Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, turdziGT napisał:

Myśle ze w tej sytuacji to jeszcze bedą dawać spore rabaty

Też tak myślę :) że jednak szału na zapisy nie będzie , i będzie wielu tak jak ja , mocno się zastanawiać . Być może to może doprowadzić za kilka lat do absurdalnych cen , al.e tego nie wiek nikt, być może ten Yaris będzie za 100k i ne przewidzisz tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:


Mam , ale obiecałem ze nie upublicznię przed premierą, a ja dotrzymuje obietnicy :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Godzinę temu, Tomek Tomko napisał:

Specyfikacja pakietów wisi na toyota.pl

Carfit moze Ci się pomyliło... i to cen miałeś nie ujawniać? ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, carfit napisał:

będzie , na 100% ale w tych chorych czasach odpuszczam wszystko co planowałem . Grunt w tej chwili to utrzymać firmę i pracowników. 

 

Oczywiście, że troska o firmę w obecnej sytuacji to priorytet, który pewnie wszystkim w jakimś stopniu modeluje motoryzacyjne plany.... trochę szkoda, że tak się ta aktualna rzeczywistość kształtuje.... :(

ale wracając do tematu....to domowa izolacja pchnęła mnie do dłuższej/kilkudniowej analizy Yarisa GR. Filozofia firmy i osobiste zaangażowanie Pana Akio (również kierowca wyścigowy) w ten projekt, przemówiło do mnie. Mam wrażenie, że głównie chodziło nie o cyferki a o stworzenie samochodu, który będzie dawał czystą frajdę z jazdy. Rajdowy rodowód, 4x4, dość niska masa, torsen, klasyczny ręczny, te proporcje i rozstawy, a do tego japońskie podejście i precyzja napawają optymizmem co do tego projektu ;) 

Uśmiech Alosno na torze za kierownicą GR też dają wiarę, że to auto jednak daje frajdę. Ja wiem, ze jest on związany z toyotą ale mam nieodparte wrażenie, że ten fun był szczery.

Póki co dla mnie nr 1, który chciałbym zabrać na testy i spróbować samodzielnie dopełnić oceny :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto to AMG, ale to nie mój budżet.

 

A co do Yarisa GR to czas pokaże, bo każdy z tego co widzę będzie chciał go przetestować i zobaczyć na co to stać. A nie wiem czy Toyota będzie gotowa na ogólnopolski test tego GRa:lol:

 

Moim zdaniem za jakiś czas będzie to hit w wypożyczaniach aut, których powstało bardzo dużo i oferujących modele jak powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie, supra ma R6 z BMW, jeden z lepszych silników w swojej pojemności. Yaris będzie miał R3, od Toyoty. Nie widzę tego auta, nie bardzo wiem po co i dla kogo powstaje. WRC w tej chwili nie jest jakoś specjalnie popularną serią, poza maniakami rajdów chyba tego nikt nie obserwuje. Auto nie jest nawet poobwieszane spojlerami jak wersje homologacyjne. Jest małe i z 3 cylindrowym silnikiem jak fiesta, a za kasę za którą można dostać większe i mocniejsze auta z 4 cylindrowym silnikiem jak focus czy leon. Żeby było jasne, fajnie że to toyota zrobiła Yarisa GR, ale żebym jakoś mu wróżył sukces komercyjny to nie, będzie jak z poprzednim, sprzedadzą kilkaset sztuk i zniknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2020 o 13:29, Kukson napisał:

Tak trochę pedantyczny test A45s. Czy coś skrzypi czy plastiki twarde ;)

 

Dla mnie za cukierkowe , wolę manual , silnikowo wariat, ale dla mnie za szybkie , umiejętności mam za słabe na takie wozy , przerasta mnie moje STI, poza tym fajne auto jak na czasy te czasy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, krist napisał:

no i właśnie, supra ma R6 z BMW, jeden z lepszych silników w swojej pojemności. Yaris będzie miał R3, od Toyoty. Nie widzę tego auta, nie bardzo wiem po co i dla kogo powstaje. WRC w tej chwili nie jest jakoś specjalnie popularną serią, poza maniakami rajdów chyba tego nikt nie obserwuje. Auto nie jest nawet poobwieszane spojlerami jak wersje homologacyjne. Jest małe i z 3 cylindrowym silnikiem jak fiesta, a za kasę za którą można dostać większe i mocniejsze auta z 4 cylindrowym silnikiem jak focus czy leon. Żeby było jasne, fajnie że to toyota zrobiła Yarisa GR, ale żebym jakoś mu wróżył sukces komercyjny to nie, będzie jak z poprzednim, sprzedadzą kilkaset sztuk i zniknie

To jest propozycja dla fanów marki i fanów rajdów a nie masowka dla ludu.

Myślę tak czy siak że trzeba trochę poszukać żeby znaleźć podobne propozycję w podobnych pienoisdzach bo z GTI FWD tego porównywać nie można.

 

Tymczasem gwóźdź do trumny Fokusa RS :(

 

https://www.carscoops.com/2020/04/ford-reportedly-ends-focus-rs-development-program-due-to-emission-regulations/

 

 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, polak900 napisał:

Dla mnie za cukierkowe , wolę manual , silnikowo wariat, ale dla mnie za szybkie , umiejętności mam za słabe na takie wozy , przerasta mnie moje STI, poza tym fajne auto jak na czasy te czasy

Według mnie to większe umiejętności trzeba mieć w STI żeby wykorzystać potencjał niż w takim Mercedesie gdzie klikasz przycisk i latasz sobie bokami.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Kukson napisał:

Według mnie to większe umiejętności trzeba mieć w STI żeby wykorzystać potencjał niż w takim Mercedesie gdzie klikasz przycisk i latasz sobie bokami.

To ma pewno ale przy pewnych osiagach maual staje sie juz bariera a nie frajda bo wszystko dzieje sie za szybko. 

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, turdziGT napisał:

Nie do końca bym się przywiązywał do tego, zwłaszcza, że RS miał być i tak dopiero za 2 lata. Cała ta informacja opiera się na newsie z jakiejś francuskiej strony, ale jakoś nigdzie nie ma tej oficjalnej informacji prasowej z Forda na którą się powołują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, WRC fan napisał:

Nie do końca bym się przywiązywał do tego, zwłaszcza, że RS miał być i tak dopiero za 2 lata. Cała ta informacja opiera się na newsie z jakiejś francuskiej strony, ale jakoś nigdzie nie ma tej oficjalnej informacji prasowej z Forda na którą się powołują.

Moze. Nie Maja problemow wyciagnac 200 czystych koni z 3 cylindrow z 1,5 litra w Fiescie ST to dlaczego Maja nie dac rady 400 z wieszej pojemnosci. Dodatkowo zaraz whodzi E mustang wiec emisja floty spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kukson napisał:

he he dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...