Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, Kukson napisał:

Nowy Golf R przód trochę taka Toyota Corolla (...)

 

eee tam, imho nie jest tak wazne, jak wyglada, najwazniejsze, ze takie auto w ogole powstaje (w dzisiejszych eko-terRrorystycznych czasach to juz nie jest takie oczywiste)

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, eddie_gt4 napisał:

 

eee tam, imho nie jest tak wazne, jak wyglada, najwazniejsze, ze takie auto w ogole powstaje (w dzisiejszych eko-terRrorystycznych czasach to juz nie jest takie oczywiste)

I oby jak najdłużej powstawały choć nie zdziwi mnie jak to będzie ostatnia wersja eRki bez elektrycznego wspomagacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kukson napisał:

I oby jak najdłużej powstawały choć nie zdziwi mnie jak to będzie ostatnia wersja eRki bez elektrycznego wspomagacza.

Co Wy macie do tych elektrycznych WSPOMAGACZY. Do póki pod maska jest drugi silnik będzie git. Wyobraź sobie, ze masz turbo benzynę a od 0 do momentu jak załącza się turbina masz no 100-200 Nm momentu gratis. LG opracowało nowa technologie wytwarzania baterii, która ich zdaniem jest dwie ligi przed konkurencja. Jeśli baterie będą lżejsze i mniejsze to w czym problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Co Wy macie do tych elektrycznych WSPOMAGACZY. Do póki pod maska jest drugi silnik będzie git. Wyobraź sobie, ze masz turbo benzynę a od 0 do momentu jak załącza się turbina masz no 100-200 Nm momentu gratis. LG opracowało nowa technologie wytwarzania baterii, która ich zdaniem jest dwie ligi przed konkurencja. Jeśli baterie będą lżejsze i mniejsze to w czym problem? 

 

te wspomagacze winduja cene + zwiekszaja mase... ale wyglada na to, ze to nieunikniona droga

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

 Wyobraź sobie, ze masz turbo benzynę a od 0 do momentu jak załącza się turbina masz no 100-200 Nm momentu gratis. LG opracowało nowa technologie wytwarzania baterii, która ich zdaniem jest dwie ligi przed konkurencja. Jeśli baterie będą lżejsze i mniejsze to w czym problem? 

Ale auta już mają takie wspomaganie w postaci elektrycznych kompresorów(np.SQ7) i taki ma też dostać podobno nowa eRka co pozwoli mieć moment z samego dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to ma być hybryda działająca i brzmiąca jak hybrydy Toyoty, to ja dziękuję postoję (chociaż i tak podziwiam te konstrukcje za ich wydajność).

Ale wystarczy się przejechać np. Infinity Q50hybrid, żeby pokochać ten rodzaj napędu za brzmienie V6 ze starego dobrego Nissana 350Z i za to jak się odpycha. A to wszystko pomimo leniwej mercedesowskiej skrzyni tzw. 7Geriatronic :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2020 o 22:08, jaszyn napisał:

 

ostatnio odbyłem jazde próbną  a35, nie jestem jakims wytrawnym testerem ale auto robi wrażenie , swietnie się prowadzi na prawde ciężko jest przełamać bariere przyczepności nawet na śliskim przy wchodzeniu w łuki (nawrotki na obwodnicy) tymbardziej że  obok siedział sprzedawca. Raczej twarde zawieszenie, czuć sportowe emocje, tylko dźwięk podbity głośnikami mi nie leżał ale może byłe uprzedzony. Bardzo mi to autko przypadło do gustu, co się doopiero dzieje w 45S to sobie moge na razie tylko wyobrazić, ale pewnie jest czad.:) kilka dni wcześniej jeździłem Guglia Veloce i samochód też rob super wrażenie ale nie daje takiego "poczucia sportu" jak A35, taki szybki sedan ale bez większych emocji.. także z alf to raczej Q wchodzi w gre jak ktos chce poczuć sportowe emocje... no i testuje dalej ale to a 45s być kozak ciekawe jak  z trwałością silnika  

