Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

Teraz, turdziGT napisał:

Myśle ze w tej sytuacji to jeszcze bedą dawać spore rabaty

Też tak myślę :) że jednak szału na zapisy nie będzie , i będzie wielu tak jak ja , mocno się zastanawiać . Być może to może doprowadzić za kilka lat do absurdalnych cen , al.e tego nie wiek nikt, być może ten Yaris będzie za 100k i ne przewidzisz tego 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Jako przywołany do tablicy nieco się wypowiem     7 lat jeździłem Imprezą GT, teraz od 1,5 roku jeżdżę Focusem RS MK3. Gdy rozglądaliśmy się za czymś fajnym, z napędem na cztery koła, RS ma

Posted Images

Godzinę temu, carfit napisał:


Mam , ale obiecałem ze nie upublicznię przed premierą, a ja dotrzymuje obietnicy :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Godzinę temu, Tomek Tomko napisał:

Specyfikacja pakietów wisi na toyota.pl

Carfit moze Ci się pomyliło... i to cen miałeś nie ujawniać? ;)

 

Link to post
Share on other sites
27 minut temu, carfit napisał:

będzie , na 100% ale w tych chorych czasach odpuszczam wszystko co planowałem . Grunt w tej chwili to utrzymać firmę i pracowników. 

 

Oczywiście, że troska o firmę w obecnej sytuacji to priorytet, który pewnie wszystkim w jakimś stopniu modeluje motoryzacyjne plany.... trochę szkoda, że tak się ta aktualna rzeczywistość kształtuje.... :(

ale wracając do tematu....to domowa izolacja pchnęła mnie do dłuższej/kilkudniowej analizy Yarisa GR. Filozofia firmy i osobiste zaangażowanie Pana Akio (również kierowca wyścigowy) w ten projekt, przemówiło do mnie. Mam wrażenie, że głównie chodziło nie o cyferki a o stworzenie samochodu, który będzie dawał czystą frajdę z jazdy. Rajdowy rodowód, 4x4, dość niska masa, torsen, klasyczny ręczny, te proporcje i rozstawy, a do tego japońskie podejście i precyzja napawają optymizmem co do tego projektu ;) 

Uśmiech Alosno na torze za kierownicą GR też dają wiarę, że to auto jednak daje frajdę. Ja wiem, ze jest on związany z toyotą ale mam nieodparte wrażenie, że ten fun był szczery.

Póki co dla mnie nr 1, który chciałbym zabrać na testy i spróbować samodzielnie dopełnić oceny :)

 

Link to post
Share on other sites

„Born from WRC” budzi emocje i wielkie oczekiwania. Może być petarda. 

Link to post
Share on other sites

Tak trochę pedantyczny test A45s. Czy coś skrzypi czy plastiki twarde ;)

 

 

Link to post
Share on other sites

Fajne auto to AMG, ale to nie mój budżet.

 

A co do Yarisa GR to czas pokaże, bo każdy z tego co widzę będzie chciał go przetestować i zobaczyć na co to stać. A nie wiem czy Toyota będzie gotowa na ogólnopolski test tego GRa:lol:

 

Moim zdaniem za jakiś czas będzie to hit w wypożyczaniach aut, których powstało bardzo dużo i oferujących modele jak powyżej.

Link to post
Share on other sites

Jak w idąc dużo nie trzeba żeby chodziło jak wściekłe 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Co za automat siedzi w tych Suprach bo raczej nie Toyotowskie CVT :) ?

