na autostradę:)

 

Na suchej nawierzchni na Torze, na tej samej oponie, w serii, wynik będzie taki :

1. Honda

2.Focus

3.Gr Yaris 

4. I30N

Trzy pierwsze auta będą w jednej sekundzie

Na mokrej lub luźnej nawierzchni  :

1.Gr Yaris

2.Focus 

3. I 30N

4. Honda 

 

Tak to widzę :)

Edited by marcinwrxsti
  • Like 8
  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Godzinę temu, dirkdiggler napisał:

Golf r wagon 320KM 420Nm.

Nietanie ale wygląda na kompetentne:)

 

 

VW-Golf-R-Wagon-10.jpeg

 

 

Szkoda ze taka kiszka w środku. :( 

 

VII wyglądało super i w środku było całkiem, całkiem. VIII jest słabe z zewnątrz jak i w środku. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, chojny napisał:

 

 

Szkoda ze taka kiszka w środku. :( 

 

VII wyglądało super i w środku było całkiem, całkiem. VIII jest słabe z zewnątrz jak i w środku. 

 

Fakt, golf 8 prezentuje się bardzo słabo. Powinien wyglądać jak ioniq5. 

 

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, chojny napisał:

 

 

Szkoda ze taka kiszka w środku. :( 

 

VII wyglądało super i w środku było całkiem, całkiem. VIII jest słabe z zewnątrz jak i w środku. 

To prawda ani tu ani tu mnie nie lezy a auto kompetentne 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...