Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, chojny napisał:

 

 

Niby ma szurać bokiem, poczekamy zobaczymy. 

Na pewno daje więcej możliwości niz A35 wiec jest to krok do przodu ale A45 wygląda na bardziej Happy kiedy driftuje

 

 

 

 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, FilipeK napisał:


 

the gutsy GR Yaris is our Hot Hatch of the Year. It harks back to an era when rallying ruled the world and spawned superb road cars. Two decades on, that template is still just as relevant.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

Jak na haldexa to chyba daje radę 

 

Gdzie tu dawanie rady? Coś się w tym świecie pozmieniało, że uślizganie tyłu przy żadnych prędkościach może uchodzić za dawanie rady?

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadna atrakcja ten drift mode. Sztuczne i poglebione ruchy na filmie kierownica zeby wywolac efekt wow ktorego nie ma.To auto moze jest ciut szybsze na prostej od STI ale jezdnie i trakcyjnie to sa dwa swiaty roznicy jakosciowej na korzysc Plejad ktorej to niemiecki nastolatek po studiach ktory dostal Golfa od tatusia nie pojmie za grosz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Lisek napisał:

Zadna atrakcja ten drift mode. Sztuczne i poglebione ruchy na filmie kierownica zeby wywolac efekt wow ktorego nie ma.To auto moze jest ciut szybsze na prostej od STI ale jezdnie i trakcyjnie to sa dwa swiaty roznicy jakosciowej na korzysc Plejad ktorej to niemiecki nastolatek po studiach ktory dostal Golfa od tatusia nie pojmie za grosz...

Jestem pewny, że ten Golf objedzie ostatnie seryjne sti na każdym torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, viggen napisał:

Jestem pewny, że ten Golf objedzie ostatnie seryjne sti na każdym torze.

Mialem na mysli dzialanie napedu a nie czasy na torze ktore sa absolutnie bez znaczenia. Golf jest lzejszy i ma 20KM wiecej i pewnie osiagnie lepszy czas ale co z tego...

O wiele bardziej niz tez urwane ulamki sekund interesuje mnie jak dziala naped i czy mnie nie oszukuje raz rozlaczajac raz dolaczacajac  ,jaka daje pewnosc prowadzenia... DCCD jak jest bajecznym rozwiazaniem jak na dzisiejsze czasy idacej w coraz to bardziej jalowosc motoryzacji...

Edytowane przez Lisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.12.2020 o 23:17, Adi napisał:

 

Gdzie tu dawanie rady? Coś się w tym świecie pozmieniało, że uślizganie tyłu przy żadnych prędkościach może uchodzić za dawanie rady?

No wiesz w poprzedniej generacji nawet to nie było możliwe więc jest jakiś progres. Na mokrym się tym juz fajne polata a jak potrzeba czegoś więcej to trzeba kupić inne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GR Yaris to nie żaden hot-hatch tylko zabawka do zapier.... po dziurawych wiejskich/górskich śliskich drogach (wiem że to nie zabardzo legalne ale ... raz sie żyje) tam nie ma żadnej konkurencji i też jest to jedyne miejsce gdzie można sobie pojezdzić bo nie ma tam patroli w BMW ani fotoradarów. Samo auto jak dla mnie powinno mieć mniejsze kola max 16cali jak kiedys Impreza GT bo to jedynie do niej można go porownywać. Te wszystkie inne porównania co civica czy megane golfa itd moim zdaniem sa nie na miejscu bo te auta działaja odpowiednio dobrze w zupełnie innych warunkach.

Uniwersalnym autem do wszystkiego w mojej ocenie jest RS4 co nie znaczy że jest we wszystkim najlepsze a poprostu jest we wszystkim bardzo dobre.

ps: żałuje że nie oferuja u nas wersji RC z malym hamulcem, 17 i bez radia i ekranu. W japoni takie coś kosztuje ok 120k jak przeliczalem.

ps: tu macie rzetelny test :mrgreen:

 

Edytowane przez GRAF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, GRAF napisał:

Samo auto jak dla mnie powinno mieć mniejsze kola max 16cali jak kiedys Impreza GT bo to jedynie do niej można go porownywać.

 

 

Najbardziej porównywalna wydaje się być GC8 Impreza TypeR. 3 drzwi, zbliżona masa, moc i napędy. 

 

GT to jednak dupowóz jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, FilipeK napisał:

 

Bardzo ładny ale jednak mam inne plany :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej perspektywy, tak jak Graf słusznie napisał, liczy się żeby auto dawało radę na polskich bocznych drogach typu góry czy Warmia i Mazury.

W mieście każde auto o mocy +- 250KM i więcej jest w gruncie rzeczy bez sensu, bo 99% czasu stoisz albo jedziesz 50-70 km/h. A dociśnięcie gazu na dłużej niż 2-3 sekundy to kryminał.

Na autostradzie raczej nie przekraczam 160km/h najczęściej na tempomacie i nie bardzo widzę frajdę z możliwości przyspieszania i zwalniania na prostej.

Na tor mam inne auto.

Zatem jedynie na jakiś pustych, bocznych, krętych drogach można poczuć trochę frajdy i uzyskać cokolwiek z tego co szybkie cywilne auto oferuje, zachowując zdrowy rozsądek.

 

A w Polsce takie drogi są najczęściej niezbyt kręte, za to dość mocno wyboiste.

Różne Szybkie Subaru sprawdzały mi się na nich cudownie, dzięki odpowiedniemu zawieszeniu z dość długim skokiem i rozsądnym rozmiarom kół.

Zaryzykowałbym wręcz stwierdzenie, że Legacy GT'2010 na seryjnym Bilsteinie i 225/45/18 to zawieszeniowo najlepsze auto kiedykolwiek stworzone na takie drogi.

Nawet jadąc ok 130km/h w zasadzie nie było takiego mostka, dobicia czy wybicia w zakręcie, żeby auto tego kulturalnie nie wybrało i zachowało pełną stabilność.

No ale to oczywiście trudno opisać, jak się tego nie poczuje, podobnie jak przesiadkę w rajdach z Bilsteina na takiego np. Ohlinsa czy Reigera.

 

Jak jeżdżę nowszymi szybkimi autami, to one są ewidentnie stworzone na inne, znacznie równiejsze drogi. Są coraz bardziej "wyścigowe", a mniej "rajdowe".

Felgi za wielkie, opony za niskie, prześwit za mały, zawias ma za krótki skok i zestrojenie jak na tor, a nie na drogę. A jak jeszcze producent wrzuci runflaty, to się robi serio niefajnie.

Np. do Giulii nie mam żadnych uwag.... na serpentynach w Alpach. Jest tam cudowna.

Ale warmińsko-mazurskie wyboje, dolnośląskie rajdowe "klasyki" czy inne drogi trzeciej kategorii to nie jej bajka, mimo niby "aktywnego" zawieszenia.

 

Za to ten Yaris wydaje się właśnie taki bardziej rajdowy i chyba to jedyne takie auto na rynku.

Mi się ta koncepcja podoba :)

  • Lajk 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...