Link to post
Share on other sites

no i właśnie, supra ma R6 z BMW, jeden z lepszych silników w swojej pojemności. Yaris będzie miał R3, od Toyoty. Nie widzę tego auta, nie bardzo wiem po co i dla kogo powstaje. WRC w tej chwili nie jest jakoś specjalnie popularną serią, poza maniakami rajdów chyba tego nikt nie obserwuje. Auto nie jest nawet poobwieszane spojlerami jak wersje homologacyjne. Jest małe i z 3 cylindrowym silnikiem jak fiesta, a za kasę za którą można dostać większe i mocniejsze auta z 4 cylindrowym silnikiem jak focus czy leon. Żeby było jasne, fajnie że to toyota zrobiła Yarisa GR, ale żebym jakoś mu wróżył sukces komercyjny to nie, będzie jak z poprzednim, sprzedadzą kilkaset sztuk i zniknie

Link to post
Share on other sites
W dniu 12.04.2020 o 13:29, Kukson napisał:

Tak trochę pedantyczny test A45s. Czy coś skrzypi czy plastiki twarde ;)

 

Dla mnie za cukierkowe , wolę manual , silnikowo wariat, ale dla mnie za szybkie , umiejętności mam za słabe na takie wozy , przerasta mnie moje STI, poza tym fajne auto jak na czasy te czasy

 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, krist napisał:

no i właśnie, supra ma R6 z BMW, jeden z lepszych silników w swojej pojemności. Yaris będzie miał R3, od Toyoty. Nie widzę tego auta, nie bardzo wiem po co i dla kogo powstaje. WRC w tej chwili nie jest jakoś specjalnie popularną serią, poza maniakami rajdów chyba tego nikt nie obserwuje. Auto nie jest nawet poobwieszane spojlerami jak wersje homologacyjne. Jest małe i z 3 cylindrowym silnikiem jak fiesta, a za kasę za którą można dostać większe i mocniejsze auta z 4 cylindrowym silnikiem jak focus czy leon. Żeby było jasne, fajnie że to toyota zrobiła Yarisa GR, ale żebym jakoś mu wróżył sukces komercyjny to nie, będzie jak z poprzednim, sprzedadzą kilkaset sztuk i zniknie

To jest propozycja dla fanów marki i fanów rajdów a nie masowka dla ludu.

Myślę tak czy siak że trzeba trochę poszukać żeby znaleźć podobne propozycję w podobnych pienoisdzach bo z GTI FWD tego porównywać nie można.

 

Tymczasem gwóźdź do trumny Fokusa RS :(

 

https://www.carscoops.com/2020/04/ford-reportedly-ends-focus-rs-development-program-due-to-emission-regulations/

 

 

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, polak900 napisał:

Dla mnie za cukierkowe , wolę manual , silnikowo wariat, ale dla mnie za szybkie , umiejętności mam za słabe na takie wozy , przerasta mnie moje STI, poza tym fajne auto jak na czasy te czasy

Według mnie to większe umiejętności trzeba mieć w STI żeby wykorzystać potencjał niż w takim Mercedesie gdzie klikasz przycisk i latasz sobie bokami.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, Kukson napisał:

Według mnie to większe umiejętności trzeba mieć w STI żeby wykorzystać potencjał niż w takim Mercedesie gdzie klikasz przycisk i latasz sobie bokami.

To ma pewno ale przy pewnych osiagach maual staje sie juz bariera a nie frajda bo wszystko dzieje sie za szybko. 

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Dokładnie , i to jest to , musze się wybrać na nauki w końcu , z braku czasu i obecnie kwarantanny :) nie ma kiedy tego zrobić

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, turdziGT napisał:

Nie do końca bym się przywiązywał do tego, zwłaszcza, że RS miał być i tak dopiero za 2 lata. Cała ta informacja opiera się na newsie z jakiejś francuskiej strony, ale jakoś nigdzie nie ma tej oficjalnej informacji prasowej z Forda na którą się powołują.

Link to post
Share on other sites

Nic tylko kupowac.

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, WRC fan napisał:

Nie do końca bym się przywiązywał do tego, zwłaszcza, że RS miał być i tak dopiero za 2 lata. Cała ta informacja opiera się na newsie z jakiejś francuskiej strony, ale jakoś nigdzie nie ma tej oficjalnej informacji prasowej z Forda na którą się powołują.

Moze. Nie Maja problemow wyciagnac 200 czystych koni z 3 cylindrow z 1,5 litra w Fiescie ST to dlaczego Maja nie dac rady 400 z wieszej pojemnosci. Dodatkowo zaraz whodzi E mustang wiec emisja floty spadnie.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...