 

a i zapomniałe dodac na placu stał 45s i te kocówki wydechów to takie fejki troche, bo to są po dwa tunele z kazedj strony , a pod nimi kryje sie taka delikatna rura wydechowa,  pojedyncza z kazdej strony,  no i wnętrze troche takie odpustowe w tych mercedesach


jezdze a35 od sierpnia, wszystko sie zgadza oprocz dzwieku podbitego z glosnika. W A35 wydech jest z klapą, nie z glosnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, komancz napisał:


jezdze a35 od sierpnia, wszystko sie zgadza oprocz dzwieku podbitego z glosnika. W A35 wydech jest z klapą, nie z glosnika :)

Jak sprawuje się ten silnik? Jak oceniasz elastyczność i pracę skrzyni biegów? Jak wygląda spalanie miasto vs trasa? No i jak z wyciszeniem?

Moją Żonka napaliła się na GLB, a jak przejrzałem to A35 jest droższe od 250 o około 30k, a co AMG to AMG. Wiem, że GLB będzie trochę cięższy, trochę wolniejszy, trochę więcej będzie palił ale oparty jest na tych samych podzespołach i płycie co A, stąd pytam.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Tsunetomo napisał:

Jak sprawuje się ten silnik? Jak oceniasz elastyczność i pracę skrzyni biegów? Jak wygląda spalanie miasto vs trasa? No i jak z wyciszeniem?

Moją Żonka napaliła się na GLB, a jak przejrzałem to A35 jest droższe od 250 o około 30k, a co AMG to AMG. Wiem, że GLB będzie trochę cięższy, trochę wolniejszy, trochę więcej będzie palił ale oparty jest na tych samych podzespołach i płycie co A, stąd pytam.

Dzięki.

Wiem ze to zabrzmi mocno po Polsku, czyli chwale co mam ;) ale ja jestem zachwycony tym samochodem, moja zona rowniez. Przy konfigurowaniu nie kombinowalem i nie wybieralem koloru nitki, kolorow tapiecerki tylko dodalem regulowany zawias, matrycowe reflektory i przyciski amg na kierownice, reszta jest seryjne. To dla mnie tyowy daily driver, sporo jezdzenia po miescie i od czasu do czasu trasa. w trybie komfort jest cicho, zawias miekki, delikatnie zmienia biegi bez szarpniec, jezdzi sie jak normalna A klasa. JEst dosc male turbo na twin scrollu (nomen omen Borg Warner) i spool up porownlbym do spec C. Skrzynia nie mysli dziala bdb w kazdym trybie, od kilku lat jezdze tylko samochodami z dwusprzeglowymi skrzyniami (Evo SST, Seat Leon) i uwazam ze pracuje bdb. W trybie S+ mocno "kopie" po plecach wrecz samochod podskakuje, ale o to chodzi :) wydech w S+ glosny ze strzelaniem, ale raczej mile dla ucha niz uciazliwe. Co jest najfajniesze to ten samochod moze naprawde malo palic, autostardowe 130-140 to 7,6L (!) (jezeli nie ma miejsca na lewym pasie) a jak jest miejsce to do limitera predkosci (250) uzywa max 6 biegu, z 7 nie korzysta, chyba ze odpuszczasz gaz to wtedy wbije 7. na 7 biegu przy 3000obr jest 165km/h spalanie na poziomie 8L, u mnie srednio z 7000km jest 10,8, gdzie 70% to "dynamiczne" niejednokrotniez procedura startu :) a piszemy to o 300km samochodzie. W evo nigdy pozniej 16L nie mialem LOL

 

NA pewno jak bedzies kupowal a35 to koniecznie wez regulowany zawias, bez tego a35 jest "betonem" podskakuje po drodze, cos jak poziom miedzy S a S+ w regulowanym czyli dosc twardo :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Adi napisał:

No i jak się ma A35, do poprzedniego A45? O ile masz takie porównanie wyrobione. 

