Jump to content

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Recommended Posts

4 godziny temu, Ken napisał:

No nie wiem, to A45S startuje jak ukłute szpilką w dupę..

 

ostatnio odbyłem jazde próbną  a35, nie jestem jakims wytrawnym testerem ale auto robi wrażenie , swietnie się prowadzi na prawde ciężko jest przełamać bariere przyczepności nawet na śliskim przy wchodzeniu w łuki (nawrotki na obwodnicy) tymbardziej że  obok siedział sprzedawca. Raczej twarde zawieszenie, czuć sportowe emocje, tylko dźwięk podbity głośnikami mi nie leżał ale może byłe uprzedzony. Bardzo mi to autko przypadło do gustu, co się doopiero dzieje w 45S to sobie moge na razie tylko wyobrazić, ale pewnie jest czad.:) kilka dni wcześniej jeździłem Guglia Veloce i samochód też rob super wrażenie ale nie daje takiego "poczucia sportu" jak A35, taki szybki sedan ale bez większych emocji.. także z alf to raczej Q wchodzi w gre jak ktos chce poczuć sportowe emocje... no i testuje dalej ale to a 45s być kozak ciekawe jak  z trwałością silnika  

 

a i zapomniałe dodac na placu stał 45s i te kocówki wydechów to takie fejki troche, bo to są po dwa tunele z kazedj strony , a pod nimi kryje sie taka delikatna rura wydechowa,  pojedyncza z kazdej strony,  no i wnętrze troche takie odpustowe w tych mercedesach

Edited by jaszyn
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, jaszyn napisał:

 kilka dni wcześniej jeździłem Guglia Veloce i samochód też rob super wrażenie ale nie daje takiego "poczucia sportu" jak A35, taki szybki sedan ale bez większych emocji.. także z alf to raczej Q wchodzi w gre jak ktos chce poczuć sportowe emocje..

 

 

 

To ciekawe co piszesz, AR posiada bardzo bezpośredni układ kierowniczy, reakcja na gaz jest szybka, do tego skuteczne hamulce. Całość daje bardzo bezpośrednie odczucia z jazdy. Nie ma 400 KM ale jak dla mnie poczucie sportu na codzień w AR jest super..

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, Ken napisał:

To ciekawe co piszesz, AR posiada bardzo bezpośredni układ kierowniczy, reakcja na gaz jest szybka, do tego skuteczne hamulce

 

To wszystko prawda, zwłaszcza zaskoczył mnie na korzyść bezpośredni układ kierowniczy,  bardzo dziwne uczucie zwłaszcza na początku, ogólnie Guglia Veloce  na duży plus, a subiektywny brak emocji to może z powodu zbyt cichego wydechu i pewnie bardziej miękkiego zawieszenia. Jak się przejechałem alfą to byłem zachwycony,  po jeżdzie  A35 zdania nie zmieniłem ale taka jakaś mniej emocjonująca się wydaje.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Hmmm... kamera i czujniki?

 

Z jednej strony lusterka to nie tylko cofanie...

 

15 godzin temu, turdziGT napisał:

Tego nie czają g..... musi byc widac w lusterku wstecznym .......

 

... z drugiej strony dostawczaki nie mają wewnętrznych i jakoś jeżdżą :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, turdziGT napisał:

Tego nie czają g..... musi byc widac w lusterku wstecznym .......

 

 

IMG_7905.JPG

 

wczesniej to tylko auta z rynku US mialy takei wysokie zaglowki (np. moj WRX ma b. podobne), widocznie tak jest bezpieczniej

 

porownanie - wersja na Australie i na US

 

2015-Subaru-WRX-Premium-rear-seat.jpg

 

2015-Subaru-WRX-Premium-rear-seat-USDM.jpg

Edited by eddie_gt4
Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, Ken napisał:

 

To ciekawe co piszesz, AR posiada bardzo bezpośredni układ kierowniczy, reakcja na gaz jest szybka, do tego skuteczne hamulce. Całość daje bardzo bezpośrednie odczucia z jazdy. Nie ma 400 KM ale jak dla mnie poczucie sportu na codzień w AR jest super..

 

Też jeździłęm wersją Veloce i zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, jednak banan na twarzy był większy po jeździe próbnej STI. Pewnie w życiu codziennym taka alfa jest bardziej praktyczna, ale jadąc 'normalnie' nie czuć zupełnie tego sportowego ducha. Natomiast w STI nawet jak stoję w miejsu, to się gęba cieszy, choćby przez widok za tylnią szybą i garb na masce. Najmilej z Alfy wspominam skrzynię biegów i bajeczne łopatki za kierownicą :)

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, turdziGT napisał:

Tego nie czają g..... musi byc widac w lusterku wstecznym .......

 

 

IMG_7905.JPG


Nie jest źle, owszem do manewrów zasłania, ale z drugiej linia szyby jest na tyle wysoko że i tak wiele by to nie zmieniło przy manewrach parkingowych. Kamera jest całkiem ok. W jeździe nie przeszkadza jakoś, ledwo co nachodzi na zakres wycieraczki. Swoją drogą w sedanie jest inna kanapa z normalnymi regulowanymi zagłówkami.


6A9EDD3A-DAEC-4969-BD01-F6DD4FA9DCB3.thumb.jpeg.3346e18ae4009f905f6b1f14789724a3.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Przypomina Focusa. Nie macie wrażenia ze teraz auta są tak do siebie podobne jak nigdy? Kiedyś marka miała swoj styl. A teraz możesz dowolnie przyklejac znaczki na masce.

 

to samo z dziewczynami i kobietami - wystarczy zajrzec do estetow i okaze sie, ze 90 proc. sa tak do siebie podobne... no moze poza tymi, co kolega Mialki wkleja ;):P

Edited by eddie_gt4
  • Haha 8
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Przypomina Focusa. Nie macie wrażenia ze teraz auta są tak do siebie podobne jak nigdy? Kiedyś marka miała swoj styl. A teraz możesz dowolnie przyklejac znaczki na masce.

Może Honda się trochę odcięła od trendu :biglol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...