Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, yak napisał:

To wygląda iście żenująco :D

Czy naprawdę (oprócz ręcznego lub jakiejś mocnej kontry na wejściu) nie da się tam zrobić nic żeby to zaczęło iść bokiem?

Szczególnie, że tam jest mokro...


Jeździłem Rką i było bardzo źle, ręczny masz „w guziku”, nic nim nie zrobisz. 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, yak napisał:

To wygląda iście żenująco :D

Czy naprawdę (oprócz ręcznego lub jakiejś mocnej kontry na wejściu) nie da się tam zrobić nic żeby to zaczęło iść bokiem?

Szczególnie, że tam jest mokro...

W brew pozora czterolapem nie jest tak latwo zaczac krecic baka. Takie EVO czy STI tez potrzebuje sporo miejsca zeby sie rozkrecic i zerwac przyczepnosc zwlaszcza z pasywnymi dyframi.Trzeba konkretnie strzelic ze przegla na starcie zeby nie zrobilo jednogo kolka plozac nosem. Pytanie tez czy to baczek to jakis wyznacznik wlasciwosci jezdnych. Przez wysztskie IMprezy , STIaje RSy i inne nie pamietam kedy krecilem sie na placu poza AE86 mojego ojca jak jeszcze prawa jazdy nie mialem.Tak wtedy to jaralo :) 

Na zakrecie i zwyklej mokrej drodze RS3 bez najmniejszego problemu poleci ladnym bokiem na sychym zreszta tez tylko tak jak mowie trzeba juz miec troche pojecia co sie robi za kierownica. 

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tam jest mokra/wilgotna nawierzchnia a ani Golf ani RS3 nie chcą lecieć.

Oba płużą i płużą.

Ja pamiętam u mnie w Forku (10 lat temu) jak popadało, to latał bokami jak głupi :)

Edytowane przez yak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektronika w RS3 nie pozwoli na dużo zabawy w poślizgu. To auto bardziej do wyścigów spod świateł czy na autostradzie. Pamiętam jak w jakimś programie na TVN Turbo Kornacki latał z Gagackim po torze do rallycrossu i każda utrata przyczepności kończyła się odcięciem.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, yak napisał:

Przecież tam jest mokra/wilgotna nawierzchnia a ani Golf ani RS3 nie chcą lecieć.

Oba płużą i płużą.

Ja pamiętam u mnie w Forku (10 lat temu) jak popadało, to latał bokami jak głupi :)


 

Legacy 2,2L z 90 roku latam bokami i kręcę Holki, może nie jakieś mega ciasne ale jak już idzie bokiem to jak trzeba. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, yak napisał:

Przecież tam jest mokra/wilgotna nawierzchnia a ani Golf ani RS3 nie chcą lecieć.

Oba płużą i płużą.

Ja pamiętam u mnie w Forku (10 lat temu) jak popadało, to latał bokami jak głupi :)

Fizyka nic innego. Żeby zrozumieć czemu tak się dzieje trzeba tez mieć pojęcie co dzieje się w samochodzie gdy naciskasz pedały hamulce a co gdy podał gazu i jakie ma to wpływ na zachowanie auta. Każde przyspieszenie powoduje uniesienie przodu samochodu a co za tym idzie zmniejszenie przyczepności. Jeżeli masz defaultowo więcej napędu na przód a mniej na tył to wynik nie może byc inny. Dlatego zdecydowanie łatwiej jest wprowadzic w poslizg auto w ruchu zwłaszcza z automatyczną skrzynią biegów gdzie nie jesteś w stanie strzelić że sprzęgła.No niestety RS3 do baczkow się nie nadaje ale nie prawda jest że nie da się nim pobawić i że zawsze pluje przodem bo tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś doświadczenie z Mercedesem A250? Zastanawiam się nad zmianą volviaka żony i szukam czegoś żwawego, ale AMG jest poza budżetem. Rozważam jako alternatywę giuliettę QV. Jakieś opinie, spektakularne awarie, cokolwiek? Forum skarbnicą wiedzy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Hmmm chyba jednak tak....

 

Nie wiem co mają potwierdzać filmiki które wkleiłeś, natomiast samochody do których się odwoływałeś "potrzebują sporo miejsca zeby sie rozkrecic i zerwac przyczepnosc zwlaszcza z aktywnymi dyframi" (jeśli w ogóle).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, QbaqBA napisał:

 

Nie wiem co mają potwierdzać filmiki które wkleiłeś, natomiast samochody do których się odwoływałeś "potrzebują sporo miejsca zeby sie rozkrecic i zerwac przyczepnosc zwlaszcza z aktywnymi dyframi" (jeśli w ogóle).

Napisałem pasywnymi a nie aktywnymi.

