Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

1 minutę temu, Adi napisał:

 

Zdecydowanie, ale taka duża, żeby zakryła 2/3 bobra i będzie po staremu ;) 

albo nerki z e46 zamontować :D 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Ależ to ma rajdowy klimat...  I wgl niezła krakowska kolekcja rzadkich Toyot     

Posted Images

2 godziny temu, Adi napisał:

Zdecydowanie, ale taka duża, żeby zakryła 2/3 bobra i będzie po staremu ;) 

W UK (głównie do Dżagów) na tylną klapę możesz sobie zamówić tablicę rejestracyjną, która kształtem wpasowuje się we wnękę. Dla BMW powinni zrobić tablicę rejestracyjną pozwalającą na zakrycie bobra.

 

https://www.onestopnumberplates.co.uk/product/shaped-rear-plates/

Edited by NonPhixion
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, NonPhixion napisał:

Jak dla mnie to rejestracja poprawi wygląd. W przypadku np. Mazdy 3 psuje wygląd 5cm pod logo firmy. W maździe 6 tego problemu nie ma, bo jest pod grillem. Takie moje skromne spostrzeżenie...

Dalej wygląda jak... 

 

bmw-4-series-ag-models-equipment-sd-individual-01.jpg

 

chyba, że BMW wpadnie na pomysł aby sprzedawać je w kamuflażu jak na testach przed premierą :D

55eae3e77d6a010342e97e7ddaebdce6.jpg

Edited by Kukson
Link to post
Share on other sites

na forum BMW przeczytałem, że na te duże grille narzeka się bo taka moda. Mentalność stada to jest a nie że faktycznie nam się nie podoba. Więc już wiecie. Podoba wam się tylko myślicie że nie.

 

A ogólnie to dużo głosów to że fajne, to się podobają fotele z podpórką na.., to fajna kolorystyka wnętrza. Nawet odbieram to trochę że przytycie o ok 200 kg niektórzy traktują jako +

  • Like 1
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
7 minut temu, radekk napisał:

na forum BMW przeczytałem, że na te duże grille narzeka się bo taka moda. Mentalność stada to jest a nie że faktycznie nam się nie podoba. Więc już wiecie. Podoba wam się tylko myślicie że nie.

 

A ogólnie to dużo głosów to że fajne, to się podobają fotele z podpórką na.., to fajna kolorystyka wnętrza. Nawet odbieram to trochę że przytycie o ok 200 kg niektórzy traktują jako +

Zajrzyj do wątku o e-boxerze, znajdziesz sporo analogii :)

  • Haha 4
Link to post
Share on other sites

Dzijzas na tym zdjeciu wyglada jak jakis Chinczyk bo koreanczyk to juz nie mozna powiedziec bo przyzwoite auta robia.

IMG_8496.JPG

Link to post
Share on other sites

Tymczasem zapowiada sie kapitalnie 

 

 

 

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, turdziGT napisał:

Dzijzas na tym zdjeciu wyglada jak jakis Chinczyk bo koreanczyk to juz nie mozna powiedziec bo przyzwoite auta robia.

IMG_8496.JPG

felga jakis total chinczyk z norauto, wyglada jak 16 cali. Mysle ze jak dojdzie mpak, odpowiednie koło i kolor to bedzie znośnie. Jak dobrze, że to nie moje progi finansowe i aktualne dylematy :D 

Edited by FilipeK
Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, FilipeK napisał:

felga jakis total chinczyk z norauto, wyglada jak 16 cali. Mysle ze jak dojdzie mpak, odpowiednie koło i kolor to bedzie znośnie. Jak dobrze, że to nie moje progi finansowe i aktualne dylematy :D 

Progi nie progi to auto jest po prostu skreslone. W moich oczach tu nic nie pomoze nawet felta czy Mpak.

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, radekk napisał:

Nawet odbieram to trochę że przytycie o ok 200 kg niektórzy traktują jako +

Jeżeli masz na myśli pełne M, a nie to M440i ze zdjęcia, to objedzie w carwow poprzednika i wystarczy :P Wszyscy, którym się podoba będą zadowoleni ;) A ilość tych, którym się nie podoba, będzie topniała w oczach :P

 

1 godzinę temu, FilipeK napisał:

felga jakis total chinczyk z norauto, wyglada jak 16 cali. Mysle ze jak dojdzie mpak, odpowiednie koło i kolor to bedzie znośnie. 

