Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Korton napisał:

Super....tylko żeby nie by tak brzydki ( o przód mi chodzi, reszta jest ok)

no i ciekawy jeste mczy vw nie zrobil  numeru  i nie podstawił auta o ciut lepszych parametrach. W świat pójdzie że jest mega szybki a potem nikt tego nie sprawdzi. Doświadzczenie w temacie mają spore

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc realistą...
Główne problemy nowego STI:

  • normy spalin - obstawiam, że będzie bardzo blisko ich przekroczenia lub nawet przekroczy - jeśli drugi scenariusz to w EU nie będzie sprzedawane, czyli zostaną rynki JP i US
  • moc na poziomie A45 czy RS3 8p wywinduje jego cenę do podobnego poziomu, a klientów nie będzie tylu chętnych (choćby z powodu modelu finansowania).
  • to już nie jest legenda starych rajdówek. Subaru musiałoby mocno forsować nowy model już teraz na OESach aby robił się szum medialny

Jeśli ma mieć jakiekolwiek szanse na rynku to musi kosztować na poziomie GR Yarisa. Patrząc po cenach STI FE nie zanosi się na to.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Elvisiak napisał:

Będąc realistą...
Główne problemy nowego STI:

  • normy spalin - obstawiam, że będzie bardzo blisko ich przekroczenia lub nawet przekroczy - jeśli drugi scenariusz to w EU nie będzie sprzedawane, czyli zostaną rynki JP i US
  • moc na poziomie A45 czy RS3 8p wywinduje jego cenę do podobnego poziomu, a klientów nie będzie tylu chętnych (choćby z powodu modelu finansowania).
  • to już nie jest legenda starych rajdówek. Subaru musiałoby mocno forsować nowy model już teraz na OESach aby robił się szum medialny

Jeśli ma mieć jakiekolwiek szanse na rynku to musi kosztować na poziomie GR Yarisa. Patrząc po cenach STI FE nie zanosi się na to.

 

 

Impreza jest już za dużym samochodem na zabawkę, zwyczajnie się jej rozrosło i roztyło, wiec nie ma podejścia do GRa, na trasy rajdowe też się średnio nadaje. Obecne STi jest wielkości M3, C-klasy, Alfy Giulia. 

 

Brakuje modelu o rozmiar mniejszego ale czy jest sens posiadania czegoś takiego w ofercie? 

 

 

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, chojny napisał:

 

 

Impreza jest już za dużym samochodem na zabawkę, zwyczajnie się jej rozrosło i roztyło, wiec nie ma podejścia do GRa, na trasy rajdowe też się średnio nadaje. Obecne STi jest wielkości M3, C-klasy, Alfy Giulia. 

 

Brakuje modelu o rozmiar mniejszego ale czy jest sens posiadania czegoś takiego w ofercie? 

 

 

 

 

Czy jest sens a GR? :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kubanow napisał:

 

to jest chyba ta sama skrzynka co w stingerze, więc powinno być dobrze

 

Nie, to jest zupełnie nowa / inna skrzynia!

Stinger ma "klasyczną" hidrokinetyczną AT-8, natomiast i30N (oraz np. nowe Sorento), ma "mokrą" dwusprzegłową DCT-8

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
9 godzin temu, FilipeK napisał:

odebrane? ;) 

 

Niestety, jeszcze nie. Auto już w PL w jakimś "magazynie centralnym" a z dostarczeniem do salonu czekają aż odbiorą homologację na ten model. Procedura jest przeprowadzana w DE a tam wszystko pozamykane z powodu Covid-19 ... Podobno na przełomie kwiecień/maj ma być. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...