Mialem CLA45 amg na 2 dni, bardzo mi sie podobal i nie pamietam zeby mi cos przeszkadzalo, skrzynia w a35 na pewno szybsza i te samochody niewiele rozni w osiagach mimo ze a45 ma 80km wiecej. Robote w a35 robi skrzynia i silnik z malym turbo.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kupnie swojego mietka jeździłem a35 i powiem szczerze,że micha cieszyła się niesamowicie.Mega fajne auto dające kupe radochy.Prawdziwy teraźniejszy synonim hh w ładnym i porządnym opakowaniu.Wzgledem a250 nie ma co porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, komancz napisał:


jezdze a35 od sierpnia, wszystko sie zgadza oprocz dzwieku podbitego z glosnika. W A35 wydech jest z klapą, nie z glosnika :)

 

jakiś taki przesadzony mi się wydawał, ale może zasugerowałem się tym że spacjalista AMG z którym odbywałem jazdę potwierdził że jest podbijany delikatnie z woofera w bagażnika ;)

 

samochód na co pewnie dzień bajka, ciekawe jak z trwałością silników zwłaszcza w wersji a45s -bo na jakimś filmiku-teście polskim co to ktoś na forum wryuci  gość bardzo chawi a45s   ale się wypowiadał że to nie ma prawa 100 kkm przejechać ??? no to w takim razie tylko abonament na taki samochód  

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, komancz napisał:

Wiem ze to zabrzmi mocno po Polsku, czyli chwale co mam ;) ale ja jestem zachwycony tym samochodem, moja zona rowniez. Przy konfigurowaniu nie kombinowalem i nie wybieralem koloru nitki, kolorow tapiecerki tylko dodalem regulowany zawias, matrycowe reflektory i przyciski amg na kierownice, reszta jest seryjne. To dla mnie tyowy daily driver, sporo jezdzenia po miescie i od czasu do czasu trasa. w trybie komfort jest cicho, zawias miekki, delikatnie zmienia biegi bez szarpniec, jezdzi sie jak normalna A klasa. JEst dosc male turbo na twin scrollu (nomen omen Borg Warner) i spool up porownlbym do spec C. Skrzynia nie mysli dziala bdb w kazdym trybie, od kilku lat jezdze tylko samochodami z dwusprzeglowymi skrzyniami (Evo SST, Seat Leon) i uwazam ze pracuje bdb. W trybie S+ mocno "kopie" po plecach wrecz samochod podskakuje, ale o to chodzi :) wydech w S+ glosny ze strzelaniem, ale raczej mile dla ucha niz uciazliwe. Co jest najfajniesze to ten samochod moze naprawde malo palic, autostardowe 130-140 to 7,6L (!) (jezeli nie ma miejsca na lewym pasie) a jak jest miejsce to do limitera predkosci (250) uzywa max 6 biegu, z 7 nie korzysta, chyba ze odpuszczasz gaz to wtedy wbije 7. na 7 biegu przy 3000obr jest 165km/h spalanie na poziomie 8L, u mnie srednio z 7000km jest 10,8, gdzie 70% to "dynamiczne" niejednokrotniez procedura startu :) a piszemy to o 300km samochodzie. W evo nigdy pozniej 16L nie mialem LOL

 

NA pewno jak bedzies kupowal a35 to koniecznie wez regulowany zawias, bez tego a35 jest "betonem" podskakuje po drodze, cos jak poziom miedzy S a S+ w regulowanym czyli dosc twardo :) 

Dzięki, o to mi chodziło. Moja dziś jeździ CLSem w dyszlu, na pneumatyce, komfort tam jest niesamowity. GLB A35 bardzo jej się podoba, jest trochę wyższe no i ma 7 miejsc (CLS tylko 4) co ma sens przy logistyce. I tak bez jazdy próbnej takiej kasy nie wydam, mam nadzieję, ze w kwietniu/maju pojawią się w salonach jak zapowiadali. Dziennikarze bardzo chwalą, ale to nie jest wyznacznik. Czekam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, jaszyn napisał:

 

samochód na co pewnie dzień bajka, ciekawe jak z trwałością silników zwłaszcza w wersji a45s -bo na jakimś filmiku-teście polskim co to ktoś na forum wryuci  gość bardzo chawi a45s   ale się wypowiadał że to nie ma prawa 100 kkm przejechać ??? no to w takim razie tylko abonament na taki samochód  