Mpaki to już ma, a nawet shadow line. Jest jak jest :P

 

A bardziej w temacie HH - nie wiem, do kogo oni kierują ten różowo-fioletowy marketing

 

 

Edited by Zyzol
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, radekk napisał:

na forum BMW przeczytałem, że na te duże grille narzeka się bo taka moda. Mentalność stada to jest a nie że faktycznie nam się nie podoba. Więc już wiecie. Podoba wam się tylko myślicie że nie.

 

A ogólnie to dużo głosów to że fajne, to się podobają fotele z podpórką na.., to fajna kolorystyka wnętrza. Nawet odbieram to trochę że przytycie o ok 200 kg niektórzy traktują jako +

Czyli marketingowo BMW trafiło w dychę z modelem. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

BMW robiło kiedyś ładne auta, sam mam jedno takie.

Obecnie ładne są serie 3 i 5, a reszta jakby pod gust klienta chińskiego. Szczególnie jest to widoczne w lifcie serii 7. Był ładny samochód, ale trzeba było zmienić na ohydny żeby się w Chinach lepiej sprzedawał.

Seria 4 wpisuje się w ten trend, chociaż poza Chinami widać tu pewną inspirację Giuiią. Szkoda że nie wyszło.

Zabawne, bo z kolei Giulia poza samą stylistyką jest ulepszoną kopią poprzedniej trójki, jak chodzi o proporcje, wymiary, koncepcję napędu, skrzynię biegów, infotainment, itp.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Zyzol napisał:

Mpaki to już ma, a nawet shadow line. Jest jak jest :P

To nic go nie uratuje w takim razie :D Brzydal i tyle

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, turdziGT napisał:

Tymczasem zapowiada sie kapitalnie 

 

 

 

A w międzyczasie jeszcze pojawiło się info o i20 N line na wiosnę. Silnik tylko 120 koni, automat, bardzo ładne wnętrze.

Na papierze wygląda to bardzo obiecująco jak na piździk do śmigania na zakupy.

2021-hyundai-i20-n-line-interior.thumb.jpg.6affb183b0f8ecb6823c6874354a8592.jpg

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Bosman napisał:

BMW robiło kiedyś ładne auta, sam mam jedno takie.

Obecnie ładne są serie 3 i 5, a reszta jakby pod gust klienta chińskiego. Szczególnie jest to widoczne w lifcie serii 7. Był ładny samochód, ale trzeba było zmienić na ohydny żeby się w Chinach lepiej sprzedawał.

Seria 4 wpisuje się w ten trend, chociaż poza Chinami widać tu pewną inspirację Giuiią. Szkoda że nie wyszło.

Zabawne, bo z kolei Giulia poza samą stylistyką jest ulepszoną kopią poprzedniej trójki, jak chodzi o proporcje, wymiary, koncepcję napędu, skrzynię biegów, infotainment, itp.

X5 jest OK i w sumie X3 tez.

Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, KotMorderca napisał:

A w międzyczasie jeszcze pojawiło się info o i20 N line na wiosnę. Silnik tylko 120 koni, automat, bardzo ładne wnętrze.

Na papierze wygląda to bardzo obiecująco jak na piździk do śmigania na zakupy.

2021-hyundai-i20-n-line-interior.thumb.jpg.6affb183b0f8ecb6823c6874354a8592.jpg

Fajna alternatywa dla  Fiesty ST line

Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, turdziGT napisał:

Fajna alternatywa dla  Fiesty ST line

No właśnie ciekawe jestem jak to na tej linii wypadnie. Fiestą się trochę najeździłem i samochód zupełnie nie dla mnie. Bardzo źle mi się współpracowało z jej skrzynią (manual) i silnikiem (3 cylindry + turbo).

I20 miałem jakiś czas z silnikiem 4 cylindrowym i z kolei świetnie się dogadywaliśmy. Nigdy nie jeździłem i20 z 3 cylindrowym turbo no i teraz pytanie czy to się nadaje do jazdy?