Filmiki pokazuje że nie tylko haldex jest podsterowny i ma problemy w sytuacji kiedy chcesz zakręcić beczkę że startu stojącego nie strzelając że sprzęgła. Jak wiemy w automacie to niemożliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokażcie mi te rs3 latajace bokami, może gdzieś przy jakis dużych prędkościach sie trochę tyl uslizgnie, ale auto i tak ma tendencje do wyjezdzania przodem i nie ma to nic wspolnego ze skillem kierowcy. Te 100% na tyl to chyba slogan reklamowy tylko, w rzeczywistosci to nie działa. Nie zmienia to faktu, że da się tym autem zrobić przyzwoity czas na torze. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, QbaqBA napisał:

 

Wiem. I na tym właśnie polega problem.

 

 

 

 

Świnia ma jechać!!  

 

Kilka ujęć z zabawy na Poznańskim torze kartingowycm, w ramach rozgrzewki przed Superoesem. Niestety z opon zostały druty i Superoesowe opony trzeba było na coś szybko zamienić, bo seryjny GT oczywiście nie lata bokami. 

 

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, chojny napisał:

 

 

Świnia ma jechać!!  

 

Kilka ujęć z zabawy na Poznańskim torze kartingowycm, w ramach rozgrzewki przed Superoesem. Niestety z opon zostały druty i Superoesowe opony trzeba było na coś szybko zamienić, bo seryjny GT oczywiście nie lata bokami. 

 

 

 

Jakiś fotomontaż, BaRy’ego GT z dwoma halogenami?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, radekk napisał:

Jakiś fotomontaż, BaRy’ego GT z dwoma halogenami?:P

 

 

:blink: 

 

No tak, to jakaś pomyłka. 

 

Przepraszam, masz racje, mój błąd, Granatowa Wścieklizna zawsze była ślepa na jeden halogen. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 A wracając do tematu Meska takie cudo obiecałem ostatnio. Ale maszyna ! 

Screenshot_20200406-203504_Gallery.jpg

20200405_160019.jpg

 

Rewelacja z wyglądu i wyszedł w 100% ten merc 

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywne, pasywne ... jak się nie wie co się robi za kierownicą to i tylno napędówka wypluje przodem z zakrętu. 

 

Haldex nie był projektowany pod latanie bokami. Czy da się to auto zmusić do tego żeby się uślizgnął bokiem ... oczywiście. Tak samo jak przednio napędową megankę czy clio. 

 

Evo ryło mi przodem jak na tym filmiku od @turdziGT, do czasu aż się nauczyłem co mam robić z rękami i nogami. Teraz i Clio bokami się w zakrętach ustawia na ciasnym torze kartingowym. RS3 kupiłbym za sam dźwięk silnika. 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, matros1 napisał:

Aktywne, pasywne ... jak się nie wie co się robi za kierownicą to i tylno napędówka wypluje przodem z zakrętu. 

 

Haldex nie był projektowany pod latanie bokami. Czy da się to auto zmusić do tego żeby się uślizgnął bokiem ... oczywiście. Tak samo jak przednio napędową megankę czy clio. 

 

Evo ryło mi przodem jak na tym filmiku od @turdziGT, do czasu aż się nauczyłem co mam robić z rękami i nogami. Teraz i Clio bokami się w zakrętach ustawia na ciasnym torze kartingowym. RS3 kupiłbym za sam dźwięk silnika. 

 

No nie do wiary. :blink:

 

Pare tys. uzytkownikow , rajdowcy , medrcy roznego rodzju i tylko jeden jak widac wie o co w tym wszystkim chodzi. Idz do lekarza , cos z toba nie tak :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Halogen, halogenem, ale czy ma rączkę do podnoszenia podłogi w bagażniku? :ph34r:

 

W GTku nie było rączki a pokrywa koła bagażnika z dykty, z podwieszonym badylem od podnośnika, która robi w bagażniku co chce. 

 

Taka już jej natura. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, matros1 napisał:

Haldex nie był projektowany pod latanie bokami. Czy da się to auto zmusić do tego żeby się uślizgnął bokiem ... oczywiście. Tak samo jak przednio napędową megankę czy clio. 

 

 

Parafrazując klasyka "Pałowanie Golfa na ręcznym to nie drift." 

 

Pójść bokiem da się wszystkim, można nawet znaleźć w necie filmiki jak Audi czy Golf lecą na dużej prędkości bokiem (fizyka jest fizyka) a następnie wypluwa auto przodem, zachowując się jak typowe FWD. 

 

Czy jest to drift i w pełni kontrolowane gazem latanie bokami? Nie. 

 

Moje doświadczenie z Golem R jest takie, że czuć oczywiście napęd na 4 koła ale żeby to choć było zbliżone do tego, czego oczekujemy od rasowego 4 łapa do zabawy jest tak dalekie, że bym wolał Megane RSa. Przynajmniej nie udaje czegoś czym nie jest. 

 

Top, top, top jest oczywiście Merc A45, czy to z "S" na końcu czy bez "S" i dalej ale nadal z topowym "fun factorem" AWD Forus z "Drift mode". 

 

 

 

Oczywiście znajdą się tacy, co nazwą do driftem. Poznasz ich często po stylowych rękawiczkach i stylu jazdy na "mydełko Fa". :biglol:

 

Lepsze boki zapinam Land Roverem w dieslu. :biglol:

 

 

 

 

 

  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...