Poczekajmy, az ktos tyle zrobi, ale nie sadze zeby to byl problem. A45s to zupelnie inny silnik niz w a35. A35 ma tylko glowice poprawiona wzgledem zwyklej a250, dol jest ten sam. A45s ma caly silnik skladany przez amg, turbo jest przy scianie grodziowej/za silnikiem, a35 ma z przodu silnika/dluzszy uklad wydechowy) turbo sporo wieksze w a45s. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, jaszyn napisał:

 

jakiś taki przesadzony mi się wydawał, ale może zasugerowałem się tym że spacjalista AMG z którym odbywałem jazdę potwierdził że jest podbijany delikatnie z woofera w bagażnika ;)

 

samochód na co pewnie dzień bajka, ciekawe jak z trwałością silników zwłaszcza w wersji a45s -bo na jakimś filmiku-teście polskim co to ktoś na forum wryuci  gość bardzo chawi a45s   ale się wypowiadał że to nie ma prawa 100 kkm przejechać ??? no to w takim razie tylko abonament na taki samochód  

Ja bym się tak nie obawiał. Daimler nie miał chyba do tej pory jakichś dużych wpadek z silnikami, szczególnie AMG. Opinia, o której piszesz to pewnie sfrustrowany, zazdrosny użytkownik STI po wymianie silnika ;)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, komancz napisał:

wszystko sie zgadza oprocz dzwieku podbitego z glosnika. W A35 wydech jest z klapą, nie z glosnika :)

Klapy to jedno, ale sami się przyznali, że nowe AMG=dźwięk z głośnika ;) Fejkowe wydechy i podbijany dźwięk to standard obecnych czasów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Zyzol napisał:

Klapy to jedno, ale sami się przyznali, że nowe AMG=dźwięk z głośnika ;) Fejkowe wydechy i podbijany dźwięk to standard obecnych czasów


tylko gdzie niby jest ten glosnik? W Golfie jest a tu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Ja bym się tak nie obawiał. Daimler nie miał chyba do tej pory jakichś dużych wpadek z silnikami, szczególnie AMG. Opinia, o której piszesz to pewnie sfrustrowany, zazdrosny użytkownik STI po wymianie silnika

to trn koles nie wiem czy ma sti )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jaszyn napisał:

to trn koles nie wiem czy ma sti )

Jeśli dobrze poznaję, to on akurat pojęcie o motoryzacji ma :) A na pewno potrafi wycisnąć sporo z takiego A45S. 

Dla nas wystarczy słabsze A35, może jednak nie wybuchnie. A to A45S faktycznie wysilone. Czas pokaże, jak będzie z trwałością. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ponton500 napisał:

Z trwaloscia? A jak ma byc? Normalnie. Pierwszy wlasciciel sie o to nie martwi...

 

Tez chcialem wziac a35amg ale niestety bylo juz po wszystkim. Fajny woz. Jak sie 4matic sprawuje?

Napedy dolaczane dzialaja zupelnie inaczej niz jeszcze pare lat temu, dzieje sie to blyskawicznie i plynnie, bardzo ciezko wyczuc ten moment i faktycznie to co jest w wielu testach w sieci bdb sie prowadzi.

Jeszcze taka ciekawostka, mercedes zaleca cisnienie w ogumieniu w oponach zimowych na 3,2bar przod i 2,4 tyl :o i faktycznie jak jest mniej to samochod dziwnie sie prowadzi, jest taki mniej pewny w zakrecie przy wiekszych predkosciach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, komancz napisał:

Napedy dolaczane dzialaja zupelnie inaczej niz jeszcze pare lat temu, dzieje sie to blyskawicznie i plynnie, bardzo ciezko wyczuc ten moment i faktycznie to co jest w wielu testach w sieci bdb sie prowadzi.

Jeszcze taka ciekawostka, mercedes zaleca cisnienie w ogumieniu w oponach zimowych na 3,2bar przod i 2,4 tyl :o i faktycznie jak jest mniej to samochod dziwnie sie prowadzi, jest taki mniej pewny w zakrecie przy wiekszych predkosciach

Dobrze słyszeć, że nad tym popracowali. Ciekawe jak będzie w nowym Golfie i S3. Ustępujące generacje jeśli chodzi o działanie tych systemów to jednak była porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...