Link to post
Share on other sites

OK a co ci w Fiescie nie pasuje ? Moje sona ma ST line 140 KM i jak dla mnie jest genialna. Jezdze na czesciej niz RS4

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, turdziGT napisał:

OK a co ci w Fiescie nie pasuje ? Moje sona ma ST line 140 KM i jak dla mnie jest genialna. Jezdze na czesciej niz RS4

Ja jeździłem mk7 1.0 125KM. Ten elastyczny bieg do jeżdżenia po mieście to dwójka. Jakoś to jest tak zestrojone, że nie potrafię tam się odnaleźć na obrotomierzu. Coś jakby w bardzo wąskim zakresie dostawała kopa, a poza tym muł. Układ kierowniczy też jakiś taki ni to twardszy ni to normalny, co jest pod kołami tylko minimalnie lepiej czuć niż fiacie z elektrycznym wspomaganiem. No zupełnie żeśmy się nie polubili.

Link to post
Share on other sites

Ok rozumie o co ci chodzi ja tez uwazam ze jak na 140KM to osiogi sa przecietne i nie wiem z czego to wynika. Ja sie tez lapie na tym ze ton 3 cylindrowego silnika jest inny niz R4 i ja sie lapie ze jezdze na za wysokich obotach tak o 1 000 jak nie wiecej. Ja zazwyczaj jezdze na ucho to znaczy rzadko patrze na obotomirz. Ale resta jest dla mnie swietan za rowno uklad kierowniczy , zawieszenie , skrzynia i prowadzenie. Myse ze ten Hyundai musi duzo zrobic zeby byc lepszy pod tym wzgledem lub chociaz dorownac. 

Link to post
Share on other sites

Tak obserwuje co wyrabia BMW i widzę, że oni na siłę chcą być jak Alfa Romeo :-D

 

Rozwinę swoją myśl: Bóbr z bocznej linii i przednich świateł wygląda jak Giulia, a THE 1 jest TI jak Turismo Internazionale w Alfie... Czy jakiś projektant z AR przeszedł do BMW albo ja nie wiem :-)

Link to post
Share on other sites

oznaczenie ti jest w BMW chyba tak samo dlugo jak w Alfie. Światła, fakt, troche jak w Giulii ale to nie jest zły wzór do naśladowania. Co do ogólnej linii stylistycznej, to niemieckie marki są często oskarżane o brak dobrego designu, o nudę, o powielanie tego samego w nieskończoność. Kiedyś czytałem w jakiejś gazecie przedstawiciela Audi który autentycznie mówił o tym że oni wolą wydać pieniądze na lepszą technikę, a design, no przecież jest dobry, to po co zmieniać z każdym modelem, więc szkoda tracić na niego pieniądze. No i ostatnio mam wrażenie że BMW próbuje się od tego odciąć, wprowadzają coraz to nowe innowacje stylistyczne. Bóbr to moze nie jest ich największe osiągnięcie, ale wyróżnia się, to fakt. Myślę że przy okazji LCI go zmienią, kto miał kupić bobra bo mu się podoba (znam takich) to kupi, reszta kupi zwykłe 3 albo poczeka na lift

Edited by krist
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, turdziGT napisał:

Ok rozumie o co ci chodzi ja tez uwazam ze jak na 140KM to osiogi sa przecietne i nie wiem z czego to wynika. Ja sie tez lapie na tym ze ton 3 cylindrowego silnika jest inny niz R4 i ja sie lapie ze jezdze na za wysokich obotach tak o 1 000 jak nie wiecej. Ja zazwyczaj jezdze na ucho to znaczy rzadko patrze na obotomirz. Ale resta jest dla mnie swietan za rowno uklad kierowniczy , zawieszenie , skrzynia i prowadzenie. Myse ze ten Hyundai musi duzo zrobic zeby byc lepszy pod tym wzgledem lub chociaz dorownac. 

Ja dochodzę do wniosku, że większa mam frajdę jeżdżąc nawet Toyotą Aygo niż taką Fiestą mimo, że na papierze Ford wygląda duuuuuuużo lepiej.

Zobaczymy co się z tego Hyundaia urodzi :) 

Link to post
Share on other sites

Ok , nie wiem jak wogle mozna porównać te auta ale ok kazdy ma inne preferencje. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...