Jump to content

Hot Hatch Hysteria


Recommended Posts

32 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

360? Co masz na myśli?

 

Moment. - dla mnie to (i jego zakres) jest na pierwszym miejscu.

75000 to nie dużo jak na cywila, no ale zależy jak się jęździ .

Link to post
Share on other sites
  • Replies 10.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mój ci on!   Może i nie zupełnie hot-hatch, ale to jest autko, które bardzo mi przypadło do gustu i na które od dawna ostrzyłem zęby    Udało się wyrwać jedną z ostatnich nie-hybryd

Focus RS mk3   Popełniłem tutaj małą recenzję po najechaniu 10 000 km więc idąc za ciosem chciałbym podzielić się moimi wrażeniami po 30 000 km.   Zacznijmy od sprawy najbardziej w

Jako przywołany do tablicy nieco się wypowiem     7 lat jeździłem Imprezą GT, teraz od 1,5 roku jeżdżę Focusem RS MK3. Gdy rozglądaliśmy się za czymś fajnym, z napędem na cztery koła, RS ma

Posted Images

4 godziny temu, respect napisał:

Mocno wysilony motor yarisa (360) i 3 cylindry - zobaczymy jak trwałość .Ale pewnie okaże się po kilku latach.

Jesli chodzi o KM to 270, a nie 360 :)

 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, respect napisał:

Ale chodzi o moment.

sorry nie widziałem, że nastepna strona juz jest ;)

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj jechałem za A45s. Piękna maszyna. M135 w kwestii stylistyki budy nie ma żadnego podejścia. Merc jest przekocur. 

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, krist napisał:

no tak, ale A45 to półka M2, i mocowo i cenowo.


 

M2 to 2d coupé. 

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Michał W. napisał:

A45s 2020 w prezentacji Hi_5

 

Wysoka klasa dziennikarstwa motoryzacyjnego...:facepalm:

 

I jeszcze podczas maksymalnego przyspieszania, zamiast trzymać kierownicy, trzyma się za głowę...oj..

  • Haha 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Adi napisał:

 

Wysoka klasa dziennikarstwa motoryzacyjnego...:facepalm:

 

I jeszcze podczas maksymalnego przyspieszania, zamiast trzymać kierownicy, trzyma się za głowę...oj..

Niezbyt odpowiedzialne były te próby przyspieszenia ale auto ... ;)

Link to post
Share on other sites

W tych czasach kazdy moze byc dziennikarze , ale nie kazdy powinien 

  • Upvote 6
Link to post
Share on other sites

Przecież to nie jest dziennikarz tyko "youtuber" który jak większość może się kajtnąć fajnym autem w zamian za reklamę zazwyczaj wypożyczalni.

  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Michał W. napisał:

A45s 2020 w prezentacji Hi_5

 

dałem radę obejrzeć 1 sek, może 1.5

Link to post
Share on other sites

Przyznacie, ze szybki jest ten woz. Jak strzela z procedury [7;53], a w perspektywie przez tylna szybe widac stojacy za nim pojazd. Idzie wsciekle.

 

Naped na 4kola jak widac dziala znakomicie. Bez niego moglby dobrze nie wyjsc na tym manewrze nie trzymania kierownicy...

 

Edited by ponton500
Link to post
Share on other sites

No szybki tak samo jak i RS3. Merol A45 bez S to chyba odejdzie do lamusa bo ludzie wybierają pomiędzy A35 i A45s.

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Kukson napisał:

No szybki tak samo jak i RS3. Merol A45 bez S to chyba odejdzie do lamusa bo ludzie wybierają pomiędzy A35 i A45s.

A45 przypuszczam że powstał właśnie na zasadzie żeby moc zaoferować S w wyższej cenie i żeby klienci sami podejmowali decyzje o wydaniu więcej na samochód. Ciekawe jaki % produkcji był przeznaczony na 45, a jaki na 45S

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Kukson napisał:

Merol A45 bez S to chyba odejdzie do lamusa bo ludzie wybierają pomiędzy A35 i A45s.

Znajomy zamawiał ostatnio A35 i przy okazji porozmawiałem ze sprzedawcą z Mercedesa i właśnie pytałem jak wygląda sprzedaż A45 bez "S" i czy czasem nie jest to taka martwa wersja, żeby tylko w cenniku istniała i wbrew pozorom nie jest tak, "zwykłe" A45 też się sprzedają.

