Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

Zastanawia mnie jedna rzecz - BMW przez wiele lat trzymali się zacisków "pływających", nawet w sportowych modelach, ale ostatnio jednak przeszli na wielo-tłoczek... pewnie coraz wyższa masa to wymusiła?

Edited by eddie_gt4
Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

zamowione, zaliczka poszła, odbiór marzec/kwiecień  2021 produkcja 2021.  Jaram się  

Posted Images

Powrot do korzeni :) To oska czy xdrive ? 

Jedno z ładniejszych BMW obecnie do chwili kiedy mu bobra przylepia przy lifcie :facepalm:

Link to post
Share on other sites
36 minut temu, turdziGT napisał:

Powrot do korzeni :) To oska czy xdrive ? 

 

Rywal Golfa GTI czyli ośka.

Link to post
Share on other sites

Cupra testuje wynalazek z silnikiem R5 z RS3.......

 

 

Link to post
Share on other sites

Gigantyczna galeria Yarisa GR z Goodwood 

 

Toyota-GR-Yaris-Goodwood-05.thumb.jpg.01db9c084694a6442aa5d02540c2d7bd.jpg

 

 

 

https://www.carscoops.com/2020/10/toyota-gr-yaris-makes-dynamic-debut-in-goodwood-among-rally-legends/

 

A tak BTW to przyznam szczerze ze az mnie jest ciężko uwierzyć ze Toyota może robić w tej chwili angażujące jazdą auta sportowe.

 

Mam teraz przez chwilę Toyotę HRV czy jak to się nazywa i tak dretwym i nijakim autem nie jeździłem dawno jezeli kiedykolwiek.......

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, turdziGT napisał:

Gigantyczna galeria Yarisa GR z Goodwood 

 

Toyota-GR-Yaris-Goodwood-05.thumb.jpg.01db9c084694a6442aa5d02540c2d7bd.jpg

 

 

 

https://www.carscoops.com/2020/10/toyota-gr-yaris-makes-dynamic-debut-in-goodwood-among-rally-legends/

 

A tak BTW to przyznam szczerze ze az mnie jest ciężko uwierzyć ze Toyota może robić w tej chwili angażujące jazdą auta sportowe.

 

Mam teraz przez chwilę Toyotę HRV czy jak to się nazywa i tak dretwym i nijakim autem nie jeździłem dawno jezeli kiedykolwiek.......

Supra?

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, viggen napisał:

Supra?

No tak Supra , GT86 tez  robia ale aż ciezko uwierzyć ze te auta mogą dobrze jezdzic jak spróbujesz jazdy zwykła Toyota.

Link to post
Share on other sites

Zapowiada się bardzo fajne autko. Jeżeli nie przesadzą z ceną to mogą odnieść sukces w sprzedaży.

Link to post
Share on other sites

Trochę odpustowo to im wyszło, szczególnie z tyłu, ale pewnie celują w młodszą klientelę :P

 

 

Edited by eddie_gt4
Link to post
Share on other sites

HH dla młodzieży musi być odpustowy choc mysle ze to glownie kolor.

Link to post
Share on other sites

przy cenie I30N zaczynającej się od 122500 zł trochę mała różnica, więc obstawiam jednak większą różnicę, albo faktycznie grono potencjalnych nabywców chcących z jakiś względów konkretnie mniejszy model. Inaczej nie widzę wytłumaczenia wyboru zamiast I30N

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, KotMorderca napisał:

Przecieki mówią o dość zaporowej cenie za tego i20N  ~115k. Ciekawe jak to wyjdzie w rzeczywistości bo za tą kasę to nie za bardzo powalczą na rynku.

O ile dobrze kojarzę, to 2 lata temu clio rs kosztował około 100k. Za megane rs trzeba było dać co najmniej 124, teraz jest to minimum 150. Zatem cena nie wydaje się być "nierynkowa".

