Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

  • Replies 10.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Ależ to ma rajdowy klimat...  I wgl niezła krakowska kolekcja rzadkich Toyot     

Posted Images

2 godziny temu, WRC fan napisał:

Golf R idzie jak A45S, kosmos.

 

 

Super....tylko żeby nie by tak brzydki ( o przód mi chodzi, reszta jest ok)

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Korton napisał:

Super....tylko żeby nie by tak brzydki ( o przód mi chodzi, reszta jest ok)

no i ciekawy jeste mczy vw nie zrobil  numeru  i nie podstawił auta o ciut lepszych parametrach. W świat pójdzie że jest mega szybki a potem nikt tego nie sprawdzi. Doświadzczenie w temacie mają spore

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, WRC fan napisał:

Golf R idzie jak A45S, kosmos.

 

 

What ? :o

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, turdziGT napisał:

Poczcina Golfina pozamiatała 

 

 

 

 

Najdroższy to i najszybszy

Link to post
Share on other sites

Podobny do Legacy GT sprzed 15 lat.
Żeby jeszcze dali jakiś porządny automat zamiast CVT, ale to pewnie i tak bez znaczenia dla nas w UE.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

Będąc realistą...
Główne problemy nowego STI:

  • normy spalin - obstawiam, że będzie bardzo blisko ich przekroczenia lub nawet przekroczy - jeśli drugi scenariusz to w EU nie będzie sprzedawane, czyli zostaną rynki JP i US
  • moc na poziomie A45 czy RS3 8p wywinduje jego cenę do podobnego poziomu, a klientów nie będzie tylu chętnych (choćby z powodu modelu finansowania).
  • to już nie jest legenda starych rajdówek. Subaru musiałoby mocno forsować nowy model już teraz na OESach aby robił się szum medialny

Jeśli ma mieć jakiekolwiek szanse na rynku to musi kosztować na poziomie GR Yarisa. Patrząc po cenach STI FE nie zanosi się na to.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, Elvisiak napisał:

Będąc realistą...
Główne problemy nowego STI:

  • normy spalin - obstawiam, że będzie bardzo blisko ich przekroczenia lub nawet przekroczy - jeśli drugi scenariusz to w EU nie będzie sprzedawane, czyli zostaną rynki JP i US
  • moc na poziomie A45 czy RS3 8p wywinduje jego cenę do podobnego poziomu, a klientów nie będzie tylu chętnych (choćby z powodu modelu finansowania).
  • to już nie jest legenda starych rajdówek. Subaru musiałoby mocno forsować nowy model już teraz na OESach aby robił się szum medialny

Jeśli ma mieć jakiekolwiek szanse na rynku to musi kosztować na poziomie GR Yarisa. Patrząc po cenach STI FE nie zanosi się na to.

 

 

Impreza jest już za dużym samochodem na zabawkę, zwyczajnie się jej rozrosło i roztyło, wiec nie ma podejścia do GRa, na trasy rajdowe też się średnio nadaje. Obecne STi jest wielkości M3, C-klasy, Alfy Giulia. 

 

Brakuje modelu o rozmiar mniejszego ale czy jest sens posiadania czegoś takiego w ofercie? 

 

 

 

 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
12 minut temu, chojny napisał:

 

 

Impreza jest już za dużym samochodem na zabawkę, zwyczajnie się jej rozrosło i roztyło, wiec nie ma podejścia do GRa, na trasy rajdowe też się średnio nadaje. Obecne STi jest wielkości M3, C-klasy, Alfy Giulia. 

 

Brakuje modelu o rozmiar mniejszego ale czy jest sens posiadania czegoś takiego w ofercie? 

 

 

 

 

Czy jest sens a GR? :D 

Link to post
Share on other sites

Powinni zrobić Justy Sti na bazie GRa ale z boxerem.

 

Tak wiem, że nierealne. Bo to by chyba musiał być trzycylindrowy boxer ułożony poprzecznie :):):)

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 21.03.2021 o 23:28, WRC fan napisał:

i30N ?

 

Tak! I30N Performance 8DCT :D

Nie mogę się doczekać na odbiór jak przed laty na Forestera ;)

 

  • Like 5
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Ciekaw jestem jak ten automat będzie się sprawował bo z manualem było bardzo dobrze.

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Kukson napisał:

Ciekaw jestem jak ten automat będzie się sprawował bo z manualem było bardzo dobrze.

 

to jest chyba ta sama skrzynka co w stingerze, więc powinno być dobrze

Link to post
Share on other sites
7 minut temu, kubanow napisał:

 

to jest chyba ta sama skrzynka co w stingerze, więc powinno być dobrze

 

Nie, to jest zupełnie nowa / inna skrzynia!

Stinger ma "klasyczną" hidrokinetyczną AT-8, natomiast i30N (oraz np. nowe Sorento), ma "mokrą" dwusprzegłową DCT-8

Edited by eddie_gt4
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
W dniu 23.03.2021 o 19:32, piotruś napisał:

 

Tak! I30N Performance 8DCT :D

Nie mogę się doczekać na odbiór jak przed laty na Forestera ;)

 

odebrane? ;) 

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, FilipeK napisał:

odebrane? ;) 

 

Niestety, jeszcze nie. Auto już w PL w jakimś "magazynie centralnym" a z dostarczeniem do salonu czekają aż odbiorą homologację na ten model. Procedura jest przeprowadzana w DE a tam wszystko pozamykane z powodu Covid-19 ... Podobno na przełomie kwiecień/maj ma być. 

Link to post
Share on other sites

Coś nie mają szczęścia te Hyundaie. Podobnie było z przedlifotwym i30N jak wchodził na rynek, mojemu znajomemu przesuwali odbiór chyba ze trzy razy, aż się na nich wypiął i skończyło się na Cuprze.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...