Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.01.2021 o 07:02, GRAF napisał:

GR Yaris to nie żaden hot-hatch tylko zabawka do zapier.... po dziurawych wiejskich/górskich śliskich drogach (wiem że to nie zabardzo legalne ale ... raz sie żyje) tam nie ma żadnej konkurencji i też jest to jedyne miejsce gdzie można sobie pojezdzić bo nie ma tam patroli w BMW ani fotoradarów. Samo auto jak dla mnie powinno mieć mniejsze kola max 16cali jak kiedys Impreza GT bo to jedynie do niej można go porownywać. Te wszystkie inne porównania co civica czy megane golfa itd moim zdaniem sa nie na miejscu bo te auta działaja odpowiednio dobrze w zupełnie innych warunkach.

 

  • Super! 6
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2021 o 13:55, tamer9 napisał:

wszystko fajnie, tylko czemu wstawili tam 3 cylindry???

nie mogli wstawić normalnego silnika 4 cylindrowego?

Turbospreżarka lepiej dziala z 3 cylindrami i nie musi byc twinscroll, gdzieś o tym czytałem ze gazy spalinowe nie nakładaja sie jak to ma miejsce w R4. Masa silnika też jest mniejsza, tańszy w serwisowaniu, krótszy=wiecej miejsca na skrzynie a i podczas jazdy nie czułem żadnej wady tego R3, ale jak w kazdym japońskim aucie tego typu remap i wydech sa konieczne.
 

 

Edytowane przez GRAF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, chojny napisał:

Dam dychę! :D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, chojny napisał:

Nie do konca pamietam w jaki sposob Herba mogl co kolwiek wygrac tym autem. Jedynie co zapadlo w pamieci ze to auto sie notorycznie psulo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
16 godzin temu, Kukson napisał:

Giulia QV to byłoby fajne auto jakby dali 4x4.

Q to jest fajne auto. Ale to fun car, w którym masz mieć frajdę z jazdy, tak jak dotychczasowe M2, M3/M4.

Brak dodatkowych 80-100kg na przedniej osi i cofnięty silnik dają przyjemniejsze prowadzenie na suchym, ale tego testy na ćwiartkę nie pokażą :)

 

Ale fakt, mogli by dać Q4 jako opcje, gdyby ktoś chciał Q jako jedyne daily. Sam bym wtedy wziął zamiast Veloce.

 

Jakiś czas temu jeździliśmy po suchym, ale dość brudnym i nierównym torze na zmianę dłubniętą i wybebeszoną Imprezą GT i dobrze zrobionym e30 318is. Na podobnych oponach.

W kwestii frajdy z prowadzenia, reakcji na ruch kierownicą, braku płużenia, kontroli auta gazem to była przeeeepaść na korzyść ISa. Czasy też robił lepsze.

Przy bezpośredniej przesiadce w Imprezie było strasznie czuć te kilogramy wiszące przed przednią osią, które miały wielką ochotę wyjechać na zewnątrz zakrętu i to było po prostu nieprzyjemne.

Chyba Harris też kiedyś porównywał M2 i RS3, wnioski były podobne. M2 znacznie fajniejsze na suchym, RS3 dużo bardziej uniwersalne. Co kto woli.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie porownywanie M2 do reszty HH jest kompletnie bez sensu. To auto tak na dobra sprawe nie ma bezposrednie konkurencji i blizej mu do Alpine czy Caymana nie do HH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden z pierwszych normalnych testów i20N, szkoda tylko że po niemiecku i bez normalnych subtytrów... jakoś o tym aucie cicho, wszyscy mówią tylko o Yarisie - a szkoda, bo nowa N'ka wydaje się być ciekawym HH bez "pierdyliona" koni

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...