Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

5 minut temu, miki84 napisał:

Cezary Gutowski pewnie by się z tym niezgodził :D

Strasznie mi z tego powodu wszystko jedno :)

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Ależ to ma rajdowy klimat...  I wgl niezła krakowska kolekcja rzadkich Toyot     

Posted Images

22 godziny temu, carfit napisał:

można z 3 cylindrówki wydobyć dzwięk ? wydawało by się nie realne...... a jednak :o 

 

ten wydech jest sztos absolutny! 

Link to post
Share on other sites
W dniu 5.01.2021 o 07:02, GRAF napisał:

GR Yaris to nie żaden hot-hatch tylko zabawka do zapier.... po dziurawych wiejskich/górskich śliskich drogach (wiem że to nie zabardzo legalne ale ... raz sie żyje) tam nie ma żadnej konkurencji i też jest to jedyne miejsce gdzie można sobie pojezdzić bo nie ma tam patroli w BMW ani fotoradarów. Samo auto jak dla mnie powinno mieć mniejsze kola max 16cali jak kiedys Impreza GT bo to jedynie do niej można go porownywać. Te wszystkie inne porównania co civica czy megane golfa itd moim zdaniem sa nie na miejscu bo te auta działaja odpowiednio dobrze w zupełnie innych warunkach.

 

  • Like 6
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
56 minut temu, FilipeK napisał:

 

 

 

 

 

Zawsze mnie zastanawia co to za ustawienia kamer jest, że nawet na pierwszym biegu wrażenie jest jakby gnał 200km/h. 

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 6.01.2021 o 13:55, tamer9 napisał:

wszystko fajnie, tylko czemu wstawili tam 3 cylindry???

nie mogli wstawić normalnego silnika 4 cylindrowego?

Turbospreżarka lepiej dziala z 3 cylindrami i nie musi byc twinscroll, gdzieś o tym czytałem ze gazy spalinowe nie nakładaja sie jak to ma miejsce w R4. Masa silnika też jest mniejsza, tańszy w serwisowaniu, krótszy=wiecej miejsca na skrzynie a i podczas jazdy nie czułem żadnej wady tego R3, ale jak w kazdym japońskim aucie tego typu remap i wydech sa konieczne.
 

 

Edited by GRAF
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, chojny napisał:

Nie do konca pamietam w jaki sposob Herba mogl co kolwiek wygrac tym autem. Jedynie co zapadlo w pamieci ze to auto sie notorycznie psulo :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
7 godzin temu, Subaru Impreza STI napisał:

Genialny rodzimy materiał o GR Yaris.

 

pierwszy raz trafilem na ten kanal na yt, mega ciekawie przedstawione

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ale ten maly  Merc to przeciąg.....

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, turdziGT napisał:

I kombi :)

jest CLA SB :) 

Link to post
Share on other sites

Wiem ale troche male dla mnie poza tym nie do konca leza mnie linie CLA. Zdecydowanie bardziej podoba mnie sie HB.

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Kukson napisał:

Giulia QV to byłoby fajne auto jakby dali 4x4.

Q to jest fajne auto. Ale to fun car, w którym masz mieć frajdę z jazdy, tak jak dotychczasowe M2, M3/M4.

Brak dodatkowych 80-100kg na przedniej osi i cofnięty silnik dają przyjemniejsze prowadzenie na suchym, ale tego testy na ćwiartkę nie pokażą :)

 

Ale fakt, mogli by dać Q4 jako opcje, gdyby ktoś chciał Q jako jedyne daily. Sam bym wtedy wziął zamiast Veloce.

 

Jakiś czas temu jeździliśmy po suchym, ale dość brudnym i nierównym torze na zmianę dłubniętą i wybebeszoną Imprezą GT i dobrze zrobionym e30 318is. Na podobnych oponach.

W kwestii frajdy z prowadzenia, reakcji na ruch kierownicą, braku płużenia, kontroli auta gazem to była przeeeepaść na korzyść ISa. Czasy też robił lepsze.

Przy bezpośredniej przesiadce w Imprezie było strasznie czuć te kilogramy wiszące przed przednią osią, które miały wielką ochotę wyjechać na zewnątrz zakrętu i to było po prostu nieprzyjemne.

Chyba Harris też kiedyś porównywał M2 i RS3, wnioski były podobne. M2 znacznie fajniejsze na suchym, RS3 dużo bardziej uniwersalne. Co kto woli.

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Dla mnie porownywanie M2 do reszty HH jest kompletnie bez sensu. To auto tak na dobra sprawe nie ma bezposrednie konkurencji i blizej mu do Alpine czy Caymana nie do HH.

Link to post
Share on other sites

jeden z pierwszych normalnych testów i20N, szkoda tylko że po niemiecku i bez normalnych subtytrów... jakoś o tym aucie cicho, wszyscy mówią tylko o Yarisie - a szkoda, bo nowa N'ka wydaje się być ciekawym HH bez "pierdyliona" koni

 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...