Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

Muszę przyznać że nawet mi się podoba ten TypeR

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, radekk napisał:

Muszę przyznać że nawet mi się podoba ten TypeR 

do tego fajnie jeździ

Edited by Houdini
mistake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cupra Leon i Ateca

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Civic Type R Limited Edition

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nawet nie dacie wiary jak to potrafi skrecac. W szoku bylem ciezkim jak sie przejechalem pierwszy raz.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Straszny brzydal, ale fajne kierunki z przodu.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

te lampy z przodu wyglądają tragicznie

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

GTD ma najsensowniejsza felge. W GTi jest za mala. To zmienia look. Poza tym wizualizacje kiepskie. Szalu nie robi ale ogolnie przemyslana konstrukcja.

Edited by ponton500

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwestia gustu  ale dla mnie wygląd tragiczny !

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale bezpłciowiec. Leon kasuje to to na starcie

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Straszny brzydal, ale fajne kierunki z przodu.

 

To nie kierunki to halogeny

Reno wykorzystało najfajniejszą możliwą konfigurację grafikę dla halogenów :wub:więc VAG zostało popełnić coś takiego jak powyżej ;) 

 

Poza tym ten golf jak narazie mnie nie porwał wogóle. NIe jest dobrze. Może w wersji R dostanie trochę więcej pazura. 

2018-renault-megane-rs-official-chequered-flag-fog-lights.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie tragedia, liczę że jak najdłużej nie zobaczę tego na ulicy. A ten GTI to już w ogóle nie wyglada i paskudnie na tych felgach, już GTD ciekawiej wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co sie uczepiliscie tych standardowych felg? przeciez bedzie z czego wybierac...

no i przynajmniej ma wydech z normalnymi koncowkami (co w dzisiejszych czasach nie jest takie oczywiste)

przeswit tez wydaje sie byc adekwatny dla usportowionego "ulicznego" auta

 

DB2020AU00172_overfull.jpg

 

DB2020AU00169_overfull.jpg

Edited by eddie_gt4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całe auto wygląda beznadziejnie i nie zmienią tego nawet te normalne końcówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

co sie uczepiliscie tych standardowych felg? przeciez bedzie z czego wybierac...

no i przynajmniej ma wydech z normalnymi koncowkami (co w dzisiejszych czasach nie jest takie oczywiste)

przeswit tez wydaje sie byc adekwatny dla usportowionego "ulicznego" auta

 

DB2020AU00172_overfull.jpg

 

DB2020AU00169_overfull.jpg

Nie mogę oprzeć się wrażeniu, ze gdyby tak wyglądała nowa Impreza (nie STI) to byłoby pianie z zachwytu :D ale ze to VAG to klimat forum zobowiązuje :P 

Na tych zdjęciach wyglada o niebo lepiej. Felga robi ogromna różnice. Jeśli ta szachownica to LEDy do jazdy dziennej to przód wyglądać bedzie swietnie. 

Edited by Czarne_Koronkowe
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze, ze nikt nie napisal, ze ma wszystkich objechac na torze. To jest Golf...kolejna generacja. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, ponton500 napisał:

Dobrze, ze nikt nie napisal, ze ma wszystkich objechac na torze. To jest Golf...kolejna generacja. ;)

 

Jeszcze pamietam forumowa histerie, kiedy to w ktoryms tescie Golf GTI objechal Lanosa WRX na torze... ile to bylo komentarzy, ze tak byc nie moze, ze to jakos manipulacja, etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

co sie uczepiliscie tych standardowych felg? przeciez bedzie z czego wybierac...

no i przynajmniej ma wydech z normalnymi koncowkami (co w dzisiejszych czasach nie jest takie oczywiste)

przeswit tez wydaje sie byc adekwatny dla usportowionego "ulicznego" auta

 

DB2020AU00172_overfull.jpg

 

DB2020AU00169_overfull.jpg

To co pokazują na takich brzydalach:P

z końcówkami to ze widać nie znaczy że są prawdziwe, a nie tylko są, w Audi ostatnio częsty zabieg;):biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subiektywny zestaw 10 najlepszych nowych hot hatchy według Wheel with it.

 

 

Edited by Michał W.

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, Ken napisał:

No zobaczymy co z tego odgrażania wyjdzie... niech wypuszczą wreszcie coś co jedzie, choćby na miarę A35 AMG...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Tsunetomo napisał:

No zobaczymy co z tego odgrażania wyjdzie... niech wypuszczą wreszcie coś co jedzie, choćby na miarę A35 AMG...

 

 

tymczasem odgraża się alfa i to już dziś będzie prezentacja tego czgoś  guglia GTA? gdzie słyszałem że to ma ważyć 750 kg więć może 4C?  coś czuje że alfa znowu pozamiata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, jaszyn napisał:

 

 

tymczasem odgraża się alfa i to już dziś będzie prezentacja tego czgoś  guglia GTA? gdzie słyszałem że to ma ważyć 750 kg więć może 4C?  coś czuje że alfa znowu pozamiata.

A co oni już pozamiatali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...