A, i co ciekawe, podobno zdarzają się klienci nastawieni na zakup A45/A45s, ale po przejażdżce A35 zmieniają decyzję i biorą A35 bo dochodzą do wniosku, że jest wystarczająco szybka :)

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, WRC fan napisał:

Znajomy zamawiał ostatnio A35 i przy okazji porozmawiałem ze sprzedawcą z Mercedesa i właśnie pytałem jak wygląda sprzedaż A45 bez "S" i czy czasem nie jest to taka martwa wersja, żeby tylko w cenniku istniała i wbrew pozorom nie jest tak, "zwykłe" A45 też się sprzedają.

A, i co ciekawe, podobno zdarzają się klienci nastawieni na zakup A45/A45s, ale po przejażdżce A35 zmieniają decyzję i biorą A35 bo dochodzą do wniosku, że jest wystarczająco szybka :)

Ja się nie dziwie. Różnica w cenie spora. Do „cywilnej” jazdy A35 daje radę i sporo frajdy. Pojezdzilem przed zamówieniem swojego GLB jak stałem przed wyborem pomiędzy 250 a 35 AMG. I poszło GLB 35AMG. Niestety odbiór dopiero październik. Czekam. W sumie to nie hothatch, ale mam nadzieje ze tez będzie fajnie się prowadził. 

Edited by Tsunetomo
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, WRC fan napisał:

Znajomy zamawiał ostatnio A35 i przy okazji porozmawiałem ze sprzedawcą z Mercedesa i właśnie pytałem jak wygląda sprzedaż A45 bez "S" i czy czasem nie jest to taka martwa wersja, żeby tylko w cenniku istniała i wbrew pozorom nie jest tak, "zwykłe" A45 też się sprzedają.

A, i co ciekawe, podobno zdarzają się klienci nastawieni na zakup A45/A45s, ale po przejażdżce A35 zmieniają decyzję i biorą A35 bo dochodzą do wniosku, że jest wystarczająco szybka :)

ale ta sprzedaż to faktycznie zamawianych, czy bardziej to co jest gdzieś na stocku i można szybciej dostać? Klientów pewnie się trochę znajdzie, ale pewnie jest też spora grupa która uznaje że dołoży do S mimo że planowali budżetowo brać bez S. Stąd mnie ciekawi ilość faktycznie zamówień na zwykłą i na S-kę

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, WRC fan napisał:

Znajomy zamawiał ostatnio A35 i przy okazji porozmawiałem ze sprzedawcą z Mercedesa i właśnie pytałem jak wygląda sprzedaż A45 bez "S" i czy czasem nie jest to taka martwa wersja, żeby tylko w cenniku istniała i wbrew pozorom nie jest tak, "zwykłe" A45 też się sprzedają.

A, i co ciekawe, podobno zdarzają się klienci nastawieni na zakup A45/A45s, ale po przejażdżce A35 zmieniają decyzję i biorą A35 bo dochodzą do wniosku, że jest wystarczająco szybka :)

I moze mnie Hardcorowa ? Cos jak kiedys WRX i STI. Do codziennej jazdy WRX był o wiele lepszy i wystarczająco szybki.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

W nowym papierowym evo magazine porównują S209 z A45s. Ciekawe co napiszą...

Screenshot_20200318-211931_Instagram.jpg

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, radekk napisał:

Klientów pewnie się trochę znajdzie, ale pewnie jest też spora grupa która uznaje że dołoży do S mimo że planowali budżetowo brać bez S

Przy różnicy na poziomie 20 tys. nie sądzę, aby grupa tych „budżetowców” była wielka ;) 

 

W sumie nawet mniej. A45 wyszło mi 343 tys., a A45S 354 tys.

Edited by Zyzol
Link to post
Share on other sites

Z racji kolejnej awarii "wiecznego" oświetlenia ledowego spędziłem dzisiaj trochę czasu w salonie VW i obejrzałem dokładnie nowego Golfa. 

 

Padaka. 

 

Zdziwiła mnie ostatnio słaba jakość AUDI, gdzie była zawsze ponad to co oferowało BMW o Mercedesie nie wspominając, wręcz wydawało mi się że gorzej od Golfa ale teraz wiem, że jednak jest lepiej bo Golf się skiepścił strasznie. Wszystko co było plusem dodatnim Golfa zniknęło. 

 

Już otwarcie drzwi a dokładniej dźwięk oznajmiają... otwierasz padakę.  

 

Najlepszy jakościowo element samochodu?

 

Bagażnik. 

 

 

Źle się dzieje. 

 

 

Nowe Subaraki idą w górę a inne firmy dołują. 

 

 

 

 

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...