Link to post
Share on other sites

ok, ja rozumiem że ceny idą w górę, ale I30N na dzień dzisiejszy na stronie jest wyceniane na 122500, więc różnica koło 7500 zł. We wspomnianym przez ciebie Clio i Megane jednak było 24000. Jednak znacząca różnica

Link to post
Share on other sites

Kia ceed z tym samym silnikiem zaczyna się od 102kpln. Obstawiam że cena w podstawie będzie na poziomie 92-95kpln

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
46 minut temu, radekk napisał:

ok, ja rozumiem że ceny idą w górę, ale I30N na dzień dzisiejszy na stronie jest wyceniane na 122500, więc różnica koło 7500 zł. We wspomnianym przez ciebie Clio i Megane jednak było 24000. Jednak znacząca różnica

 

W przypadku renault były to ceny ogłoszone, tutaj rozmawiamy o plotkach. Druga sprawa jest taka, że pewnie i20N pojawi się u nas mniej więcej z liftingiem i30N, a lifting zwykle też "liftuje" ceny ;)

Link to post
Share on other sites

Oczywiście mowa o plotkach, ale przy zachowaniu tej plotki to z mojego punktu widzenia wolałbym dołożyć takà kwotę do I30. A to ten lifting I30 już nie wszedł? Z drugiej mogą być dobre oferty na wersje przedliftowe

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Bednarcm napisał:

O ile dobrze kojarzę, to 2 lata temu clio rs kosztował około 100k. Za megane rs trzeba było dać co najmniej 124, teraz jest to minimum 150. Zatem cena nie wydaje się być "nierynkowa".

Fiesta ST2 91150, ST3 103500, Clio RS nie ma obecnie w ofercie, Megane RS 149900, RS Trophy 168900.

Dziwne się te ceny robią i z roku na rok coraz dziwniejsze.

 

3 godziny temu, radekk napisał:

ok, ja rozumiem że ceny idą w górę, ale I30N na dzień dzisiejszy na stronie jest wyceniane na 122500, więc różnica koło 7500 zł. We wspomnianym przez ciebie Clio i Megane jednak było 24000. Jednak znacząca różnica

Tylko i30N nie ma najmniejszego sensu jeżeli nie weźmiesz wersji performance za 144500

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Clio RS nie ma w ofercie, ale dobrze wyposażone RS Line, któremu silnikowo i zawieszeniowo jednak sporo brakuje do RS, kosztuje równe 100k, 2x więcej niż wersja podstawowa. W 2018 dobrze wyposażona wersja Intense kosztowała ponad 70k, różnica wynosiła około 30k - ta różnica zaważyła o tym, że w podpisie przy naszym clio nie ma "RS" ;)Z perspektywy czasu żałuję, że się jednak nie przekonałem, bo taniej już nie będzie.

Link to post
Share on other sites
11 minut temu, KotMorderca napisał:

Tylko i30N nie ma najmniejszego sensu jeżeli nie weźmiesz wersji performance za 144500

To samo może być w przypadku I20. Mówimy póki co o bazowych wersjach bez niczego. A tak samo może być I20 Pref nie za 115 tys tylko za jakieś 137 tys

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, KotMorderca napisał:

Przecieki mówią o dość zaporowej cenie za tego i20N  ~115k. Ciekawe jak to wyjdzie w rzeczywistości bo za tą kasę to nie za bardzo powalczą na rynku.

Powariowali z tymi cenami 

Link to post
Share on other sites

Nagle ta toyota yaris gr nabiera większej mocy. Mam subaru,stare. Mam 2 letnie i30N i teraz uśmiecham się w stronę małej toyoty. Jednak napęd i waga to czar. Tylko czemu 3 cylindry?? :((

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, subking napisał:

Nagle ta toyota yaris gr nabiera większej mocy. Mam subaru,stare. Mam 2 letnie i30N i teraz uśmiecham się w stronę małej toyoty. Jednak napęd i waga to czar. Tylko czemu 3 cylindry?? :((

Głównie waga, potem ekonomia. Trzy cylindry bardziej przeszkadzają mentalnie niż realnie. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...